Eli siis jos teoriassa olisi joku kaveri jolla olisi olkapäihin asti letti, josta noin 3/4-osaa on värjätty mustalla (useita kertoja), niin miten hiusten valkaisua/värin poistoa kannattaisi lähestyä? Olen kuullut huhuja että oranssiksi saattaisivat nuo värjätyt osat muuttua. Jakakaahan te viisaat Muusikoiden.nettiläiset omia kokemuksianne asiasta. nimim. yks kaveri vaa haluaa vaaleamman letin *viheltelee* |
Olen kuullut huhuja että oranssiksi saattaisivat nuo värjätyt osat muuttua. Jep, näinhän siinä tapahtuu, tai punertaviksi ainakin muuttuvat. Ja yksi vaalennushan ei mustissa hiuksissa tosiaan riitä mihinkään, yhdelle tutulle kävi niin että vielä kolmen vaalennuskerran jälkeenkin hiukset olivat syvän tummanpunaiset. Eli kehottaisin suosiolla marssimaan kampaajalle tässä tapauksessa etenkin, jos sulla on vielä tuota juurikasvuakin. Pääset itse paljon helpommalla ja varmasti hiuksetkin säästyvät ainakin jonkun verran, vaikka vaalennus onkin käsittääkseni rasittavin värjäystoimenpide mitä hiuksille voi tehdä. |