tolppa-apina 25.03.2006 13:06:35 | |
---|
no on! Perhana. Luulin että kun on edes vähän hyvät rummut ja osaa jotain soittaa, että olen rumpali, mutta jos nettikin pitää vielä vaihtaa niin alkaa mennä yli hilseen. (hymiö joka nauraa suu mollollaan) Viisas ei joudu ongelmiin, joista älykäs selviää. |
gulfstream650 25.03.2006 15:27:42 | |
---|
Sennheiser HD515 toimii studiokäytössä. Keikoilla ja treeneissä en tarvi mitään, kun V-drums-laiskuri olen... Pikkumonitori potikalla vieressä on jees. Nämä jos mitkä ovat niitä makuasioita. Nam ja kiistely käyntiin Svengaa kuin kauris. |
VRock 25.03.2006 15:34:06 | |
---|
Netti vaihtaa???? :DDDD Ei sun nettiä tarvii vaihtaa. Vaan selain... Suosittelen Firefoxia tai Operaa. "And you can have my deodorant..!" |
tolppa-apina 25.03.2006 21:15:46 | |
---|
Netti vaihtaa???? :DDDD Ei sun nettiä tarvii vaihtaa. Vaan selain... Suosittelen Firefoxia tai Operaa. Voi herranjumala. Selain? Haha, minä tommosia tajua. Nyt antaa olla, hommaan vaikka 100 eri selainta, mutta nämä asiat ei kuulu asialliseen keskusteluun. (hymiöitä ainaski 109) Viisas ei joudu ongelmiin, joista älykäs selviää. |
markkuliini 26.03.2006 00:32:44 (muokattu 26.03.2006 00:35:18) | |
---|
Voi herranjumala. Selain? Haha, minä tommosia tajua. Nyt antaa olla, hommaan vaikka 100 eri selainta, mutta nämä asiat ei kuulu asialliseen keskusteluun. (hymiöitä ainaski 109) Vähän niinkuin mummoni kännyköistä kymmenen vuotta sitten. :) "Missäs tämän johdot on?!" Juu nettiselain on just se ohjelma minkä avulla avaat nettisivuja esim. muusikoiden.net:in. Ja kyllä, niissä on eroja. Ja se on muuten nimeltään hiiri millä liikutellaan sitä nuolta siinä "telkkarissa". Ja se kirjoituskone-jutska missä on niitä kirjaimia on näppäimistö nimeltään. Edit: Niin ja ne selaimet on ihan ilmaisia ja myös minä (joka ei tietokoneista juuri mitään tajua) osasi netistä etsiä ja ottaa käyttöön sellaisen uuden ja eri ohjelman. www.vasamayhtye.com |
Aattelin kirjottaa tähän ku en viitti uutta topicii tehä. Tässä pitäs korvanappeja etsii ja mitä noita muita on lukenu yms. niin 'köyhän miehen korvanapit' iski silmään. Siellä mainostettiin Kossin the Plugia Shuren joulukuusilla, mutta mites toimii Koss SparkPlug Shuren joulukuusilla taikka Kossin omilla joulukuusilla: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18437 -uk. Keravan Viemäröinti OY - Paskaa Putkeen. |
Bacchus 27.07.2006 12:05:07 | |
---|
Aattelin kirjottaa tähän ku en viitti uutta topicii tehä. Tässä pitäs korvanappeja etsii ja mitä noita muita on lukenu yms. niin 'köyhän miehen korvanapit' iski silmään. Siellä mainostettiin Kossin the Plugia Shuren joulukuusilla, mutta mites toimii Koss SparkPlug Shuren joulukuusilla taikka Kossin omilla joulukuusilla: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18437 -uk. Itselläni ei nuo Kossin The Plugit toimineet ollenkaan. Aivan perseestä. Joillakin on ne ovat toimineetkin, joten testaamalla tietää. Tosin niitä ei pysty ostamatta testaamaan, joten ei voi suositella. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
moderndrummer88 27.07.2006 12:07:27 | |
---|
Itselläni ei nuo Kossin The Plugit toimineet ollenkaan. Aivan perseestä. Joillakin on ne ovat toimineetkin, joten testaamalla tietää. Tosin niitä ei pysty ostamatta testaamaan, joten ei voi suositella. Itekkin ostin nuo Koss The Plugit, ei toiminu, se mokkula oli tosi ärsyttävä siinä ja musaa ei saanu tulemaan tarpeeksi kovaa läpi niiden kuusien kanssa joita testailin. Nykyään nuo on mulla kotona, kun pitää ruohoa leikata niin tulpat ja nuo niin onpa kivaa kun saa musiikkia kuunneltua samalla :) HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |