Aihe: Kappale joka on oikeasti vaikuttanut sinuun?
1 2 3 4 5 6
harzza1
04.07.2006 09:14:59
voisi sanoa kyllä arch enemyn koko tuotanto, mutta jos kappaletta haetaan, niin vois sanoa, että hyvä ettei paskat menny housuun kun ensimmäisiä kertoja kuuli ravenoussin. aavistuksen toisella saralla taas lacuna coil on vaikuttanut erittäin paljon. A current obsession, 1:19, Heir of a dying day jne.
mongoloidi
04.07.2006 11:24:59
Black Sabbath - Wheels of Confusion.

Yksi parhaista levyn alotuksista koskaan. Joka kuuntelukerralla saan kylmiä väreitä ja tulee jotenkin epätodellinen olo. Tulee heti mielikuva savuisesta konserttisalista 70-luvun alun briteissä. Tästä on vaikea pistää paremmaksi.
Another Perfect Day ?
Twist
06.07.2006 16:01:59
Kaki King - Playing With Pink Noise

En tiedä mikä tässä niin paljon viehätti, mutta oli niin prkleen kova niin se vaan ny vaikutti muhun jotenkin.
Oops, I twisted again...
Kärpäsruoska
06.07.2006 16:43:37
Yksittäsiä kappaleita on paha mennä nimeämään, mutta levykokonaisuuksista ainakin Emperorin In the Nightside Eclipse on vaikuttanut oikein reippaasti.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. Tarvitsen basistin! THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Räkkipeli
06.07.2006 18:21:21
Ei yhtä yli kaiken, mutta...

tässä joitakin...

Stamina - Joutsen (tämä on uusi tuttavuus johon ihastuin heti)

Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name (muutenkin maiden on ollut se ykkönen aina)

Slayer - Disciple

Metallica - Master Of Puppets

kuten mainittu...nämähän vaihtelee koko ajan ja on paljon muitakin saman tasoisia biisejä.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Kärpäsruoska
06.07.2006 18:26:33
kuten mainittu...nämähän vaihtelee koko ajan ja on paljon muitakin saman tasoisia biisejä.

Tässähän oli kyse eniten vaikuttaneista kappaleista, ei parhaista, ja tässä valossa tuo lausunto tuntuu ainakin minusta varsin hämärältä.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. Tarvitsen basistin! THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Räkkipeli
06.07.2006 18:39:48
Tässähän oli kyse eniten vaikuttaneista kappaleista, ei parhaista, ja tässä valossa tuo lausunto tuntuu ainakin minusta varsin hämärältä.

No joo...mutta itselläni on suht monta biisiä kuitenkin jotka ovat vaikuttanut minun suuntautumiseen tällä alalla.

Ja myönnetään..."vaihtelee" oli ehkä hieman väärä ilmaisu. ehkä parempi olisi "niitä tulee lisää koko ajan".
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Murder
28.07.2006 19:14:09
Minun hevimusiikin kuuntelu lähti kun kuulin metallicaa joskus 5-6 vuotiaana. Mutta suurin vaikuttaja on vaarmaankin Moonsorrow verisäkeet levyllä. Sittä lähtien hevin kuuntelu on ollut muutakin kuin Black- ja Death-metallia. Vaikuttjana Verisäkeissä oli kappale Jotunheim.
Lento-V-mies
31.07.2006 19:44:22
Se että aloin kuunnella musiikkia ei ollut niin itsestäänselvyys... aloin kuuntelemaan musiikkia joskus 16-vuotiaana joten se kappale joka sai minut koukkuun musiikkiin (josta en sitä ennen välittänyt pätkääkään) vaikutti minuun tavallaan tärkeällä tavalla, mutta vasta Judas Priestin Breaking the Law pisti elämäni uusiksi, sillä olihan se suureksi osaksi Priestin ansiota että kitaraakin aloin soittamaan.
Werihukka
01.08.2006 00:35:06

Stratovariusta kuuntelin joskus, enää en siedä, kun kuuntelen vähän rankempaa mättöä. Mutta sillä oli juurikin se vaikutus, että löysin metallimusiikista itseni ja nyt sitten teen sitä itse.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
Jomped
01.08.2006 00:45:32

Dimmu Borgir - Progenies Of the Great Apocalyse. Eipä mulla muuta :D
hmphrmph
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)