benny 24.07.2006 21:18:44 | |
---|
Joku kiva putkinuppi hintaluokassa 500e GASittaa. Hallituskin on antanut vähän vihreetä valoa, että voisin vilautella sille lompakkoani ;) Jatkuvassa GASissa on sitten puolakustinen ja valkoinen Les Paul. Kaasuun ei auta kuin syödä makkarasiilejä ;) shitfuck inc. |
Dr. Muff 24.07.2006 21:47:32 | |
---|
Pitäähän sitä vähän ostella että pysyy homma mielenkiintoisena. Noin kuukauden saldo: - Gibson Les Paul Standard -03 - BJF Baby Blue OD - Skreddypedals Top Fuel - EHX Micro Synth - Cioks Big John - Keissi pedaaleille Seuraava vahvari katsottu jo valmiiksi, yksityiskohtia hiotaan. I read the internet, I know what's going on. - Axl |
Kaihua 24.07.2006 22:03:21 | |
---|
Pitkään on tullu haaveiltua Telestä, joku ihan perusperus fenkku siis. Päätinpä ostaa tässä vähän aikaa sitte tele customin ja luulin että sillä hillitsisin GASin vähän pidemmäksi aikaa.. Paskan marjat! Vielä on pakko saada se ihan perusperus tele! DAMN IT!! Ja se classic 30 vaikuttaa aika hyvältä myös... Mut hei, sellasta se monesti on... - Life sucks, luckily I don't own one. - Rovaniemi Fuckin' ROCKS!!! |
tilujätkä 24.07.2006 22:25:01 (muokattu 24.07.2006 22:25:42) | |
---|
aikamoinen GAS päällä mullakin... Valitettavasti on isä joka ei päästä mun GASia valloilleen vaan räjähtää heti kun oisin jotain uutta hankkimassa... rippirahoilla schester c-1 oisin hankkimassa mutta saa nähdä miten käy... tänään olin testaamassakin jo! aahhh taivaallinen kapistus! |
Räbbänä 24.07.2006 23:23:19 | |
---|
Kannattaa hommata tosiaan noi ekana. Mullakin meinas ajaa yks käytetty LP standard noitten edelle (vaikka LP Studio löytyy jo!) ennen kuin heräsin todellisuuteen ja kysyin iteltäni: "mitä mä oikeestin tarviin?". Eka vastaus oli: "En mitään", tokana oli ylivoimasesti Rolandin TD-6KV setti. Ja ne myös hommasin ja hemmetin hyvä näin :) Ja noilla skulatessa tulee välillä jopa hiki, menee siis melkein kuntoilusta :D Rumpuja kyllä itelläkin tekis mieli. Mutta apu löytyy läheltä kun bändin reenipaikka on omassa tallissa ja rumpali antoi ne käyttöön jos sattuukin hän olemaan poissa reenistä niin edes joku osaa jotain kompin tynkää soittaa niillä. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
D_Steele 25.07.2006 00:34:11 (muokattu 25.07.2006 00:39:03) | |
---|
Perkele! Mikä helvetti on GAS?! EDIT: Pahoittelen tunteenpurkaustani sekä offtopicointia, mutta nyt paloi hermot. Olen ties kuinka kauan lukenut palstalta juttuja tästä mystisestä GASista ja sen vaikutuksista ihmismieleen sekä yhteiskuntaan tietämättä mitä se tarkoittaa. Joten joku nero voisi vihdoinkin sen minulle valaista. Kiitos. |
ReBeat 25.07.2006 00:44:34 | |
---|
GAS?! Gear Acquisition Syndrome = musakamanhaalimissyndrooma Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Amplifier 25.07.2006 01:22:31 | |
---|
Eilen hain matkahuollosta uuden vanhan kitaran, jonka Tukholman skebasetä mulle möi. Framus Nashville De Luxe vuodelta '74... HAH HAH HAH!!! Mieletöntä se on ihan sairaaaaaan hieno!!! On meinaan twängiä voi perkele! Peter Greenillä oli samanlainen, kunnes joku mulkero pölli sen '80 luvulla... Green sanoi itse, että se on ainoa keppi, jota on tullut ikävä. HAH! ja nyt mulla on sellainen!!! Kiitos sitten vaikka GASsin. HAH HAH!!! aivan sairasta! |
masterhat 25.07.2006 03:32:17 | |
---|
Pitäähän sitä vähän ostella että pysyy homma mielenkiintoisena. Noin kuukauden saldo: - Gibson Les Paul Standard -03 - BJF Baby Blue OD - Skreddypedals Top Fuel - EHX Micro Synth - Cioks Big John - Keissi pedaaleille Seuraava vahvari katsottu jo valmiiksi, yksityiskohtia hiotaan. Pelaako sul tuo Big Johni hyvin? moni on sanonut että eräistä pedaaleista lähtee jonkin verran ylim. suhinaa ton virtalähteen kans. mä meinasin kans ostaa sen mut, hommasin sit Pedal Power kakkosen, ja siinä ei ole moista havaittavissa Tehotyttö95 |
Keke Urlaub 25.07.2006 08:55:50 | |
---|
Arvon GASilaiset, tilasin eilen Framuksen 2x12-kaapin. Tarvitsen lisäksi: - virtalähteen pedaaleille - efektejä (mm. mxr 10-band eq, analogidelay, phaser, wah (535q?)) - humpukkerikitaran hoikemmalla kaulalla (esp x-tone, lääh) - straton/vastaavan tallahumpukkerilla Miten minusta hetken tuntui että pärjäsi jo? What's this funk that you call junk - To me it's just monkey business |
Rallakka 26.07.2006 23:49:07 | |
---|
Kävin velipojan kanssa tänään tyypitteleen eri nuppeja. Testissä oli Marsun TSL 60W, Peavey 6505, ENGL Blackmore signis ja ENGL Thunder. Todettiin velipojan kanssa että kyllä oli ENGLit edukseen. Tuo Thunder vaikutti varsin mukavalta vehkeeltä ja sopisi näin harrastelijan budjettiin oikein loistavasti. GAS on nyt hillitön.... "I'm only wearing black until they invent something darker" |
Keppikeksi 27.07.2006 10:53:24 | |
---|
Meikäläisellä tuo kitara GAS heräsi myös. Vaikka olenkin oikeastaan rumpali mutta kitara on ollut sivu instrumenttina sellaiset noin 3 vuotta tässä. Olen koko sen ajan soitellut ESP LTD MH-50 kepillä ja nyt alkaa riittää. Mikit ovat alkaneet "irrota" ja putoaisivat varmaan kuopastaan roikkumaan jos kieliä ei olisi. Muutenkin tuo floikka on jo niin kulunut, että vireen pito on lähes 0. Ajattelin kerralla ostaa kunnon kitaran enkä "tyytyä" sellaiseen noin 700€ keppiin. Ajattelin Burny by Fernandes, hide signature mallia jonka saan tilatuksi Japanin suunnalta. Vielä en ole päättänyt kumpi näistä tulee. Ensimmäinen houkuttelee omaperäisyydessään. :) http://image.www.rakuten.co.jp/ikebe/img1029146310.jpeghttp://image.www.rakuten.co.jp/ikebe/img1029146305.jpegA Nightmare awakes me, blinking light! There's no guide, blind ships in the night |
Tuomas. 27.07.2006 11:24:29 | |
---|
Hoho, nyt on alkanut meikäläisenkin taival GASsittamisen tiellä. -Tokai ls-80 -Peavey classic 30 -Jim dunlop crybaby 535Q V.U.K #34? |
nikovirtala 27.07.2006 11:55:32 (muokattu 31.07.2006 08:42:01) | |
---|
Onhan tuota kaikenlaista mielessä ollut. Ainainen rahapula onneksi vähentään GAS:ia huomattavasti. - Toinen tele, mielessä on ollut fender ´72 custom - Valkoinen 60´s strato, vähän saa olla kulunut. - Vox AC-15 cc1 - Uudet mikit nykyisen teleen. Humbucker tallaan ja Saippupala kaulaan. - Kunnollinen firewire audiointerface iBookin kaveriksi. - Aktiivikaiuttimet - Native Instrumentsin Guitar Rig 2 - analogi echo/delay - Loopperi - ProCo Rat - EH Big Muff - Hyvä fuzz - Petersonin viritin Ei oo helppoa olla huoleton. |
SomethingWild 27.07.2006 12:01:35 | |
---|
Ibanez PGM himottaa onneksi siihen jo rahat on, mutta sen jälkeen pitäisi rueta säästään Laney GH100L nuppiin ja Laney TT412S kaappiin. En ole Paul Gilbert fani :D. "En saannut yhtään ennätystä Ski-Jumpis vaikka kuuntelin Manowaria"-Veli |
Toivottavasti oma GASini tyyntyy hetkeksi, mikäli huomenna saan viimein jo kuukausia haikailemani vahvistimen. Eiku. Onnistuin säästämään niin paljon rahaa, että voin huoletta satsata siihen kitaraan, joka on ollut märkä uneni alusta alkaen, Flying V:hen. Ja jahka se on hommattu, alkaa säästäminen tällaisen teettämiseen: http://koti.phnet.fi/swan/tosi_kova_fenkku.JPGOnce lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 Ostetaan Peavey Classic 50 -nuppi! S.M.A.K. |
Jaakko Hyvärinen 27.07.2006 12:25:20 | |
---|
No wahi ois kova, fuzz, valkonen SG, Liidi särö tai uus nuppi josta saa hyvät, kaappi: kenties framus2x12, uudet Rummut, Chorus, ja Ibaneziin Duncanin 59 kaulaa ja cromiset mikinkuoret. Rahaa kun ois nii ois kiva. Jos juhannuksena talitintti hangella hyppii, on lunta maassa.
-vanha viidakon sananlasku. |
vmak 27.07.2006 12:49:09 | |
---|
Olen GASittanut viimeiset puoli vuotta Peaveyn 6505 nuppia + 4x12" kaappia. Siihen lisäksi GASitan ankarasti Ibanezin RG-sarjalaisia, ja sen lisäksi jokin vetää minua hankkimaan LTD EC-1000 kitaraa tai jotain ESP Eclipseä. Ja kun näiden hinnat laskee yhteen niin voi hyvä helvetti. ööh.. ..joo |
Defrayer 27.07.2006 14:08:04 | |
---|
Tällä hetkellä aikamoiset himot Schecterin C-1 Hellraiseria kohtaan... mutta mutta, ei tuossa nykyisessä kitarassa paljoa vikoja olekaan, joten jos nyt saisi vuoden tai jotain kärvisteltyä ;) Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
cruel_destiny 27.07.2006 16:28:19 | |
---|
GAS iski kovasti deluxe memory maniin ja ennen kuin ehdin älytä tai edes testata sellaista, niin menin jo ostamaan semmosen käytettynä, nyt sitä odotellaan ja saadaan kuhan tullaan matkoilta takaisin... muut halut: -hiwatt custom 50 -marshall jtm45 (se RI, jossa efektilooppi) (jomman kumman noista vahvistimista aion ostaa :) -fuzz -mxr flanger -uudet mikit SG:hen (luultavasti vain perus duncanin '59 setti) -jos momery man tyydyttää, niin varmaan myyn DE-7 pois ja ostan jonkun hyvän tremolon... -laululle oma delay, jolla saisi tehtyä kaikkea petri walli tyylistä leikittelyä ja fiilistelyä :) damn myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin tai ibanezin UE-405 multiefekti |