Jake.e 26.07.2006 13:24:30 (muokattu 26.07.2006 13:25:33) | |
---|
Tuosta tulee vielä räppäri ja se unohtaa kitaran soiton kokonaan... Uskokaa pois. Minä itse ainakin "löysin" kitaran ihan itse eikä minua ole pienenä tungettu millekkään tunneille. Enkä ole käynyt minkäänlaisilla kitaratunneilla, vaan rumputunneilla ja sen minä jätinkin sitten osaavammille. Meikä oikeesti hajoaa täällä :D. Porukka istuu nyt pari vuotta koneen ääressä ettimässä uutta tietoa kyseisestä tyypistä ja lähettää kokoajan sähköpostia tyyliin "hei löysin hyvän räppärin tsekkaa http://myykitaraspoisjaoleräppäri.com. Vittu noi jotkin jaksaakin kommenti naurattaa! Porukka on ihan vihreänä kateudesta täällä... Poikahan oli 8! Ei saatana.... Hävetys! Got that right. Hyvä kun porukkaa heittelee settiä "ei sillä oo ees tunnetta" "vähän vaivautuneen näkönen basisti tuossa". Millä tavalla se basistin ilme vaikuttaa siihen kitaristin soittamiseen? Aattelettko omillakin keikoilla "oijoi nyt se rumpali näytti hampaat, mun pitää alkaa itkeä?" Ei soittamisessa ole kyse soittamisesta vaan musiikista. Jalkapallokin on oikeasti jääkiekkoa. Jerk. |
Humu 26.07.2006 14:05:16 (muokattu 26.07.2006 14:07:03) | |
---|
Meikä oikeesti hajoaa täällä :D. Porukka istuu nyt pari vuotta koneen ääressä ettimässä uutta tietoa kyseisestä tyypistä ja lähettää kokoajan sähköpostia tyyliin "hei löysin hyvän räppärin tsekkaa http://myykitaraspoisjaoleräppäri.com. Sorry...sunkin kanssa ois ihan varmasti mielenkiintosta keskustella aiheesta, muttakun en yksinkertaisesti edes tajua, mitä sä esimerkeilläs haluat sanoa?! Ei tästänään oikeen osaa päätellä, että oletko puolesta vai vastaan...tai siltä väliltä. Yritä ny vähä selkeyttää noita juttujas/ajatuskulkujas, niin ehkä tästä kehkeytyy vielä ihan antoisa keskustelu? Jalkapallokin on oikeasti jääkiekkoa. Ei ole jääkiekkoa...mutta yhtähyvin voi kysyä, että eikö jalkapallossa ole kyse maalien teosta? |
BigPapa 26.07.2006 18:54:44 | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Jake.e 27.07.2006 09:27:18 | |
---|
Ei tästänään oikeen osaa päätellä, että oletko puolesta vai vastaan. Mitäs vastaan tai puolesta tässä pitäisi olla? Ei kateus ole pahe, sen kieltäminen on. Jerk. |
Humu 27.07.2006 10:04:24 | |
---|
Mitäs vastaan tai puolesta tässä pitäisi olla? Ei kateus ole pahe, sen kieltäminen on. Hommat tuntuu täällä menevän juuri niin mustavalkoisesti, että joko rakastat jonkun soittamista tai sitten olet kateellinen. Kyllä minä olen kateellinen tuolle pojalle, että hän on noin nuorena noin hyvä, kun itse on vasta aloittanut melkein 10 vuotta vanhempana. Mutta kun puhutaan musiikista, jossa se taiteellinen puoli, eli näkemys on merkittävin juttu, niin homma ei vaan ole ihan näin mustavalkea. Jalkapallo/jääkiekko esimerkeillä ilmaistuna, jos kysytään minulta, haluaisinko olla mieluummin Teemu Selänne vai Jari Litmanen, niin vastaukseni olisi ehdottomasti Selänne! Jääkiekkoa pelanneenakin se on mulle aina ollu ykköslaji, eikä jalkapallo ole ikinä liiemmin kiinnostanut. Siis johtuuko valintani ainoastaan siitä, että olen vain kateellinen Jari Litmaselle? Ei minun mielestäni! Saahan tää väittely vähän turhankin suuret mittapuut, koska on kuiteski kyse 8-vuotiaasta ihmelapsesta, mutta kyllä minä toisaata ymmärrän myös sen, että joku kritisoi esityksen taiteellista antia. |
