DVD 27.07.2006 01:37:58 (muokattu 27.07.2006 10:43:27) | |
---|
|
manjaana 27.07.2006 10:11:31 | |
---|
Eikä tuon puolesta yhtäään mitään muutakaan selkokielistä HOHO Kuulkaas nyt taas, toinen ees yritti auttaa, puukko tota lappua kyseli aikasemmin jo, eipäs keltään irronnu.. = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toinen on toinen sukka. = |
uruttaja 27.07.2006 10:20:21 | |
---|
Kuulkaas nyt taas, toinen ees yritti auttaa, puukko tota lappua kyseli aikasemmin jo, eipäs keltään irronnu.. Kuulkaas itse. Tuo piiperrys saattaa näyttää asiaatuntemattoman silmissä ihan soittokelposelta, jota se kuitenkaan missään määrin ei ole. Minullakin on vielä se Laaksojen Laulu-valssi hakusessa. Olikohan se nyt Työläinen tai joku sen bändikaveri, joka aikoi sen mulle toimittaa, mutta taitaa olla nyt justiin pahin rumpa menossa. |
manjaana 27.07.2006 10:25:39 | |
---|
Kuulkaas itse. Tuo piiperrys saattaa näyttää asiaatuntemattoman silmissä ihan soittokelposelta, jota se kuitenkaan missään määrin ei ole. Minullakin on vielä se Laaksojen Laulu-valssi hakusessa. Olikohan se nyt Työläinen tai joku sen bändikaveri, joka aikoi sen mulle toimittaa, mutta taitaa olla nyt justiin pahin rumpa menossa. Hih, tuo piiperrys ei näyttänyt yhtikäs miltään, nuotit on jutska mitä en ole koskaan oppinut, tuskin huomaisin jos olis vääritepäin koko lappu.. ;o/ = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toinen on toinen sukka. = |
DVD 27.07.2006 10:44:03 (muokattu 27.07.2006 10:47:22) | |
---|
|
Sertzo S 27.07.2006 11:00:28 | |
---|
Kyllä saa huutaa korkealta, kun on G-duurissa tuo valssi stana! ;) |
R.Syke 27.07.2006 11:04:11 (muokattu 27.07.2006 11:04:29) | |
---|
Kyllä saa huutaa korkealta, kun on G-duurissa tuo valssi stana! ;) Vetäse oktaavia alempaa...Pitäs onnistua. |
manjaana 27.07.2006 11:11:59 | |
---|
Kyllä saa huutaa korkealta, kun on G-duurissa tuo valssi stana! ;) Meinaakko nää, et kuulostais kastraattilaulannalt.. ;oO = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toinen on toinen sukka. = |
KoskPaavo 27.07.2006 11:55:05 | |
---|
Kyllä saa huutaa korkealta, kun on G-duurissa tuo valssi stana! ;) Kotialhon sävellaji. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
WanhaWetäjä 27.07.2006 12:07:13 (muokattu 27.07.2006 12:07:57) | |
---|
Nyt Kalajokivalssi on kokonaisuudessaan tuossa... http://img142.imageshack.us/my.php?image=kalajokivalssicopyfa5.jpg P.S. löytyy multa myös peedeeäffänä jos ei tuo matalaresoluutio kelpaa. Missäs intro?Entäs välisoitto.... Ei vaan,intro taitaa olla tuo b-osan loppu,väliosana menee tarvittaessa sama,sitten kerran vetäsee soittamalla koko paskan läpi parin laulusäkeistön jälkeen,siinä lienee rakenne? Mutta oli siinä muistaakseni joku "virallinen" väliosakin...? Ite oon tuota soittanut joskus 91,sävellaji tais olla Bb-duuri...melodia on sen verran laaja että G:sta tuota ei voi järjellisesti vetää,jos miehestä on kyse,no IsoJ saattais pystyä närästämään tuon "Putkos-Marko"tyyliin?Tai Hietalan Aki vois tempasta tuolta kastraattiosastolta...HOHO! Ostan Casion kun täytän 50v... |
isojussi 27.07.2006 12:33:16 | |
---|
....,no IsoJ saattais pystyä närästämään tuon "Putkos-Marko"tyyliin?Tai Hietalan Aki vois tempasta tuolta kastraattiosastolta...HOHO! Kyllähän nyt joka jätkän pitää pystyä kolme oktaavia laulamaan? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 27.07.2006 12:58:06 | |
---|
Kotialhon sävellaji. Jukalta taittuisi kyllä! |
Tankero 27.07.2006 13:59:54 | |
---|
On - ynnä Ankin laulu Topiin verrattuna. Eikös melkein kenen tahansa ole? Varmasti, vissiin. |
DVD 27.07.2006 14:01:20 | |
---|
...melodia on sen verran laaja että G:sta tuota ei voi järjellisesti vetää,jos miehestä on kyse,no IsoJ saattais pystyä närästämään tuon "Putkos-Marko"tyyliin?Tai Hietalan Aki vois tempasta tuolta kastraattiosastolta...HOHO! Aina te marisette joka asiasta. Transponoi jos ei kelpaa. Vaan pitääkö mun sekin tehdä sun puolesta. Muuten kaikki nämä nuotit täällä... http://trillian.mit.edu/~jc/music/abc/Scand/saa kätevästi pdfäks kun aukaisee ne niin niin kun Riksteri tekikin, wordpadissa, ja sittnen maalaamalla ja kopiomalla sen tekstihässäkän "copypeistaa" sen tuohon.. http://www.concertina.net/tunes_convert.htmlsihen laatikkoon ja painaa "submit" nappia. Vähän ajan päästä ruutuun tulee uusi valinta ja siitä painat vain "pdf" nappia niin se on siinä. |
Muuten kaikki nämä nuotit täällä... http://trillian.mit.edu/~jc/music/abc/Scand/ saa kätevästi pdfäks kun aukaisee ne niin niin kun Riksteri tekikin, wordpadissa, ja sittnen maalaamalla ja kopiomalla sen tekstihässäkän "copypeistaa" sen tuohon.. http://www.concertina.net/tunes_convert.html sihen laatikkoon ja painaa "submit" nappia. Vähän ajan päästä ruutuun tulee uusi valinta ja siitä painat vain "pdf" nappia niin se on siinä. Aika kätevä systeemi, enpä oo ennen nähny. |
paice60 27.07.2006 23:29:36 | |
---|
Kyllähän nyt joka jätkän pitää pystyä kolme oktaavia laulamaan? Kolme ja puoli lähtee. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
KoskPaavo 27.07.2006 23:38:18 | |
---|
Kolme ja puoli lähtee. Mulla oktaavi ja terssi...ja hyvin oon pärjännyt. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
paice60 27.07.2006 23:40:02 | |
---|
Mulla oktaavi ja terssi...ja hyvin oon pärjännyt. Mutta kolmella ja puolella pärjää vielä paremmin, eikös? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
KoskPaavo 27.07.2006 23:42:19 | |
---|
Mutta kolmella ja puolella pärjää vielä paremmin, eikös? Kyllä, jos vaikka uppoaa jäihin tms. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |