Oisko kellään mitään kokemuksia mosrite ramone mallista ? Sitähän on myynnissä esim.levytukussa vähän yli 600 euron hintaan. On kai ? japsi ja tallassa tai kaulassa tais olla duncanin mikki? Kiinnostais tollane kammeton suht simppeli kitara. |
Vemmy 30.10.2003 10:40:52 | |
---|
Paha sanoa tarkemmin, kun ei ole tullut testattua, mutta kyllähän Mosritella soittelee, ja jos tuossa on Duncanit jo valmiina niin ei tarvitse varmaan niitäkään vaihtaa. Eikä tuo hintakaan aivan hirvittävältä näytä, ainakaan jos vertaa siihen mitä käytetyistä amöriikan Mosriteista pyydetään yleensä. Ei muuta kuin kauppaan testaamaan. |
jarkki 31.10.2003 16:45:07 | |
---|
Kysyisin vielä että onko mitään muuta uutta japanissa tehtyä kitaraa, jossa olisi duncanin mikit ( tai ainakin yksi ) saatavilla alle 650 euron ? |
Avon 30.07.2004 02:42:12 | |
---|
Nostinpa tämän ylös. Eikös kukaan ole tosiaan kokeillut tuota? A little less conversation, a little more action. |
poppamies 30.07.2004 07:30:38 | |
---|
"G-strings are for strippers" |
Chemo 30.07.2004 08:05:25 | |
---|
Eikös kukaan ole tosiaan kokeillut tuota? Mulla on ollut semmoinen reilun vuoden. Ventures-tyyppiseen soitantaan se käy kyllä tavallaan. Ventures-levyiltä tutun soundin tuostakin tunnistaa, mutta kammen puuttuminen on aika iso rajoite tässä musalajissa. Mä enimmäkseen nykyään soitan tuommoista instrumentaalimusaa, ja käytän siihen muita kitaroita kuin Mosriteani. Mutta ramopunkiin tuo malli on mitä sopivin ;-) Mulla kesti vähän aikaa, ennenkuin sain sen mieleisiini säätöihin, mutta nyt se on OK soittaa. Sopii oivasti Marshall-stäkin kaveriksi. Onko sulla mitään tiettyä mitä haluat tietää noista? Ramalamadingdong. |
Avon 30.07.2004 15:06:17 | |
---|
Onko sulla mitään tiettyä mitä haluat tietää noista? Vaikkapa tällaista: -minkätyppinen kaula; siro/halko, kaulapainoinen? -Minkämoiset mikit? -Virittimet? -Hinta/laatu? -Jos yleistät karkeasti, muistuttaako se jotain muuta/jonkun muun tyypistä kitaraa? Tollaista nyt ensihätään, kaipaan vain sellaista yleistä osviittaa että tiedän pitääkö hypätä junan kyytiin ja mennä kokeilemaan. Pirun hienoja ne ainakin ovat. Onko muuten tietoa ketkä muut myyvät Mosrite kuin Levytukku? A little less conversation, a little more action. |
Chemo 30.07.2004 15:55:32 | |
---|
Tulee nopeat vastaukset - sorry, on vähän hoppu... -minkätyppinen kaula; siro/halko Suht siro, en muista tarkempia mittoja; kaula on myös aika kapea. kaulapainoinen? Ei oo mun mielestäni. Mä roikotan tuota yllättäen aika alhaalla kun soitan; oikein mukava on noin. Minkämoiset mikit? Mun käsittääkseni se SD on joku kopio, mutta ihan kelvolliselta se tuntuu; tallamikki puolestaan on sellai Jaguarmaisen ohut. Noiden yhdistelmästä tulee aika kiva pörinä. -Virittimet? Jämäkät, kivat käyttää mun mielestäni. Hinta/laatu? Ihan OK mun mielestäni, eihän toi mikään huikean kalliskaan ole. Cool-factoria tuossa kyllä on enemmänkin kuin koko rahan edestä :-) -Jos yleistät karkeasti, muistuttaako se jotain muuta/jonkun muun tyypistä kitaraa? No eipä ihan tuu mitään järkevää vertailukohdetta mieleen. Paitsi ehkä rungon muodon puolesta se yksi Danelectro-malli, olikohan se Hodad (noin muuten en tiedä onko se yhtään samantuntuinen kitara). kaipaan vain sellaista yleistä osviittaa että tiedän pitääkö hypätä junan kyytiin ja mennä kokeilemaan. Riippuu vähän junamatkan pituudesta ja hinnasta... mutta hauska ja persoonallinenkin peli tuo on. Riippuu toki siitä mitä aikoo tehdä, mutta ihan OK kitara tuo mun mielestäni on. Tosiaan Ramonesiahan tuolla on (yllättäen :) fiilistä soittaa, lisäksi mä olen käyttänyt tuota cover-keikoilla matkassa Straton kaverina. Heviin en käyttäisi, mutta muuten jopa aika monipuolinen. Onko muuten tietoa ketkä muut myyvät Mosrite kuin Levytukku? Kun mä ostin sieltä omani, japanilaisia Mosriteja ei tuonut ainakaan Pohjoismaihin mikään muu liike kuin he. En tiedä mikä olis ollut seuraavaksi lähin liike jossa noita on. Mun käsittääkseni Levytukulla oli suora kontakti Japaniin. Ramalamadingdong. |
Angus 03.07.2005 14:23:55 | |
---|
Nostetaanpas. Mistäköhän löytäisi tuollaisen Mosriten Kiinassa valmistetun halvemman mallin, siis tuollaisen Johnny Ramone tyylisen? En perkele mistään sellaista löydä, Ebayssa oli yksi, mutta sekin oli väärän värinen; eli pitää olla valkoinen body ja musta pleksi. Onko kellään mitään tietoa? "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |