Hohhoijaa 27.07.2006 16:42:45 (muokattu 27.07.2006 20:21:52) | |
---|
Juuri hiljattain ostin uuden sähkökitaran mutta saman tien alkoi entistä suurempi GAS vaivata: tällä hetkellä pyörii lakkaamatta päässä sellainen omituinen kitaraidea. Kaulan saisi kaupasta mutta bodyn väsäisin itse. Saattaisi olla helppokin duuni. Ideatasolla siis periaatteessa valmis. Ääärgh.. E: Lisäksi harmittaa oikeasti kun tuli se kitara ostettua ja nyt haluaisi siitä jo eroon päästäkseen uusiin projekteihin käsiksi. Kaipa tällä nyt pari kuukautta soittelee. |
projekti 27.07.2006 19:02:29 | |
---|
Pitkäaikaisen kaasuttelun kohde laitettu tilaukseen, ens viikolla pitäis joulupukin tuoda se kotiovelle. Tämmöinen mutta kullansävyisellä kopalla: http://images.misupply.com/products/originalrect/Johnson/153079.jpg Ja sitten hintavertailua: Saksasta Musik Produktivilta postiennakolla kotiinraahattuna 435€. Levykauppa: 952€. (Hopeanvärisenä näytti löytyvän). Millbrook: 1000€. (Hopeanvärisenä tämäkin). En jaksanut edes soitella noihin suomen liikkeisiin ja alkaa tinkimään, sen verran päättömiä lähtöhintoja että ostan jatkossakin suosiolla soittopelit saksan pojilta. Ultra Pro. |
juici 27.07.2006 19:08:02 | |
---|
Teleä tallahumpparilla puolituksen kera tekis mieli. Ja putkivahvaria. Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö." |
Veco 27.07.2006 20:01:04 | |
---|
Nyt alkoi himottamaan sähkörumpuja kun kävin liikkeessä testaamssa. Saa nähdä onko ens kuussa taloudessa semmoset. Torilta kattelin tota Yamaha Dtxpress2 -settiä. Hinta 600e. Hmm... Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Itselläni oli pari vuotta sitten vittumainen gas -kierre vahvistimien kanssa. Ensin hommasin Laney TF-200, sitten Spider II, sitten taas Laney TF-800. Lopuksi sitten hommasin tuskissani ENGL Screamerin. Tähän pelleilyyn meni noin vuosi ja rahaa meni hukkaan iso kasa, tyhmä kun olin. Onneksi Screamerin kanssa ei ole tullut Gas- kierteitä. |
Ziggy Bubba 27.07.2006 21:19:37 | |
---|
Nyt alkoi himottamaan sähkörumpuja kun kävin liikkeessä testaamssa. Saa nähdä onko ens kuussa taloudessa semmoset. Torilta kattelin tota Yamaha Dtxpress2 -settiä. Hinta 600e. Hmm... Rolandit on kyllä parempia, mutta ihan noin halvalla voi olla vaikea löytää. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Veco 27.07.2006 21:54:04 | |
---|
Rolandit on kyllä parempia, mutta ihan noin halvalla voi olla vaikea löytää. Joo voi olla, mutta en ookkaan rumpali ja jotain halpoja aattelin vaan. Oikeastaan ainoa toive on että pystyy kerrostalossa soittaa. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Ziggy Bubba 27.07.2006 22:11:57 | |
---|
Joo voi olla, mutta en ookkaan rumpali ja jotain halpoja aattelin vaan. Oikeastaan ainoa toive on että pystyy kerrostalossa soittaa. Siinä tapauksessa saattaa olla ihan passeli setti. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Wahi 27.07.2006 22:21:26 | |
---|
Huhhuh, kova GAS. Tekisi niin mieli hommata Ibanez AS-83, eikä asiaa yhtään helpota se että lähiaikoina on tullut kuunneltua paljon Yesiä, Jukka Tolosta ja jazzia... Mutta kun ei ole rahaa. Shine on You crazy Diamond. |
Jaakko Hyvärinen 27.07.2006 22:23:53 | |
---|
Huhhuh, kova GAS. Tekisi niin mieli hommata Ibanez AS-83, eikä asiaa yhtään helpota se että lähiaikoina on tullut kuunneltua paljon Yesiä, Jukka Tolosta ja jazzia... Mutta kun ei ole rahaa. uskalla sanoa EI jazzille!!!! Jos juhannuksena talitintti hangella hyppii, on lunta maassa.
-vanha viidakon sananlasku. |
Twistyh 27.07.2006 22:33:25 | |
---|
Tekisi mieli ostaa uusia plektroja. |
Wahi 27.07.2006 22:35:57 | |
---|
uskalla sanoa EI jazzille!!!! No, Never! "Hot can be cool, and cool can be hot, and each can be both. But hot or cool, man, jazz is jazz." - Louis Armstrong Shine on You crazy Diamond. |
Kieppi 27.07.2006 23:17:16 | |
---|
Pitäis hankkia kunnon sähkökitara. Mikä se sitten on, on vielä epäselvää ja budjettikin auki. LTD:n EC-400AT on kummitellu mielessä, mutta niin on moni muukin. Kalamies #10 >-)))>. "Seis-ei-en-pois-irti-ulos!" -Stam1na- |
masterhat 28.07.2006 01:12:33 | |
---|
PRS:n skeba ja Hammond Tehotyttö95 |
diabami 28.07.2006 01:16:56 | |
---|
Tekisi mieli ostaa wah wah. Parin päivän päästä menen kyllä liikkeeseen testaamaan. |
palomaeki 30.07.2006 21:54:47 | |
---|
Pakko purkautua tänne muille GASistä kärsiville. Minua vaivaa suurenluokan GAS tuohon '91 SG Specialiin jota torilla kaupataan hintaan 800€. En oo ihan varma onko tuo hinta nyt ihan kohdillaan mutta kyllä tuon verran tuosta vaikka maksaisin kunhan pääsisin testaamaan ja saisin rahat jostain kasaan... Jotenka, auttakaa minua ja kertokaa miten voisin saada rahaa. Nopeasti. Ja mieluusti melko varmasti myös. kitara on kiva. |
tommiot 30.07.2006 21:57:52 | |
---|
Argh, GAS!!! Voisko joku plz myydä mulle Laney VH100R:n tai jonkun muun kivan hevinupin? |
Aksu89 30.07.2006 22:02:07 (muokattu 30.07.2006 22:15:15) | |
---|
No niin, ihastuin tuohon Squierin vaaleanpunaiseen Hello Kitty-kitaraan niin, että se on haettava kaupasta kotio ens kuussa. Siihen uusi potikka ja uus tallamikki, joku oikein ärjy. Ja ylimääräisenä hifistelynä ledivalo Kittyn silmiin tai nenään. Looperia, Digitechin tai Bossin, himoitsisin mutta ei riitä siihen rahat. Kiva lelu, mutta aika turha varmaan minulle. Ehkä joskus. Kunnon viritintä. Bossin TU-2 tai Korgin mikä DT-10 tai vastaava lattiamalllinen kuiteskin. Ei rahaa, myöhemmin. Visual Sound Route 66, Voodoo Lab Sparkle Drive tai joku vastaava rock/blues-henkinen säristin marsun kaveriks, josta pikkurosot ja bluusvinguttelut. Tuo sitten Kittyn jälkeen, kunhan harkitsen minkä hommaan. Uusi vahvistin siinä mielessä kiinnostaisi, että parempi clean olisi poikaa, kun tuossa marsussa se on aika kehno, mutta ei siitä sen enempää, kun ei ole sitä paalua. Tremolokin jostain kumman syystä himottais. Jos jää ylimääräistä ostan Danelectron Tuna Meltin, kun se niin halpa ja koht. kehuttukin on. Niin, onhan tuossa kaikenlaista. Lisään jos jotain unohtui. Edit: Ja paljon erilaisia kitaroita, mutta tuskin niitä kannattaa mainita, kun en voittanut lotossakaan, enkä ole miljonääri. Esimerkkinä musta Les Paul valkosilla Soapbareilla!!! Siinä vasta jotain. Ja jnejne..,.. |
Marquiesce 30.07.2006 22:13:20 (muokattu 30.07.2006 22:14:25) | |
---|
Randall. Kun tuota RG100 ES nuppia ei mistään tunnu löytyvän niin sitte GAS:ittää myös tuo RH300G3. Myykää mulle sellane!! Ain't Life Grand |
Aresius 30.07.2006 23:44:30 | |
---|
Aah, eilen tuli helpotusta GASiin kun sain uuden vahvarin vihdoinkin. Nyt tuo Laney lepää onnellisesti mun huoneessani ja sain vielä kaupan päälle uuden multiefektilelun. Hitto kun kävi tuuri. Nyt oon alkanut kuolaamaan uutta kitaraa, Schecteriä nimittäin. Pistän nyt myyntiin vanhan ESPin ja vanhan synan niin sitten ois melkeen rahat kasassa Damieniin tai Omeniin. Tietääkö joku näiden saatavuudesta Suomessa? Meinaan noiden seiskakielisiä versioita. Anything at anytime for any reason at all - Frank Zappa
THV-klubi #41
AKKK#8
Romantikkoitkijät #18 |