ollikainen 27.07.2006 10:08:44 | |
---|
ymmärrän myös sen, että joku kritisoi esityksen taiteellista antia. Minäkin, mutta silti pitää ottaa huomiooon että poika on 8. Ja suurin osa ketkä kritisoi ovat itse ihan perseestä, tai muuten vaan kateellisia. Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
stratholic 27.07.2006 13:48:22 | |
---|
|
kimurantti1 27.07.2006 13:58:57 | |
---|
Minäkin, mutta silti pitää ottaa huomiooon että poika on 8. Ja suurin osa ketkä kritisoi ovat itse ihan perseestä, tai muuten vaan kateellisia. Eli ei saa kritisoida ellei itse tee paremmin? Aikalailla ala-asteelta revitty ajatusmalli, no offence ;-) Kritisoida saa, ja pitääkin. En mä tuossa pätkässä nähnyt saati kuullut mitään musikaalista. Lähinnä vaan tuli mieleen, että noin nuorilla lapsilla harvemmin on pitkäjänteisyyttä treenata tuollaista pikkutarkkaa tekniikkaa. Ko. pojalla on ollut, ja siitä hatunnosto. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Lähinnä vaan tuli mieleen, että noin nuorilla lapsilla harvemmin on pitkäjänteisyyttä treenata tuollaista pikkutarkkaa tekniikkaa. Ko. pojalla on ollut, ja siitä hatunnosto. Paitsi että esmes vibraatot oli suht surkeita. Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
Humu 27.07.2006 14:11:42 | |
---|
Lähinnä vaan tuli mieleen, että noin nuorilla lapsilla harvemmin on pitkäjänteisyyttä treenata tuollaista pikkutarkkaa tekniikkaa. Ko. pojalla on ollut, ja siitä hatunnosto. Nimenomaan just näin! Kun on ton ikäsenä jo noin palava halu soittaa/oppia soittamaan, että on nähny noin paljon vaivaa...niin ei oikeen edes uskalla kuvitella, mitä tuo poika tulee vanhetessaan saamaan aikaiseksi;D |
kimurantti1 27.07.2006 14:20:17 | |
---|
Paitsi että esmes vibraatot oli suht surkeita. Niin oli. Vaikka kirjoitin tekniikasta, takoitin lähinnä nopeutta. My mistake. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Kampela77 27.07.2006 16:58:49 | |
---|
Jos joku lähettäisi tänne videon, missä saksanpaimenkoira soittaa pianolla kuutamosonaattia, niin saman tien hyökkäisi mnetin lynkkausjoukko arvostelemaan, miten taimi kusee paikoitellen, soitossa ei ole fiilistä ja sustainpedaalin käyttö jättää toivomisen varaa. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
JS 27.07.2006 20:22:01 (muokattu 27.07.2006 20:24:15) | |
---|
Jos joku lähettäisi tänne videon, missä saksanpaimenkoira soittaa pianolla kuutamosonaattia, niin saman tien hyökkäisi mnetin lynkkausjoukko arvostelemaan, miten taimi kusee paikoitellen, soitossa ei ole fiilistä ja sustainpedaalin käyttö jättää toivomisen varaa. Totta kai. Kyllä tekosyitä kaikilta löytyisi. Ei se, että esittäjä on saksanpaimenkoira tai 8-vuotias tee musiikista mitenkään parempaa, kuin jos soittaja olisi vaikkapa Ynkkä. Mäkin olen oikeesti italialaisen posetiivarin, romanien ja ryssien jälkeläinen, eikä mullekaan mtn säälipisteitä heru. Samat säännöt kaikilla; lopputulos ratkaisee. Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
