föödel 26.07.2006 20:39:36 | |
---|
Eli käykö tavallinen (=huono) kitaravahvistin myös bassoon vai pitääkö olla aivan oma vahvistin? |
Kirk_Hammett 26.07.2006 20:40:19 | |
---|
Eli käykö tavallinen (=huono) kitaravahvistin myös bassoon vai pitääkö olla aivan oma vahvistin? no kyllähän se toimii sillä mutta eihän se ole kovinkaan suositeltavaa käyttää sitä You know it's sad but true... |
föödel 26.07.2006 20:42:34 | |
---|
Niin mutta jos niinku olen aivan täysi aloittelija basson soitossa? koska minulla ei bassoa vielä olekkaan, kitaraa olen soitellut jo n. 2kk mutta basso tuntuisi paremmalta minulle. niin onko uusi vahvistin välttämätön? |
Guitaristi 26.07.2006 20:47:34 | |
---|
Niin mutta jos niinku olen aivan täysi aloittelija basson soitossa? koska minulla ei bassoa vielä olekkaan, kitaraa olen soitellut jo n. 2kk mutta basso tuntuisi paremmalta minulle. niin onko uusi vahvistin välttämätön? No ei se ihan välttämätön ole. Elementti saattaa ajan myötä revetä jos kovaa soittelee kitaravahvarin kautta ja soundi nyt ei varmasti ole ainakaan kaikkien mieleen. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Carpenter 26.07.2006 21:23:30 | |
---|
Kotisoitossa menee kitaravahvistin, mutta saundit eivät ole aivan bassolle tehdyt ja sillä ei voi soittaa kovaa, koska se (elementti) voi muuten hajota. |
simon cykkeli 26.07.2006 22:12:51 | |
---|
Kotisoitossa menee kitaravahvistin, mutta saundit eivät ole aivan bassolle tehdyt ja sillä ei voi soittaa kovaa, koska se (elementti) voi muuten hajota. Hyvä että kerroit koska aioin lainata kaverilleni joka alottaa soittamaan bassoa oman fender frontmanin. Tähänkin pitäis jotain vekkulia keksiä.... |
Bazzist 26.07.2006 22:23:57 | |
---|
Tarkoitat siis kitarakomboa? Älä sellaiseen tunge bassoa. Menee vaan turhaan rikki, ne ei kestä bassoa... Prkl joku osaavampi osaa selittää hienosti kaikkee paskaa mut niin se vaan on... |
simon cykkeli 27.07.2006 00:43:19 | |
---|
Mahtaisiko tuo silti pelittää jos hommaisi siihen uuden tehokkaamman basso kajarin? Tähänkin pitäis jotain vekkulia keksiä.... |
Itselläni on Tech 21 SansAmp PSA 1.1 ja se on sekä kitaralle että bassolle soveltuva etunen. Tästä on mukavat hyödyt myös alavireitä soitellessa, kun soundi ei puuroonnu. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Robert 27.07.2006 14:00:20 | |
---|
Eli käykö tavallinen (=huono) kitaravahvistin myös bassoon vai pitääkö olla aivan oma vahvistin? Olen itse soitellut ns. paskalla kitaravahvarilla bassoa, ja hyvin pelittää. Taitaa olla joku williams. Mutta tosiaan kovalla luukuttaessa elementti voi hajota, mutta jos olet valmis ottamaan riskin, niin siitä vaan. >-)))>
Tyylimme on Metallin ja Rockin väliltä. Metalli-Rockkia. Siihen tosin saattaa sekoittua hyvin vähän jotain muutakin tyyliä kuten punk taikka pop. Poppia emme kyllä käytä melkeimpä ollenkaan mutta sitä saattaa sekoittua ihan vähän. |
Samppa90 27.07.2006 17:03:26 | |
---|
Miks et myy paska vahvarii,säästä rahaa ja osta basso vahvarii? Hevi-Mies on eri mies. |