sieniesko 27.07.2006 08:29:29 | |
---|
Onks noita kyseisiä skeboja Helsingin musaliikkeissä ? Joskus oli musamaailmassa,mutta ei ole enää.. :( |
Ben_D 27.07.2006 09:02:18 | |
---|
Onks noita kyseisiä skeboja Helsingin musaliikkeissä ? Joskus oli musamaailmassa,mutta ei ole enää.. :( Mitäköhän Jacksoneita? Kyllä niitä Korearimpuloita tuntuu olevan jokaisessa musaliikkeessä, mutta USA mallien kanssa voi olla Härmässä hiljasta... |
sieniesko 27.07.2006 09:53:20 | |
---|
Ei jenkki vehkeitä. TOta MG sarjaa lähinnä tai PRO |
McNulty 27.07.2006 09:55:10 | |
---|
El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
apuri 27.07.2006 10:13:14 | |
---|
F-Musiikkihan niitä tuo maahan. Fasulta kannattaapi kysellä siis.. Ei F-musiikki tuo Jaskoja. Jacksonin jakelu tapahtuu nykyään suoraan Fender Scandinavian toimesta ja jälleenmyyjät tilaavat kitarat suoraan sieltä. Millbrookissa ja Hellaksella on näkynyt noita japsijaskoja. |
McNulty 27.07.2006 10:14:55 | |
---|
Ei F-musiikki tuo Jaskoja. Jacksonin jakelu tapahtuu nykyään suoraan Fender Scandinavian toimesta ja jälleenmyyjät tilaavat kitarat suoraan sieltä. Totta, olet oikeassa. El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
sieniesko 27.07.2006 10:20:39 | |
---|
Joo. Ennen löyty musamaailmasta, mutta ovat näköjään luopuneet hommasta. |
McNulty 27.07.2006 10:24:37 | |
---|
Joo. Ennen löyty musamaailmasta, mutta ovat näköjään luopuneet hommasta. Se oli joskus Downtown Guitarsin aikoihin, kun olivat Mechelininkadulla :) Jackson, PRS ja Tokai taisivat olla heidän valikoimissaan tuolloin. Nykyään panostavat vain ESP ja LTD kamoihin, Tokain ohella. El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
sieniesko 27.07.2006 10:35:47 (muokattu 27.07.2006 10:36:10) | |
---|
Joo. Pitäs löytää joku sellane kirkas soundinen, vähän ohuempi kaulainen (kuin toi LP) ja sellane "kevyt" skitta. Uutena noin 1000e. mielellään hieman alle. |
mhaarala 27.07.2006 10:59:22 | |
---|
Jackson SL3 Soloist.... ;) Tai sitten joku versio DK2:sta... tai RR5, jos rhoads-mallinen kelpa. Halpaa kuin kilo saippuaa... :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Ben_D 27.07.2006 11:11:11 (muokattu 27.07.2006 11:35:07) | |
---|
Se oli joskus Downtown Guitarsin aikoihin, kun olivat Mechelininkadulla :) Jackson, PRS ja Tokai taisivat olla heidän valikoimissaan tuolloin. Nykyään panostavat vain ESP ja LTD kamoihin, Tokain ohella. Eiköhän Musamaailma ole nykyisellä nimelläänkin myynyt Jacksonia ja lanseerannut niitä mm. Stonelle. Muutamia Custom Shop Jacksoneitakin tilattu Musamaailman kautta. Osoite oli tosin Mechelininkadulla. |
sieniesko 27.07.2006 14:26:05 | |
---|
Kyl ne Kampissakin myivät jacksoineita joskus 90'/00' tienoilla. Ainakin korea vehkeitä... |
Japsit on ihan käypäsiä kyllä. Kannattaa käydä testailemassa, kyllä niitä löytyy. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Rypsolisti 27.07.2006 22:06:07 | |
---|
Osaisko joku vertailla vähän noita vanhoja 90-luvun alun japsi Professional Soloisteja tai Fusioneita (eikös nekin japseja ollut?) näihin uusiin Pro DK2/SL3 malleihin, kummassa parempi laatu, soundit? Olen paria uutta DK2 kokeillut, ihan hyviä kitaroita, pitäisi varmaan enemmän niitä testailla. Noita vanhempia 90-luvun alun Jaskoja en ole kokeillut ikinä joten niistä ei ole mitään kokemuksia, paljon hyvää olen niistä kyllä kuullut. Kiinnostaisi vähän noi DK2:set kun eivät kovin kalliitakaan ole. |
Mixeri75 27.07.2006 22:11:42 | |
---|
Olen itse kahden 90-luvun fusionin omistaja, toista parasta aikaa myymässä torilla, ja olen myös kaverin DK2:Sta kokeillut, ja itse tykkäsin enempi näistä vanhoista. Varmaan pidemmässä käytössä erot tulee paremmin esiin, mutta jotenkin tuntuma vaan oli vähemmän "muovinen" kuin DK2:ssa. Ostin sit putken kuitenkin... |
mhaarala 28.07.2006 09:13:24 | |
---|
Kovasti kehuvat että 90-luvun alun Jacksonit ja Charvelit olisivat laadultaan parempia kuin nämä nykyiset ja mitä omaa kokemusta on, niin Charvel 475 Deluxe ja Jackson Fusion Professional ovat kyllä laadultaan todella kovaa tasoa. Lisäksi niissä ei olla säästelty väärissä paikoissa, ts. mikit ja tallat on samaa tavaraa mitä ne olivat USA-jaskoissa. Todella erinomaisia soittimia. Tietysti ne 90-luvun alun laitteet on myös "auki soitettuja"... En sitten tiedä miten paljon näitä nykyisiä voi vetää samalle viivalle, SL3 Soloistin päivitetty versio on kuitenkin varustettu OFR:llä ja Duncanithan löytyvät sekä DK2:sta että SL3:sta. Se lienee sitten makuasia pitääkö enemmän Jacksonin vanhan liiton mikeistä (yleensä J50BC + J200:t, mahdollisesti ryyditettynä aktiivielektroniikalla, en nyt satu muistamaan käytettiinkö Fusionissa isommalla outputilla olevaa humpparia vai ei..). DK2:n lisenssifloikka on joka tapauksessa selkeästi huonompi mitä vanhoissa käytetyt Schallerit. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Rypsolisti 28.07.2006 22:30:10 (muokattu 28.07.2006 22:33:40) | |
---|
Okei, kiitos pienestä valaisusta! Niin ilmeisesti DK2:n heikko kohta pidemmän päälle on tuo talla mutta hyvä puoli on kun sen voi uutena myös hankkia niin saa itse valita värin ja onko mallissa vaahtera kansi vai ei. Käytettyä on vaikeampi löytää jos jokin tietty väri vain kelpaa, tuo ei minulle ole ongelma mutta ehkä jollekin muulle se on. Tosin cherry sunbursti olis pirun komea väritys varsinkin mustien metalli osien kanssa ja noista uusista DK2 malleista löytyy juuri tuo yhdistelmä. Mutta luonnollisesti toi ulkonäkö seikka on vain sivuasia, vanhat japski Jaskat ja Charvelit kyllä kiinnostaisi, kun vain löytäisi juuri oikeanlaisen sopivaan hintaa. |
NRider 31.07.2006 17:22:15 | |
---|
Itsellä on juuri tuollainen Fusion Professional vuodelta 1990 J-50B(C?):llä, J-200:silla ja aktiivipiirillä. On kyllä aivan loistava keppi, pesee mennen tullen kaikki uudet japsijaskat, mitä olen kokeillut. Varsinkin kun sattuu olemaan vielä erittäin hyvässä kunnossa :). Schallerin tallasta ei ole pahaa sanaa sanottavana ja ulkonäkökin on hyvä. Eeben otelauta ja bindaukset löytyy. Ehdottomasti suosittelen, jos vain sattuu löytymään jostain. Ainoa haitta jollekulle tässä voi olla se, että skaala on tuo Lespan 24,75". Itselle se on oikeastaan vaan hyvä asia. Kuva omakuvassa. |
sieniesko 31.07.2006 20:00:50 | |
---|
Mitä toi tarkottaa 24,75" ? |
Velli 31.07.2006 20:20:19 | |
---|
Mitä toi tarkottaa 24,75" ? Kitaran skaalaa. Tuossa on toisin sanoen lyhyempi kaula kuin normaaleissa hevikepeissä, joissa skaala on 25,5". |