Kampela77 27.07.2006 20:42:21 | |
---|
Totta kai. Kyllä tekosyitä kaikilta löytyisi. Ei se, että esittäjä on saksanpaimenkoira tai 8-vuotias tee musiikista mitenkään parempaa, kuin jos soittaja olisi vaikkapa Ynkkä. Mäkin olen oikeesti italialaisen posetiivarin, romanien ja ryssien jälkeläinen, eikä mullekaan mtn säälipisteitä heru. Samat säännöt kaikilla; lopputulos ratkaisee. Jos joskus törmäät jossain tilaisuudessa kyseisen tempun osaavaan saksanpaimenkoiraan, niin kommentoi ihmeessä vikoja sen soitossa. Voin luvata että paikalla olevat tuijottavat sinua silmät pyöreinä saksanpaimenkoira mukaan lukien. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
jyri.salonen 27.07.2006 20:52:59 | |
---|
Minäkin, mutta silti pitää ottaa huomiooon että poika on 8. Ja suurin osa ketkä kritisoi ovat itse ihan perseestä, tai muuten vaan kateellisia. Sittenkun pyytää soittonäytettä niin vaan mussutetaan ettei osata äänittää. Jos poika on 8 vuotiaana tommonen, niin uskoin että aikaa jää loppuelämäksi muuhunkin tyyleihin kuin tiluttamiseen. Toi pieksee ihan takuulla tossa hommassa ainakin puolet tästä sakista. Taitaa ukot olla kateellisia.... mä ainakin. Tommonen plekutekniikka tossa iässä auttaa jatkossa varmana tyylilajista riippumatta.. |
JS 27.07.2006 20:57:43 | |
---|
Voin luvata että paikalla olevat tuijottavat sinua silmät pyöreinä saksanpaimenkoira mukaan lukien. Tapahtuu hyvinkin usein. Siihen tottuu. Huonoon soittoon ei. Ainakaan minä en. Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
jyri.salonen 27.07.2006 21:01:52 | |
---|
Tapahtuu hyvinkin usein. Siihen tottuu. Huonoon soittoon ei. Ainakaan minä en. Olit varmaan kitarameedioiden kuningas 8-vuoden iässä. Uskon että jouduit tottumaan ainakin jonkun aikaan huonoon soittoon aloittaessasi soittamisharrastuksesi. |
Humu 27.07.2006 21:15:52 (muokattu 27.07.2006 21:17:34) | |
---|
Taitaa ukot olla kateellisia.... mä ainakin. No se on taas yks "Olette vaan kateellisia" kommentoija?!:D Välillä tuntuu, että on ihan sama mitä tänne kirjotetaan...kukaan ei ymmärrä. ...mutta yritetään vielä kerran. Tuo oli hyvä viihdyttävä video ja sitä oli hauska katsoa, kun tiesi, että poitsu on vasta 8-vuotias. Tässäkin on teille uskomaton musiikkiesitys, joka on hauska ja viihdyttävä. http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-8231 Eli mukavahan noita oli katsella, mutta ostaisitko näiden kahden taiturin levyn? Minä en todennäköisesti ostais, koska levyt on aika kalliita nykyään. |
jyri.salonen 27.07.2006 21:29:28 (muokattu 27.07.2006 21:30:07) | |
---|
Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus! |
jyri.salonen 27.07.2006 21:29:43 | |
---|
No se on taas yks "Olette vaan kateellisia" kommentoija?!:D Välillä tuntuu, että on ihan sama mitä tänne kirjotetaan...kukaan ei ymmärrä. ...äijät on kateellisia ja sillä selvä. Ja nimenomaan ne jotka ton tekniikkaa arvostelee. "Vibrato on huono". Ei juma. Mitään musiikillisesti käänteentekevää tosta ei kyllä löydä. Muttakun poika on 8 vee. Se on ollu aloittaessaan TOSI nuori. Kyse ei ole nyt videon taiteellisen arvon mittaamisesta vaan pointti on pojan tekniikassa. |