Aihe: Lapsuuden tv-sarjat - nostalgisointi
1 2 3 4 518 19 20 21 2233 34 35 36 37
juici
25.07.2006 14:36:01

Yhtenä päivänä tuli mieleen että MTV3:ltahan sitä tuli katsottua sitä pelastusarjaa 911 minkä William Shatner juonsi. Se oli alle kouluikäisenä varsin kiinnostava sarja.
Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö."
HaloOfFlies
25.07.2006 19:50:43

Yhtenä päivänä tuli mieleen että MTV3:ltahan sitä tuli katsottua sitä pelastusarjaa 911 minkä William Shatner juonsi. Se oli alle kouluikäisenä varsin kiinnostava sarja.

Rescue 911. Tuo oli tosiaan hyvä. Ja on edelleenkin, Ruotsin neloselta on tullut noita jaksoja katsottua kun näyttävät tuota sarjaa.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
arvid70
25.07.2006 20:08:12
tosta rescuesta tuli mieleen, että oli joku palomies sarja oisko ollu Pelastajat jota oli jännä nuornapoikana kattella.

uusintaa vaan en oo koskaan nähny?
MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ?
Jannipaali
25.07.2006 21:09:03

Oliko tämä se missä näytettiin niitä oikeita onnettomuuksia esim. Kiinalaisen räjähtäminen käteen ja asfalttiauton sisältö miehen päälle?
In GOTOH We Trust. THV-Klubi #40
minidriver
25.07.2006 21:34:35 (muokattu 25.07.2006 21:39:53)

Inspector Gadget oli aina ehdottomasti paras!

Aivan loistavin etsivä missään / koskaan tuo I.G!!! http://www.geocities.com/Hollywood/Screen/7219/

Ehdoton kunkku mulle oli Kultainen Apina josta en muista mitään muuta kuin vesitason ja lasisilmäisen koiran. Hyvä se oli. Ellei jopa paras =) Näyttäis varmaan hyvältä nykyään. Väännön jälkeen sen sai katsoa kun oli hurjan jännänä jossain lauantain myöhäisillassa.

E: Tämäpä tämä... http://www.goldmonkey.com/pics/tvguide.jpg
no en tiätenkää oo!
Qsysi
26.07.2006 12:54:56
Hanat Auki!

Usvaa putkeen!
Jälkiabortti, anyone?
kaljaah
26.07.2006 14:05:25
Äiti oli ostanu pikkusiskolle Olipa kerran elämä -dvd-boxin!!11 ihanaa. Pitääkin mennä heti katsomaan, sen verran nostalgisia muistoja tuostakin. Halusin pienenä olla punasolu.
konnamatti
27.07.2006 13:36:15
Halusin pienenä olla punasolu.

Minä halusin olla se partaukko. Se oli niin viisas.
Vittu kun ei kasva semmosta partaa.
[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu
Ritsku
28.07.2006 14:44:23
PEKKA TÖPÖHÄNTÄ! mahtava ! ei ollut kyllä sarja, mutta ne elokuvat on mahtavia.
katoin sitä melkein aina.

turtles oli sarja, ja sitä katoin aina kun se tuli .
LEGENDAARISTA !
Stain
29.07.2006 10:19:07
Muistaakos kukaan sellaista hämähäkki-piirettyä? Se ei vissiin kestänyt kuin jotain viisi minsaa aina. Siinä seikkaili semmoinen hämähäkki, erityisesti on jäänyt mieleen kun se tippui vessanpönttöön tai jotain.
It's a bittersweet symphony, this life
Kärpäsruoska
06.08.2006 16:55:12
Muistaakos kukaan sellaista hämähäkki-piirettyä? Se ei vissiin kestänyt kuin jotain viisi minsaa aina. Siinä seikkaili semmoinen hämähäkki, erityisesti on jäänyt mieleen kun se tippui vessanpönttöön tai jotain.

Nyt kun mainitset, niin muistan hämärästi. Jotenkin luulen, että se toistui aina samanlaisena, ja pystyin katsomaan sitä hämähäkkikammostani huolimatta. Tahdon lisäinfoa, ettei tämä nyt ala piinaamaan.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. Tarvitsen basistin! THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
HaloOfFlies
06.08.2006 17:35:40

Tulipa tuossa eilen tuota Young Gunsia katsoessani mieleen sarja nimeltä Pony Express. Se oli aivan huippu silloin kersana.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
17.08.2006 21:11:05

Maikkari tekee lokakuussa todellisen kulttuuriteon: Biker Mice From Mars 15.10 alkaen.

HANAT AUKI!
Nazareth
17.08.2006 21:15:18 (muokattu 17.08.2006 21:16:00)
PEKKA TÖPÖHÄNTÄ! mahtava ! ei ollut kyllä sarja, mutta ne elokuvat on mahtavia.
katoin sitä melkein aina.

turtles oli sarja, ja sitä katoin aina kun se tuli .

Kyllä! "Etkö tajua että tämä on Monnin reviiri! - En. Mikä se on? - Hölmö! Reviiri on yksityisalue. Ja tämä on _minun_ reviiri. Minä olen Monni.. kulmakunnan kaunein kissa, ja koko Uppsalan."

EDIT: "Monni kaikkein kaunein on, Monnin voima verraton."
"Every dollar you suck away for taxes, is another dollar to suck the Axis." - Walt Disney's Spirit of '43 IMIK #27 AKKK#6
Metallityöläinen
18.08.2006 12:18:33 (muokattu 18.08.2006 12:19:27)
Alfred J. Kwak on suurinta parhautta! Kaveri onnistui warettamaan vanhoja jaksoja ja huomasin että siinä puhuttiin jo silloin ilmaston lämpenemisestä ynnä muusta. Parhain on matka etelänavalle.

Peukaloisen retket. Ehdoton. Kaikki jaksot edelleen nauhalla. Kun vaan tietäisi missä ne nauhat on.

Oli noita muitakin.

e. Pekka Töpöhäntä on tosiaan myös ihan loistava! Se onneksi uusitaan aina parin vuoden välein.
M.A.C.H.O #21 | IMIK #24
Qsysi
18.08.2006 15:14:55
Maikkari tekee lokakuussa todellisen kulttuuriteon: Biker Mice From Mars 15.10 alkaen.

HANAT AUKI!

Jepjep, uudet jaksot. Uuuujeee.
Jälkiabortti, anyone?
Chrissie
20.08.2006 01:48:48
Nyt kun mainitset, niin muistan hämärästi. Jotenkin luulen, että se toistui aina samanlaisena, ja pystyin katsomaan sitä hämähäkkikammostani huolimatta. Tahdon lisäinfoa, ettei tämä nyt ala piinaamaan.

Eikös se tullut Pikku Kakkosessa? Tai sitten jossain ohjelmien välissä kuitenkin.. Muistan kyllä, että oli harvinaisen herttainen hämähäkki, ja aina se oli kiipelissä. Olen monesti yrittänyt ajatella oikeitakin sellaisina, mutta ei pysty. Pelottavaa populaa... hrr.

Shatner oli kova mies silloin, kun ei vielä tajunnut sen olevan Star Trekissäkin. Pelastus 911 taisi tulla sunnuntaisin, ja silloin, kun oli kipeä piti ottaa lääke aina sen jälkeen. Oi niitä aikoja..
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
anttipi
22.08.2006 12:43:21

Arthur C. Clarken juontama Mysteerien maailma (?) ("Mysterious World", http://www.imdb.com/title/tt0247885/) tuntui todella pelottavalta joskus 80-luvulla. :)
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Rotuvaari
22.08.2006 13:07:43
Arthur C. Clarken juontama Mysteerien maailma (?) ("Mysterious World", http://www.imdb.com/title/tt0247885/) tuntui todella pelottavalta joskus 80-luvulla. :)

Kuin myös Varvick Mossin juontama The Extraordinary, jossa käsiteltiin yllättäen yliluonnollisia asioita. Suurin osa niistä taisi kuitenkin olla aliluonnollisia, tai ainakin luonnottomia, mutta Varvick oli rautaa.

Sarjan mieliinpainuvin juttu oli kyllä haamu, joka ilmestyi jollekin miehelle milloin missäkin ja puhui korkealla äänellä. Ensimmäistä kertaa haamu oli ajanut autollaan miestä vastaan, pysäyttänyt ja sanonut epäilyttävän korkealla äänellä: I can give you a ride. Tuon voisi tulkita kaksimielisesti, mutta ei nyt tulkita kuitenkaan. Tarinan miestä oli epäilyttänyt sen verran, ettei ollut kyytiin mennyt. Seuraavan kerran mies oli ollut pelaamassa golfia normaalisti. Vuosi oli 1963 ja äkkiä tämä öö.. no, Varvick Mossin mukaan haamu, oli ilmestynyt viheriölle kauas ja huutanut: Did you hear what happened in Dallas today? Ei, ei mies ollut kuullut ja jatkoi pelaamista. Haamu taisi huutaa kysymyksensä useampaan kertaan, kunnes oli hävinnyt. Myöhemmin mies sai kuulla John F. Kennedyn murhasta. Sitten kuluikin aikaa, kunnes mies sai kuulla joltain haamun olleen kurkkuun ammuttu mies (ei sinne kurkkuun), jonka omaiset asuivat jossain lähettyvillä. Valokuvia katseltiin ja mies tunnisti tämän, kalpeakasvoisen, korkeaäänisen aaveen niistä. Ohjelman lopussa vielä kerrottiin, ettei mitään selitystä saatu sille, miksi haamu näyttäytyi juuri tälle miehelle. Kai sillä oli vähän tylsää?

Naurettavaa. Juttu jäi silti vaivaamaan minua ja muisini saattaa rakoilla, mutta noin se jotenkin meni. Ja Varvick Moss pyöri hamsterin paskassa soittaen samalla ukulelea.
Hard rock, Veksu hiljaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)