Thule 28.07.2006 17:40:15 (muokattu 28.07.2006 17:47:47) | |
---|
Juuri tuo 6-kielisten valmisosien käyttö lähinnä. Joka tässä tapauksessa tarkoittaa vain ja ainoastaan noita otelaudan upotuksia? Vai haluatko erikseen 7-kieliset potikat, mikkiswitchin ja virittimet? D'oh. Jos asiakas olisi halunnut koko otelaudan levyiset hainevät, hän olisi varmastikkin saanut ne ilmoitettuaan asiasta. Mikä tässä nyt on se pointti? Edit #1: No juu. Turhahan tästä on painia. Mutta pitäkäämme kaikki siis mielessä 7-kielistä Rania tilatessamme, että mainitaan niistä isommista hainevistä ;) Pääasia kuitenkin että omistaja diggailee kepistään :) Edit #2: Vai haluatko erikseen 7-kieliset potikat, mikkiswitchin ja virittimet? D'oh. ballfish, allekirjoitus noin tai ei ollenkaan O_o Steel and snow. |
ballfish 28.07.2006 17:43:49 (muokattu 28.07.2006 17:44:41) | |
---|
Joka tässä tapauksessa tarkoittaa vain ja ainoastaan noita otelaudan upotuksia? Niitäpä juuri. haluatko erikseen 7-kieliset potikat, mikkiswitchin ja virittimet? En halua ^^Allekirjoitusainesta, saako käyttää?? D'oh. Jos asiakas olisi halunnut koko otelaudan levyiset hainevät, hän olisi varmastikkin saanut ne ilmoitettuaan asiasta. Mikä tässä nyt on se pointti? Mieluusti haluaisin ,että omassa Customissani nuo hainevät olisivat valmiiksi "oikean" kokoiset. No juu. Turhahan tästä on painia. Mutta pitäkäämme kaikki siis mielessä 7-kielistä Rania tilatessamme, että mainitaan niistä isommista hainevistä ;) Pääasia kuitenkin että omistaja diggailee kepistään :) Jep, tehdään näin. ;) |
Ben_D 28.07.2006 17:44:42 | |
---|
Työnlaatu on varmasti helvetin hyvä.Sitä en ole muistaakseni kritisoinut. Ihmetytti vaan nuo 6-kielisen inlayt. Mututiedolla luulisin, että semmoisia ei tilattu. Muuta enpäs jaksa enempää tapella. Kohta tulee taas jäähyä. Let off some steam, Ben D. ;) Juu ihan peace vaan, mutta mua kyrpii tällä foorumilla perusolettamukset: - Harley Benton on paska - Marshall Valvestate, MG ja muut transistorilaitteet ovat paskoja - merkki X on paska, koska naapurin iso poika niin sanoi Eli vedetään johtopäätöksiä, vaikka ei olla edes nähty saati sitten testattu laitteita. Mä ainakin yritän olla tyrmäämättä ainuttakaan soitinta tai laitetta ennenkun olen kuullut, nähnyt, testannut jne. |
ballfish 28.07.2006 17:46:42 | |
---|
Valvestate on loistava. Nimim. Deathit on kuunneltu. :) |
kuriken 28.07.2006 18:21:36 (muokattu 28.07.2006 18:22:12) | |
---|
Havaitsen negatiivista ilmapiiriä topicissa? anyway.... Kieltämättä tilatessa 7-kielistä kepukkaa hain evillä tilaaja olettaa että hainevät alkaisivat otelaudan reunasta. Mielestäni Dariuz:n olisi pitänyt tällaisesta pikkuseikasta mainita etukäteen tai kysyä miten tehdään. Kuitenkaan ei tuo ole ollenkaan ruma otelautakuvio. Mielestäni omaperäisyys on hyvä asia, eikä kavereilla näy samanlaisia otelautakuvioita. Ei-kitaristit eivät varmana huomaa tuollaista ominaisuutta. Kauempaa katsoessa ei sitä ainakaan huomaa. Minä huomasin tuon ominaisuuden vasta sitten kun täältä joku mainitsi asiasta. IMO otelautakuviot ovat vähintään yhtä nätit kuin otelaudan reunasta aloitetut pidemmät hain evät. Muutenkin näyttää melko hienolta kepiltä. Haiseminen on muotia! |
Tai sitten ei.. |
Laupias Tuoni 29.07.2006 16:38:24 | |
---|
Havaitsen negatiivista ilmapiiriä topicissa? anyway.... Kieltämättä tilatessa 7-kielistä kepukkaa hain evillä tilaaja olettaa että hainevät alkaisivat otelaudan reunasta. Mielestäni Dariuz:n olisi pitänyt tällaisesta pikkuseikasta mainita etukäteen tai kysyä miten tehdään. Kuitenkaan ei tuo ole ollenkaan ruma otelautakuvio. Mielestäni omaperäisyys on hyvä asia, eikä kavereilla näy samanlaisia otelautakuvioita. Ei-kitaristit eivät varmana huomaa tuollaista ominaisuutta. Kauempaa katsoessa ei sitä ainakaan huomaa. Minä huomasin tuon ominaisuuden vasta sitten kun täältä joku mainitsi asiasta. IMO otelautakuviot ovat vähintään yhtä nätit kuin otelaudan reunasta aloitetut pidemmät hain evät. Muutenkin näyttää melko hienolta kepiltä. Olen oikein tyytyväinen kitaraani, myös noihin haineviin. |
Laupias Tuoni 29.07.2006 16:48:36 | |
---|
Ja Laupiaalle Tuonelle: Hieno keppi! Olisiko mahdollista saada kuvaa myös lavasta? Kiitos. Päivitin oma kuvaani kuvan kitaran lavasta. Mulla ei valitettavasti ole tällä hetkellä kitarasta sellaista kuvaa, jossa se näkyisi ihan kokonaisuudessaan. |
32788 29.07.2006 17:06:47 | |
---|
Porukat on vaan kateellisia täällä kun ei ole itellä omaa Custom-kitaraa ;) |
Ze Kink 30.07.2006 19:49:47 | |
---|
Samoin Carvinit ovat soineet yksipalaisella vaahtera neck thrulla hyvin jo ainakin parikyt vuotta. Mun Carvinissa on ainakin 5pc kaula, neckthru siis. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
kuriken 30.07.2006 22:50:30 | |
---|
Porukat on vaan kateellisia täällä kun ei ole itellä omaa Custom-kitaraa ;) Ei kenelläkään olisi "lainata" 2000e minulle? Menisi hyväntekeväisyyteen :) Haiseminen on muotia! |
Jake.e 30.07.2006 23:43:27 | |
---|
Syyskuun ekana lähtee kitara tilaukseen. Eihän tässä ole edes jäljellä muutakuin kuukausi. Lähetin kitarani specsit Amfisoundille myös. Ei ole varmasti vaikea arvata mistä lähden kitaraa tilamaan kun Amfisoundilta vastauksen tuleminen kesti 2,5 viikkoa ja hintaa tuli 1100€ enemmän. Jerk. |
Räbbänä 30.07.2006 23:54:42 | |
---|
Mietin tässä, että olisiko liian rivoa ja mautonta ottaa otelautaan 12. nauhan kohdalle tyylikäs laattaupotus jossa lukisi miehekkäästi, että: "PERKELE"? :D
Oma customi ollut mielessä ja siinä olisi otelautamerkkeinä pieniä Kärppiä. Oulun kärppien logosta otettu ja 12. nauhalla palkki jossa lukee PERKELE!
Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
ville198 31.07.2006 00:18:28 (muokattu 31.07.2006 00:19:18) | |
---|
|
Ze Kink 31.07.2006 16:21:55 | |
---|
Oispa rahaa, gas vaivaa vieläkin. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
flattopguitar 01.08.2006 11:40:43 | |
---|
Hieman huvittaa kaikki nämä avaruusalukselta ja kirveen risteytykseltä näyttävät kepit joita ihmiset tilailevat Ranilta. Voi näyttää ihan "coolilta" nuoruuden höyryissä tuollaiset, mutta veikkailen mukavan yllätyksen olevan vastassa kun niistä yritetään päästä eroon. Mukava sanan voi vaihtaa sanaan: kalliin. Kitara ja -laitepalsta jonne myynti-ilmoitus ei hautaannu henkilöiden jatkuvan ilmoitusten uusimisen vuoksi ja jossa on hyvät osastot tavaroille ja tarkat säännöt: http://kitara.myfreeforum.org/ |
diabami 01.08.2006 11:59:27 | |
---|
Hieman huvittaa kaikki nämä avaruusalukselta ja kirveen risteytykseltä näyttävät kepit joita ihmiset tilailevat Ranilta. Voi näyttää ihan "coolilta" nuoruuden höyryissä tuollaiset, mutta veikkailen mukavan yllätyksen olevan vastassa kun niistä yritetään päästä eroon. Mukava sanan voi vaihtaa sanaan: kalliin. Hä? Kuka nyt omasta customista eroon haluaisi päästä? |
oiva tumpeloinen 01.08.2006 12:02:26 | |
---|
Hieman huvittaa kaikki nämä avaruusalukselta ja kirveen risteytykseltä näyttävät kepit joita ihmiset tilailevat Ranilta. Voi näyttää ihan "coolilta" nuoruuden höyryissä tuollaiset, mutta veikkailen mukavan yllätyksen olevan vastassa kun niistä yritetään päästä eroon. Mukava sanan voi vaihtaa sanaan: kalliin. Noinkohan vaan tuo muoto ongelman tekee? Eipä varmaankaan aikanaan Gibsonin V ollut mitenkään jokapojalta löytyvä tavallisuus. Ihan samaan tapaan niistäkin varmastikin on puhuttu, mutta hyvin nuo näyttävät pintansa pitävän nykyäänkin. =) Enemmänkin hintaongelmana mä näkisin pienen pajan customtuotteen. Jos paja esim. lähiaikoina kaatuisi jostain syystä, niin saattaa olla aika työlästä kymmenen vuoden päästä selittää kyseisen puljun huippulaatua. |
kimurantti1 01.08.2006 12:05:57 (muokattu 01.08.2006 12:29:15) | |
---|
Edit: oiva tumpeloinen sen sanoikin jo paremmin.. Edit2: Ai tähän olikin je ehditty vastata. No ei voi mitään, pysyn silti sanojeni takana.. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
oiva tumpeloinen 01.08.2006 12:11:09 | |
---|
Kuunteletko vielä samanlaista musiikkia kuin 5 vuotta sitten... Kamoja vaihdetaan siksi, että se on kivaa....ja siksi että voidaan myöhemmin voivotella sitä jo myytyä maailman parasta kitaraa. =) Kyllähän sitä tulee jälleenmyyntiarvoakin mietittyä soitinta ostaessa. Vaikka aina mä olen sitä mieltä, että uusi kitara on tullut jäädäkseen, niin käytäntö näyttää olevan vähän erilainen. Nyttenkin tekisi mieli taas uutta kitaraa (siis taas yhtä sellaista, mitä on tullut kuolailtua lähes vuosikymmen), mutta kun ei perse kestä sitä. Ainoa helpotus asiaan on, ettei se kestäisi, vaikka mä myisin yhden kitaran pois.....ei tartte sitten niitäkään myydä. =) |