Aihe: Ibanezin tonelok sarja
1 2
PJS
30.10.2003 09:39:12

mitäs mieltä porukka on ton tonelok sarjan efektien soundeista ja muutenkin.

Lähinnä kiinnostavat: noi rankemman sarjan säröpedaalit ja erityisesti kiinnostaa toi delay pedaali de-7.

MIllaset saundit säröissä?
Entäs minllaset saundit pedaalissa, entä onko bossin vastaava (dd-3) PAREMPI?
Elämme enigmaattisia aikoja...
PJS
30.10.2003 09:39:55

Ja käytin hakua
Härski
30.10.2003 10:16:04
Hyviä ovat. Säröistä parhaat ovat Smashbox ja Tubescreamer. Delay on kyllä hyvä, siitä ei piäse mihinkään. Samoin yllätyin siitä Chorus/Flangerista. Mutta voin kyllä suositella soittajalle kuin soittajalle louskuttimia.
ode_
30.10.2003 10:25:45
Ihan asiallinen oli ääni TS7-pedaalissa, mutta ilo jäi lyhyeksi pedaalin hajotessa. Noissa korean budjettipedaaleissa yleensä hajoaa joko ulos/sisään-tulo tai kytkin. Ja takuiden perään on turha kysellä kun musakaupat kiristelee ruuvit ja laittaa takasin. Joten itse panostaisin hieman laadukkaampiin efekteihin.
Cort87
30.10.2003 10:56:40
Ah smäs Box on pyhä minulle,
"Pimeää puolta vaikea nähdä on" Yoda
Tomtom
30.10.2003 11:08:22
Mulla on DE-7 ja hyvä on. Käytän itte enemmän Echo- puolta, joka on siis digitaalinen, mutta matkii analoogista echoa. Kertovat, että kytkin menisi helposti hajalle, mutta mulla ei oo vastaavia kokemuksia. Varaosa maksaa soitinhuttusen mukaan juuron tai kaks. Eli itse suosittelen kyllä.
www.dhline.net
PoLFus
30.10.2003 11:15:30

Harmoonikeskustan jutuissa, joku sano, attä ovat hyviä, mutta "kuolee" 4-6 kuukauden bändisoitossa (smashbox)??

selittäkää, onko tuo totta
~ 7ender $tratocaster ~
Härski
30.10.2003 11:58:14
En tiedä onko nämä Härskiltä saamani pedaalit uudempaa sarjaa, mutta kytkinvikoja ei ole vielä ainakaan ilmennyt.

En tiedä minäkään, mutta mulla on ollut vain yhdessä tonelokissa se surullisen kuuluisa kytkin vika, DS-7:ssa. Sekään ei haittaa sinällään, jos sitä pitää kokoajan päällä ja buustailee muilla purkeilla. Kaikki tonelokit ostanut n. samaan aikaan (kuukauden sisällä), joten en tod. tiedä noista vanhuus/hyvyys jutuista mitään.
Pluto
30.10.2003 12:01:58
Itselläni on FZ-7 fuzzi sekä PH-7 phaser. Ihan kelpo pelejä molemmat, tuo phaseri nyt on sellainen perusmasiina, ei mitenkään maata kaatava. Ja fuzzin soundi on aika omalaatuinen, eli ihan joka väliin en sillä soittaisi.

Eivät ole olleet missään ahkerassa käytössä, mutta mitään vikoja ei ole ilmennyt. Ihan luotettavilta tuntuvat.
Hey silly, I got a fork.
zorro
30.10.2003 12:09:34
Mulla on DE-7 ja se on hyvä, mutta mun pitää aina tarkkaan harkita ja suunnitella, että missä kohtaa sitä käytän että ehin ränkätä sen päälle- Ku se on se kytkin paskana
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Härski
30.10.2003 12:20:41
Mulla on DE-7 ja se on hyvä, mutta mun pitää aina tarkkaan harkita ja suunnitella, että missä kohtaa sitä käytän että ehin ränkätä sen päälle- Ku se on se kytkin paskana

Tuo on vittumaista. Muistan, kun aikoinaan käytin TS-7:aa ja soolobuustasin sitä sillee typerästi DS-7:lla, kun ei kytkin pelannut ekalla potkulla, ni sitä ihmetteli hetken aikaa selällään lattialla, että missä ääni?
Tomtom
30.10.2003 12:34:01
No eiks sen kytkimen saa vaihdettua? Vai kusetettiinko tyhmää "soittajaa" Huttusella?
www.dhline.net
Kostello
30.10.2003 13:11:53

Tuosta kytkimen vaihtamisesta voisi kyllä joku kertoa. Vai onko ollut joskus aikaisemmin juttua? Omassa TS-7:ssa kun noita kytkinongelmia myös esiintyy.
Tompsi
30.10.2003 13:23:29
Hei kertoilkaapas lisää tuosta tonelok fuzzista.. Lähteekö Mescalerot (perkeleen levy, saanut minut ihan futsihimon partaalle)? Onko se broken speaker emulaattori oikeasti käyttökelpoinen? Löytyykö jostakin järkevämpiä sound sampleja kuin Ibarin kotisivuilta? Paljastakaa tietonne!
Mikko Kankaanpää
30.10.2003 13:25:59

No eiks sen kytkimen saa vaihdettua? Vai kusetettiinko tyhmää "soittajaa" Huttusella?

EN ole tuon sarjan pedaaleihin vaihtanut kytkimiä, mutta moniin muihin joissa on tuollainen micro kytkin. Outoa on jos ei sitä vaihdettua saa.

Mikko
D-Kay
30.10.2003 13:28:01

Hei kertoilkaapas lisää tuosta tonelok fuzzista.. Lähteekö Mescalerot (perkeleen levy, saanut minut ihan futsihimon partaalle)? Onko se broken speaker emulaattori oikeasti käyttökelpoinen? Löytyykö jostakin järkevämpiä sound sampleja kuin Ibarin kotisivuilta? Paljastakaa tietonne!

broken speaker täböllä lähtee hyvät Industrialmeiningit tyyiliin Orgy, NIN, Marilyn Manson. Perinteisempääkin soundia saa, mutta kyllä ton pedaalin vahvinta aluetta on mun mielestä modernimpi osasto.
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi ja Ibanez CF-7
PJS
30.10.2003 15:55:30

milläs tonelok säristimellä lähtis eniten tollanen Smashing pumpkins surina, kattelin tota seiskakielisille tarkotettua, ku siin olis varmaan rutkasti alapäätä...
ODE
30.10.2003 15:59:21
mulla ois smashboxi tuolla torin puolella myynnissä jos kiinnostaa (60€)
sikanaama
30.10.2003 16:12:48
Harmoonikeskustan jutuissa, joku sano, attä ovat hyviä, mutta "kuolee" 4-6 kuukauden bändisoitossa (smashbox)??

selittäkää, onko tuo totta

Joka arvostelussa siellä kuolee joku. Ne niitä jenkkiläisiä 120 kilosia noumetal miehiä jotka hyppii tasajalkaa nitteen petaalien päällä.
Aveikkapatahelluvanoois!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)