Paas 27.07.2006 12:50:57 | |
---|
älä nyt hirveästi säätele ettei mee kierteet:D HOHO! :D Minä en ole vielä uskaltanut paljon säädellä. Pelottaa jo valmiiksi. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
HeavyMachinery 27.07.2006 13:10:33 | |
---|
HOHO! :D Minä en ole vielä uskaltanut paljon säädellä. Pelottaa jo valmiiksi. Paras säätö niissä on se powershifter.... Se sai olla kaikissa speduissa. Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
Rockster 27.07.2006 14:26:38 | |
---|
HOHO! :D Minä en ole vielä uskaltanut paljon säädellä. Pelottaa jo valmiiksi. Sama täällä. Säätöä ja vimpstaakia on niin pirusti. Ajattelin kuitenkin kokeilla sitä sinistä camia, joka kiihdyttää iskua kalvoa kohti mentäessä. Vastanee Power Glidea Iron Cobrissa. Power shifterin ideaa en ole vielä tajunnut. Ja jäykemmälle pitäis säätää siitä pedaalin juuresta... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
HeavyMachinery 27.07.2006 14:28:11 | |
---|
Sama täällä. Säätöä ja vimpstaakia on niin pirusti. Ajattelin kuitenkin kokeilla sitä sinistä camia, joka kiihdyttää iskua kalvoa kohti mentäessä. Vastanee Power Glidea Iron Cobrissa. Power shifterin ideaa en ole vielä tajunnut. Ja jäykemmälle pitäis säätää siitä pedaalin juuresta... Powersfiter siirtää kohtaa johon kohdistat polkusi. Mulla se on niin takana kuin voi että mahtuu koko jalka spedulle.... Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
Rockster 27.07.2006 14:34:33 (muokattu 27.07.2006 14:35:40) | |
---|
Powersfiter siirtää kohtaa johon kohdistat polkusi. Mulla se on niin takana kuin voi että mahtuu koko jalka spedulle.... Kuulostaa siltä, että pitää sitä säätää itselläkin. Mistä kohdin säätö tapahtuu? E: Eli se on justiin se jota ajattelinkin säätää.... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Bacchus 27.07.2006 15:15:07 (muokattu 27.07.2006 15:15:43) | |
---|
Powersfiter siirtää kohtaa johon kohdistat polkusi. Mulla se on niin takana kuin voi että mahtuu koko jalka spedulle.... No joo, jalan liikuttaminen muuttaa kohtaa johon kohdistaa iskunsa, Powershifter siirtää pedaalilautaa edes tai taakse, eli muuttaa pedaalilaudan kulmaa suhteessa pohjalevyyn.;) Kuulostaa siltä, että pitää sitä säätää itselläkin. Mistä kohdin säätö tapahtuu? Pohjalevyn alta muistaakseni säätyy. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Pohjalevyn alta muistaakseni säätyy. Ei vaan pohjalevyn päältä. Katselin Pearlin sivuja... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Paas 27.07.2006 15:18:40 | |
---|
Nyt puhutaan varmaan juuri siitä ruuvista joka mulla silloin pamahti ensimmäisellä säätökerralla. =) Eli ruuvi joka on siinä "kantapää-levyssä". The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Rockster 27.07.2006 15:30:19 | |
---|
Nyt puhutaan varmaan juuri siitä ruuvista joka mulla silloin pamahti ensimmäisellä säätökerralla. =) Eli ruuvi joka on siinä "kantapää-levyssä". Kyllä. Eli varovainen on siis sen kanssa oltava... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Shitmanek 27.07.2006 16:48:57 | |
---|
Kyllä. Eli varovainen on siis sen kanssa oltava... Ei minulta ole mitään tuosta hajonnut vaikka olenkin säädellyt :) Eli ei nyt ihan ylivarovaiseksi tarvinne ruveta. "By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon) |
markkuliini 27.07.2006 17:42:43 | |
---|
Ei minulta ole mitään tuosta hajonnut vaikka olenkin säädellyt :) Eli ei nyt ihan ylivarovaiseksi tarvinne ruveta. Ei pidä missään nimessä olla ylivarovainen tai alivarovainen. Pitää olla sopivan varovainen! www.vasamayhtye.com |
Bacchus 27.07.2006 18:51:39 | |
---|
Ei vaan pohjalevyn päältä. Katselin Pearlin sivuja... Niin muuten onkin. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Jarski_ 27.07.2006 20:42:45 (muokattu 27.07.2006 20:45:38) | |
---|
|
Bacchus 27.07.2006 22:00:25 | |
---|
Itselläni on kyseiset pedaalit ja hyvin pelaa. Todella hyvät soittaa aloittelijalle. Halvat ja hyvät. Suosittelen! Laittaa muutaman kympin lisää, niin saa Eliminaattorit käytettynä. Kyllä nuokin ovat varmasti toimivat peruspedaalit, mutta itse sijoittaisin samantien Eliminaattoreihin. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Mr. Morrow 27.07.2006 22:52:41 | |
---|
Paras säätö niissä on se powershifter.... Se sai olla kaikissa speduissa. Tämä on _niin_ totta!! Itellä aivan etuasennossa. Sviduprkl oon varmaan hukannu mun vaihtocamit johonkin!! Musta tällä hetkellä käytössä ja tekis mieli kokeilla punasta, mut no can do... Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
Rock N Roll children 30.07.2006 23:57:20 (muokattu 30.07.2006 23:58:42) | |
---|
Minkähänmoisia (hyviä vai huonoja) nuo mapexin tuplapedaalit ovat? |
Rock N Roll children 30.07.2006 23:57:51 (muokattu 31.07.2006 00:00:33) | |
---|
Minkähänmoisia (hyviä vai huonoja) nuo mapexin tuplapedaalit ovat? |
kay_ 04.08.2006 19:10:39 (muokattu 04.08.2006 19:28:39) | |
---|
Nyt on sit tänään hommatut ketjuvetoset eliminatorit alla, mutta siihen se sitten jääkin. Kertokaas jotain soittokikkoja millä pääsee hyvin alkuun? Mitä yhteistä on moottoriveneellä ja Elton Johnilla? - Molemmilla on Mercury perässä. |
Youni 04.08.2006 19:22:50 | |
---|
Nyt on sit tänään hommatut ketjuvetoset eliminatorit alla, mutta siihen se sitten jääkin. Kertokaas jotain kikkoja millä pääsee hyvin alkuun? Kannattaa kokeilla kaikki camivaihtoehdot läpi. Niin löytää sen itselleen parhaimmat. Kyllä ne säädöt löytyvät, kun vaan soittaa ja kokeilee erilaisia. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Bacchus 04.08.2006 19:32:02 | |
---|
Nyt on sit tänään hommatut ketjuvetoset eliminatorit alla, mutta siihen se sitten jääkin. Kertokaas jotain soittokikkoja millä pääsee hyvin alkuun? Mustat camit ovat itselläni olleet käytössä viimeiset 3-4 vuotta. Skulaa hyvin. Kannattaa toki kokeilla kaikkia. Sitten vaan tahkoamaan esim. Roddyn kestävyys/käsi-jalkabalanssi-treeniä. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |