Ronsto 11.07.2006 12:42:11 | |
---|
Heh, olen varmaan ainoa joka ei pitänyt uusimmasta levystä. Tosin kaikki muut Kornin levyt ovatkin sitten silkkaa parhautta. Toivottavasti tekevät vielä yhden levyn. Mielellään sitä vanhaa tyyliä uusiks. Ja näin... |
7-kielinen mies 11.07.2006 18:08:02 | |
---|
Mikä tämä 2 cd:n versio tosta uudesta levystä on? Onko siinä jotain siistiä spessumatskua? 8D Kannattaako hankkia se vai ostaa vaan se karvalakki versio? -"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"- |
bedlam 11.07.2006 20:21:11 | |
---|
Mikä tämä 2 cd:n versio tosta uudesta levystä on? Onko siinä jotain siistiä spessumatskua? 8D Kannattaako hankkia se vai ostaa vaan se karvalakki versio? Siinä on muutama bonusbiisi, jotka tuntuvat monen mielestä olevan parempaa materiaalia kuin itse levylle päätyneet biisit. Itse en muista, kun kerran vain kakkoskiekon olen pyöräyttänyt. http://www.mikseri.net/kiasma |
7-kielinen mies 11.07.2006 21:37:04 | |
---|
Siinä on muutama bonusbiisi, jotka tuntuvat monen mielestä olevan parempaa materiaalia kuin itse levylle päätyneet biisit. Itse en muista, kun kerran vain kakkoskiekon olen pyöräyttänyt. Vaan muutama...sehän maksaa cd.on:ssa yli 2 kertaa enemmän ku se karvalakki albumi!!! Taidan päätyä halvempaan... -"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"- |
Twist 12.07.2006 10:24:58 (muokattu 12.07.2006 10:26:39) | |
---|
Nuo bonus biisit saa tuolta www.kornunleashed.net ladattua. It's Me Again Eaten Up Inside Appears Too Late I'm Dead Last Legal Drug Inside Out Nuo biisit löytyvät tuolta. Niin ja kyllähän nuo biisit olis saanu levylle laittaa, sen verran kovia biisejä on. Mutta onneksi on laitettu nettiin niin ei tarvitse maksaa "bonus" materiaalista. Oops, I twisted again... |
hermanhez 12.07.2006 13:55:41 | |
---|
Heh, olen varmaan ainoa joka ei pitänyt uusimmasta levystä. Tosin kaikki muut Kornin levyt ovatkin sitten silkkaa parhautta. Toivottavasti tekevät vielä yhden levyn. Mielellään sitä vanhaa tyyliä uusiks. Mäkään en pitäny tosta uusimmasta. ei vaan ollu hyviä biisejä! :.( tylsää hilavitkutin kikkailua. Kaikki muut levyt, paitsi Life is peachy ja vähän laimea take a look to the mirror, ovat RAUTAA!! jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt... |
Raipe 12.07.2006 15:27:51 | |
---|
Mitä Jonathan Davis syö aamiaiseksi? Korn Flakeseja. Kornin meno on ihan päätöntä kun Head lähti pois. Guahahaha! Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
carnation 12.07.2006 15:36:00 | |
---|
Mitä Jonathan Davis syö aamiaiseksi? Korn Flakeseja. Kornin meno on ihan päätöntä kun Head lähti pois. Guahahaha! "Dissected Corpse Emulation Wars" "Ostin myös Morrisseyn uuden levyn. Olen aina ollut kiinnostunut vinkuvista, valittavista homoista, jotka arvostelevat mm. muiden ihmisten ruokatottumuksia. Meat is murder. Vittu, mikä pelle." (Jouni Hynynen) |
Kornin ainoa huono levy on Take A Look In The Mirror. Sen levyn jälkeen ei jotenkaan ne muutkan ole kyllä kauheasti kiinnostaneet, enkä ole edes hankkinut See You On The Other Sidea, vaikka on huomattavasti parempi kuin tuo edeltävä. ei pidä paikkaansa. no onhan levyllä huonompiakin raitoja, mutta suurin osa ihan todella vitun raakoja. niin paljon vihaa ja ahdistusta yhdessä levyssä. painii omassa kastissaan! toisaalta ei mistään muusta bändistä sa mitään edes tuohon suuntaan viittavia viboja. vaikka eikös se slipknot jotain tuollaista ajanut takaa, ainakin ekalla levyllä. siis fiiliksiltään. vaikka makuasia see you in the other side on sitten taas jotain todella ilkeän kuuloista. äärimmaisen häkellyttävä levy Tehotyttö95 |
Twist 27.07.2006 11:22:31 | |
---|
Onkohan SYOTOS ny niin vihainen levy verrattuna muihin. Ny se ei sentäs laula ittestään ihan joka biisissä. Tunnetta siinä kyllä saattaa olla, mutta ei mitään murhaavaa vihaista allergiaa kuten jokaisella muulla levyllä. Oops, I twisted again... |
KoRn_GoD 27.07.2006 12:10:51 (muokattu 27.07.2006 12:13:48) | |
---|
Minusta SYOTOS on aika paljoltikin tunteellinen levy. Ei enää niin vihaista kamaa... Ymmärtäähän sen, että pojat vanhenee, mutta kyllähän sinne muutama vihainenkin ralli mahtu matkaan ja b-puolista suurin osa oli vihaisempaa. TALITM on itelle vähän sellanen teennäisen kuulonen, kun Korn kuunteli vähän liika faneja. Untouchables muka floppasi, vaikka itseasiassa se fanien keskuudessa on tänäpäivänä ylistetty maasta taivaisiin. TALITM:lta löytyy kuiteski muutamia aivan ehdottomia klassikoita: Counting on me, Deep Inside, Did my time, Alive remake, I'm done niin ja sitten vielä Break some off on kaikessa brutaalisuudessaan mahtava. Ite en niinkään Kornilta enää halua sitä raskautta, jos sitä haluan, niin kuuntelen muita bändejä. Korn onnistu minusta paremmin noissa massiivisissa biiseissä ja toki raskaatkin biisit niiltä taipuu/taipunut, mutta esim. biisit kuten "Throw me away" ja "Love song" edustavat Kornin kärkeä. No Kornhan on siitä hieno bändi, että sitä vihataan tai rakastetaan ja sitten ne rakastajatkin vihaa jotain osaa Kornissa, mutta siitä huolimatta Korn on minulle aina se ykkösbändi, vaikka muuten tulee popitettua paljon muutakin musaa oheessa. Korn on ainut bändi, joka antaa sellaset kauheat vibat ja aina jotenkin piristää päivää ja biisitkin, jotka on kuunnellut varmasti jotain 1000+ kertaa, niin silti ne iskee vitun kovaa. Kannattee muuten kaikkien tsekata See you on the other siden b-puoli 'Eaten up inside' on muuten harvinaisen hieno teos, vaikka lyrit on edelleen sitä angstia. Eihän Korn oo ikinä ollut tunnettu heidän lyreistään, vaan siitä tunteesta ja saundista, minkä siinä luodaan. Hehheeh.. Myös huvittaa se, että ennen kuin koko nu-metal termi keksittiin, niin KoRn oli heavy metallia death metal vaikutteilla, joka on kyllä totta, että pieniä death metal viboja oli siellä täällä. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Twist 27.07.2006 12:13:16 | |
---|
Minusta SYOTOS on aika paljoltikin tunteellinen levy. Ei enää niin vihaista kamaa... Ymmärtäähän sen, että pojat vanhenee, mutta kyllähän sinne muutama vihainenkin ralli mahtu matkaan ja b-puolista suurin osa oli vihaisempaa. TALITM on itelle vähän sellanen teennäisen kuulonen, kun Korn kuunteli vähän liika faneja. Untouchables muka floppasi, vaikka itseasiassa se fanien keskuudessa on tänäpäivänä ylistetty maasta taivaisiin. TALITM:lta löytyy kuiteski muutamia aivan ehdottomia klassikoita: Counting on me, Deep Inside, Did my time, Alive , I'm done niin ja sitten vielä Break some off on kaikessa brutaalisuudessaan mahtava. Ite en niinkään Kornilta enää halua sitä raskautta, jos sitä haluan, niin kuuntelen muita bändejä. Korn onnistu minusta paremmin noissa massiivisissa biiseissä ja toki raskaatkin biisit niiltä taipuu/taipunut, mutta esim. biisit kuten "Throw me away" ja "Love song" edustavat Kornin kärkeä. No Kornhan on siitä hieno bändi, että sitä vihataan tai rakastetaan ja sitten ne rakastajatkin vihaa jotain osaa Kornissa, mutta siitä huolimatta Korn on minulle aina se ykkösbändi, vaikka muuten tulee popitettua paljon muutakin musaa oheessa. Korn on ainut bändi, joka antaa sellaset kauheat vibat ja aina jotenkin piristää päivää ja biisitkin, jotka on kuunnellut varmasti jotain 1000+ kertaa, niin silti ne iskee vitun kovaa. wanha Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Oops, I twisted again... |
Ziggy Bubba 27.07.2006 18:20:15 | |
---|
Ite en niinkään Kornilta enää halua sitä raskautta, jos sitä haluan, niin kuuntelen muita bändejä. Tässä kohtaa oon kyllä samaa mieltä. Kornin on aika turha yrittää toistaa sitä ekojen levyjen räyhää, ei se vaan toimi samalla tavalla (kts. TALITM). Menisköhän vähän vanhoilla äijillä teeskentelyn puolelle... Ja sehän ei kuulosta kivalta. 2000-luvulla Kornin mielekkäintä antia on meikäläiselle ollut selkeästi tämä melodisempi ja kokeiluhenkisempi matsku. Untouchables on ihan selkeä suosikki just ton takia. Viimeisin lätty kuulostaa jo vähän liian tuotetulta pro-tools kauralta mun korvaan. On muuten tuottelias bändi tuo Korn. Levyjä on tullu pihalle jo seitsemän kahteentoista vuoteen... Samassa ajassa esim. Metallicalta on ilmestynyt kokonaista kolme lättyä. Samat kolme on pylläyttänyt myös Tool :) www.mikseri.net/sigkk My musique |
KoRn_GoD 27.07.2006 19:34:34 | |
---|
Niin. Tuottelias Korn on kyllä ollut :D Viime aikoinakin promosivat ympäri jenkkejä ja kaikkea... Ahkeria jätkiä. Kyllä ne vieläkin välittävät musasta, mutta enää ei olla niin vihaisia ja nuoria. Eikä se haittaa... Muutama rokimpi ralli riittää mulle per levy. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
masterhat 27.07.2006 22:52:07 | |
---|
Korn on ainut bändi, joka antaa sellaset kauheat vibat ja aina jotenkin piristää päivää ja biisitkin, jotka on kuunnellut varmasti jotain 1000+ kertaa, niin silti ne iskee vitun kovaa. Komppaan! En tiedä, ehkä koen TALITM-levyn jotenkin eritavalla, koska mä saan ihan äärimmäisiä kiksejä siitä kun se on vaan niin saatanan rankka. Untouchables on kyllä kokonaisuutena ihan mahtava paketti, aina kun lähtee seuraava biisi, niin taas pääsee korkeammalle ja vibat ovat ihan häkellyttäviä koko levyn ajan. kokonaisuutena se on mun mielestä kornin paras, mutta en halua rankkailla niiden levyjä mihinkään järjestykseen, jokaisesta levystä kun irtoaa niin paljon! Tehotyttö95 |
HaloOfFlies 16.11.2006 23:23:07 | |
---|
Nostetaanpa. Korn nimittäin julkaisee ensi vuoden helmikuussa MTV Unplugged-liven. Myös uusi studioalbumi on tulossa, bändi sulkeutui viime kuussa studioon äänittämään uutta pitkäsoittoa. Ilmeisesti Jon lähtee uuden levyn valmistuttua pienelle soolokiertueelle. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
KillingMachine 17.11.2006 08:17:12 | |
---|
Kiire ainakin yhtyeellä näyttää olevan. Edellisen studio-albumin promo-kiertuekin taitaa olla vasta päättynyt ja heti seuraavaa purkittamaan ja MTV Unpluggedia siihen kaupan päälle. Hyvähän se. Korn on lukeutunut jo vuosien ajan omiin suosikkibändeihin. Yhtyeen Untouchables ja Take A Look in the Mirror -albumien aiheuttamien pettymysten jälkeen oli mahtavaa että Korn ylsi See You on the Other Sidella jo sinne vuoden 1994 debyyttinsä tasolle. Ainakin minun mielestäni asia näin on. Nähtäväksi jää mitä yhtye tällä kertaa päättää kokeilla, kun yhtye on jo industrialitkin kokeillut. Tuskin nyt toista See You On the Othersidea tekevät. |
bedlam 17.11.2006 11:18:14 | |
---|
Vaan muutama...sehän maksaa cd.on:ssa yli 2 kertaa enemmän ku se karvalakki albumi!!! Taidan päätyä halvempaan... Ei tuo kahden levyn versio maksanut Anttilassa kuin pari euroa enemmän kuin karvalakkiversio. |
KillingMachine 17.11.2006 15:27:06 | |
---|
Ei tuo kahden levyn versio maksanut Anttilassa kuin pari euroa enemmän kuin karvalakkiversio. Itse taas näin Anttilassa tuon kahden levyn version viime jouluna, jolloin se maksoi 8 €uroa enemmän kuin normaaliversio. |
Sahtimies666 17.11.2006 19:15:37 | |
---|
Vai että unplugged albumi...huhhuijaa tästä voi tulla jotain mielenkiintoista. Saap nähä miten noi biisit taittuu akustisesti. Innolla odotellaan. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |