Minun mielestäni on aika ahnasta, että treenikämpältä pitää poistua kello 21.00, jolloin ovia tullaan lukitsemaan. Myöskään sinne ei saa mennä, jos on juonut vaikkapa pari kolme olutta Nehän haluaa välttyy ongelmista, ettei treenikämppä yhtäkkiä muuttuu dokausmestaksi ja jengi hajotaa paikan joka toinen viikonloppu. Semmosta on tapahtunut aika useinkin jos on ollut rennot säännöt. Omassa kotikaupungissa oli ennen vanha rakennus missä bändit sai treenata, mutta toiminta loppui siihen kun suurin osa "bänditreeneistä" koostui dokaamisesta ja häröilystä... Jos ite vuokraisit kämpän niin et varmasti tykkäisi jos joka vuokralaiset tuhoaa sun omaisuutta... mutta voihan olla että sä et dokaa ja otat bänditoimintasi tosissaan? ...Mutta eihän vuokraisäntä voi olla varma siitä jos se ei tunne sua henkilökohtaisesti, siksi semmoiset säännöt... Vaikkapa se tuntee sut henkilökohtaisesti ja tietää että osaat käyttäytyä, niin jos siellä on muita bändejä niin kaikillahan pitää olla samat säännöt, muuten muut bändit suuttuu. Paras mahdollisuus on aina jos joku bändissä asuu omakotitalossa landella, jossa voisi treenata. Ei vuokraa eikä käkättäviä naapurimummoja, joten voi ryyppää, soittaa musiikkia, hajottaa paikkoja ja huuta niin kovaa kun tekee mieli jos tekee mieli... :) Minä olla suomi kielioppi puhu hyvin paska minä... |
Paras mahdollisuus on aina jos joku bändissä asuu omakotitalossa landella, jossa voisi treenata. Ei vuokraa eikä käkättäviä naapurimummoja, joten voi ryyppää, soittaa musiikkia, hajottaa paikkoja ja huuta niin kovaa kun tekee mieli jos tekee mieli... :) totta.. tän meinaan joskus vielä toteuttaa kun oon voittanut tarpeeksi lotossa. :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Ihan hyvä vaan ettei treeniksellä saa vetää kaljaa. miks pitäis olla kännissä treeneissä..? huh huh. jos haluaa bändiläisten kans viettää hauskaa niin voihan sitä viinaa muuallakin vetää kun treeneissä. Riippuu treeniksestä! Jos on viihtyisä treenis ja kuten meidän, minne on jonkin verran matkaa, niin mikäs siinä jos jää kämpille ryypiskelemään kun on treenit soitettu... Ei se sitä tarkoita, että täytyy koko paikka sotkea ja pistää paskaksi vaan ottaa siellä rauhassa pohjat ja lähtee vaikkapa baariin... Aika on soittaa, aika on kuolla. |
Onhan noita sääntöjä aina tullut rikottua, mutta nyt se vähän alkaa epäilyttää tuon rahallisen rangaistuksen vuoksi... Mutta kuten eräs Vesku asian ilmaisi paikalliselle vihaiselle nuorisotyöntekijälle, joka tuli reenikämpälle kertomaan, että "tämä on bändikämppä eikä ryyppykämppä" kesken viininjuonnin: "Bändikämppä on AINA ryyppykämppä"
Ihan hyvä vaan ettei treeniksellä saa vetää kaljaa. miks pitäis olla kännissä treeneissä..? huh huh. jos haluaa bändiläisten kans viettää hauskaa niin voihan sitä viinaa muuallakin vetää kun treeneissä.
Niin, no on kaksi muutakin vaihtoehtoa, ulkona ja baarissa, mutta eipä maistu kumpikaan. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |