föödel 26.07.2006 20:39:36 | |
---|
Eli käykö tavallinen (=huono) kitaravahvistin myös bassoon vai pitääkö olla aivan oma vahvistin? |
Kirk_Hammett 26.07.2006 20:40:19 | |
---|
Eli käykö tavallinen (=huono) kitaravahvistin myös bassoon vai pitääkö olla aivan oma vahvistin? no kyllähän se toimii sillä mutta eihän se ole kovinkaan suositeltavaa käyttää sitä You know it's sad but true... |
föödel 26.07.2006 20:42:34 | |
---|
Niin mutta jos niinku olen aivan täysi aloittelija basson soitossa? koska minulla ei bassoa vielä olekkaan, kitaraa olen soitellut jo n. 2kk mutta basso tuntuisi paremmalta minulle. niin onko uusi vahvistin välttämätön? |
Guitaristi 26.07.2006 20:47:34 | |
---|
Niin mutta jos niinku olen aivan täysi aloittelija basson soitossa? koska minulla ei bassoa vielä olekkaan, kitaraa olen soitellut jo n. 2kk mutta basso tuntuisi paremmalta minulle. niin onko uusi vahvistin välttämätön? No ei se ihan välttämätön ole. Elementti saattaa ajan myötä revetä jos kovaa soittelee kitaravahvarin kautta ja soundi nyt ei varmasti ole ainakaan kaikkien mieleen. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Carpenter 26.07.2006 21:23:30 | |
---|
Kotisoitossa menee kitaravahvistin, mutta saundit eivät ole aivan bassolle tehdyt ja sillä ei voi soittaa kovaa, koska se (elementti) voi muuten hajota. |
simon cykkeli 26.07.2006 22:12:51 | |
---|
Kotisoitossa menee kitaravahvistin, mutta saundit eivät ole aivan bassolle tehdyt ja sillä ei voi soittaa kovaa, koska se (elementti) voi muuten hajota. Hyvä että kerroit koska aioin lainata kaverilleni joka alottaa soittamaan bassoa oman fender frontmanin. Tähänkin pitäis jotain vekkulia keksiä.... |
Bazzist 26.07.2006 22:23:57 | |
---|
Tarkoitat siis kitarakomboa? Älä sellaiseen tunge bassoa. Menee vaan turhaan rikki, ne ei kestä bassoa... Prkl joku osaavampi osaa selittää hienosti kaikkee paskaa mut niin se vaan on... |
simon cykkeli 27.07.2006 00:43:19 | |
---|