Aihe: Häät tulossa -Bändi perui (5.8.06)
1 2 3 4
jon lord
25.07.2006 21:23:02
Rokilla ja rokilla on eroa.

Soittakaa JYTÄÄ...kelpaako Jambalaya?? joo se on hyvö jytäbiisi..niin tai Charlie Brown...
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Lennu
25.07.2006 21:25:25

Soittakaa JYTÄÄ...kelpaako Jambalaya?? joo se on hyvö jytäbiisi..niin tai Charlie Brown...

- kelpaako Black Dog?
- ee mä oon allerkinen koirille.
EP
25.07.2006 21:28:02
Rokilla ja rokilla on eroa.

Häihin kelpaa kyllä Rokrokrokrokrokrokrok! 8))
Ukko
25.07.2006 21:32:49 (muokattu 25.07.2006 21:32:59)

Häihin kelpaa kyllä Rokrokrokrokrokrokrok! 8))

Kelpaa, ja tanssilavoillekin myös. Mutta menkääs esittämään tanssibändi tyyliin rokettirollia rockyleisölle. Ei taida mennä läpi.
Tankero
25.07.2006 21:35:49
Minulla pääsi tuossa kohti HOHO, mutta älä kerro kenellekkään.

Niin mullakin, mutta sievensin hiukan.
Varmasti, vissiin.
EP
25.07.2006 21:36:04
Kelpaa, ja tanssilavoillekin myös. Mutta menkääs esittämään tanssibändi tyyliin rokettirollia rockyleisölle. Ei taida mennä läpi.

Yhtä hyvin ko rok bäntiltä humppa nitrodiskossa! 8)
Lennu
25.07.2006 21:37:19

Tuli mieleen yksi juttu eräästä euroviisulähettiläästä ja taustabändistä, mutta eihän siitä täällä voi kertoa. Ei oo edes oma juttu. Eli meen nukkumaan. Yöt.
Tankero
25.07.2006 21:39:28

No jytää ja jytää.
Ex työkaveri oli kerran sattumoisin kuunnellut pätkän Metsäradiota, missä oli haastateltu itäsuomalaista metsuria. Toivekappaletta kysyttäessä hän oli vastannut : " Soittakkee jottain jyttää, vaikkap se Kar Tapion Kaipuu."
Varmasti, vissiin.
jon lord
25.07.2006 21:49:08
No jytää ja jytää.
Ex työkaveri oli kerran sattumoisin kuunnellut pätkän Metsäradiota, missä oli haastateltu itäsuomalaista metsuria. Toivekappaletta kysyttäessä hän oli vastannut : " Soittakkee jottain jyttää, vaikkap se Kar Tapion Kaipuu."

Tätä juuri tarkoitin....heh heh....
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Jonte
26.07.2006 09:20:42
Mutta menkääs esittämään tanssibändi tyyliin rokettirollia rockyleisölle. Ei taida mennä läpi.

Ei mene, koska kuulostaa ruotsalaiselta keinotekoiselta rokilta. Voi veljet niitä telviisiossa nähtyjä ruotsinkielisiä tanssibändejä, jotka sitä yrittävät.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
jani72
26.07.2006 23:41:01
Ollaan soitettu kolmet häät ja aina on morsiusparin yhteiselo päättynyt piakkoin avioeroon. Tämän kun mainitsen, kun joku pyytää hääkeikalle, niin eivät pyytele pitkään. (En kauheasti välitä hääkeikoista. Aina pyytelevät Chydeniusta.)
KoskPaavo
27.07.2006 00:15:36
Yksi solisti joka ei saavuttanut kohdeyleisöään yksissä häissä toivomallaan tavalla todella vanhalla ohjelmistollaan jossa uusin biisi oli kai "Ilta Skanssissa" tuumi pokkana meille: "Perkele poijjaat! Soittakee tähän välliin pari rottinkia!"

Poro tempasee silloin "Jampallaiat".Ja parina on "On jäätelö hyvää kun yksin syö".
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
R.Syke
29.07.2006 11:33:44
Poro tempasee silloin "Jampallaiat".Ja parina on "On jäätelö hyvää kun yksin syö".

Nam. No nyt on koko sivu kommentoitu. Lähen pubiin kaljaa kittomaan ja musiikista väitteleen...
PQ
02.08.2006 10:26:54
Häpeällistä! Siis varattu bändi peruuttaa eikä hommaa itse tuuraajaa. Ei ihme, että muutamat tilaajat ovat halunneet häihinkin kirjallisen sopimuksen.

Eikös ole melko yleinen käytäntö, että peruutusaika puolin ja toisin on minimissään 30 päivää? Jos tätä myöhemmin kumpi tahansa peruu, on velvollinen maksamaan keikkapalkkion tai hommaamaan toisen bändin tilalle. Häähommien tilaajille voi mielestäni muistutella tästä ja samoin siitä, että suullinen sopimus sitoo siinä kuin kirjallinenkin. Ja sähköpostivahvistus käy kyllä kirjallisesta.

Mitä enemmän tällaisia tulee omalle kohdalle, sitä varmemmin on paikallaan tehdä kirjalliset (email) vahvistukset ja vahvistuttaa tilaajalla myös mahdollisesta peruutuksesta aiheutuvat seuraamukset. Siis siinä tapauksessa, ettei saada bändiä/keikkaa tilalle.
Intomieltä jo 10 vuotta!
Ukko
03.08.2006 15:31:45

(En kauheasti välitä hääkeikoista. Aina pyytelevät Chydeniusta.)

Ottakaa se mukaan joskus jos niin pyytelevät 8p
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)