tanjuli 17.07.2006 12:18:36 | |
---|
Tuli tuosta muuten mieleen, että Idols kilpailut toteutetaan hieman väärin. Pitäisi olla joku uusi, ennalta tuntematon biisi, mistä kukin tekisi oman tulkintansa muita kuulematta. Niistä sitten valkattais paras tai parhaimmat. Sen jälkeen vois siirtyä lavaesiintymiseen. Sellainen erottaisi jyvät akanoista. onhan meil TUULET PUHALTAA. mutta totta puhut. olis paljon mielenkiintoisempaa seuratakin ja palvelis ehkä yleisöäkin asikais(t)en lisäksi. [i hear voices but at least they're on tune] |
Lepsu 19.07.2006 13:47:32 | |
---|
Teräsbetoni- Metallisydän Sonata Arctica- Victoria´s secret, akustinen versio (löytyy The end of this Chapter- DVD:ltä) Stratovarius- The land of ice and snow, vaikea saada laulettua niin herkästi kuin Kotipelto... Eric Clapton- Tears in heaven, ei ehkä ihan über- vaikea, mutta kuitenkin... |
rocker_randy 20.07.2006 15:09:25 | |
---|
Lynyrd Skynyrd - Free bird on ihan helvetin vaikea vetää just oikein. Olen siinäki onnistunut kyl ,,/ Imagine all the people
living life in peace.// |
masterhat 22.07.2006 13:26:57 | |
---|
en tiedä onko tää kauhean haasteellinen vetää, mutta kun alettiin uuden bändin kanssa reenailemaan tossa rapea vuosi sit, ni aloitettiin soittamaan ALICE IN CHAINSIN covereita, koska ne oli kaikille tuttuja biisejä. Etenkin toi ANGRY CHAIR on loistava biisi reenata kaksäänisiä lauluja, koska säkeistöissä ei kauheasti tarvi nuottia vaihtaa. kertosäkeessä oli jo hieman enemmän hiomista:) Tehotyttö95 |
peteb 24.07.2006 16:23:50 | |
---|
Kaikki King Diamondin biisit. Gorgar will eat you! |
ReCola 26.07.2006 03:05:36 | |
---|
No se Freebird nyt ei kovin kummonen biisi ole, viittä sointuahan siinä vaan kierrätetään eikä edes vaikeita sellaisia. Hyvältähän tuo toki kuulostaa, soolosta puhumattakaan. Sami, oiva mammutti |
No se Freebird.. ..viittä sointuahan siinä vaan.. ..soolosta puhumattakaan. Satuitko huomaamaan, että tämä on laulupalsta? "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Suu 26.07.2006 15:17:21 (muokattu 26.07.2006 15:17:35) | |
---|
Satuitko huomaamaan, että tämä on laulupalsta? Voihan noista biiseistä laulaa mitä huvittaa.. ;) BLA BLA BLa. Kitarasooloja on ihan hauska laulaa, joskaan en ole tietoisesti ainakaan yhtään sellaista opetellut ulkoa. Muita sooloja sitten joo. sound in - pleasure out |
insight 26.07.2006 15:44:19 | |
---|
Voihan noista biiseistä laulaa mitä huvittaa.. ;) BLA BLA BLa. Kitarasooloja on ihan hauska laulaa, joskaan en ole tietoisesti ainakaan yhtään sellaista opetellut ulkoa. Muita sooloja sitten joo. Joo mä laulan ynkän sooloja usein =D © Registered nickname 2005-2006 |
ReCola 26.07.2006 16:38:19 | |
---|
Jooh, juuri näin pojat, juuri näin... Sami, oiva mammutti |
Suu 26.07.2006 20:18:40 | |
---|
Jooh, juuri näin pojat, juuri näin... PS. OON TYTTÖ >:|| sound in - pleasure out |
d-iivil 01.08.2006 09:51:33 | |
---|
Nyt Helloweenin tuotantoon paneuduttuani olen tullut siihen tulokseen, että lähestulkoon jokainen Kisken aikainen ralli on enemmän tai vähemmän mukavan haastavaa laulettavaa. Hyvää reeniä rennon ylärekisterin tuotantoon, ei tartte kiristellä :P Mutta edelleen I Want Outin lopussa tuleva 40 sekuntia pitkä palosireenivenytys vaatii hyvät hengityselimet. Kyllä se menee, mutta olo on tuon jälkeen kuin olisi korin kaljaa nykäissyt naamariin :D |
peteb 25.08.2006 10:30:48 | |
---|
Kannattaa kokeilla laulaa esim. Angran Queen of the Night. Lopun korkeuksiin kohovat kiljumiset ovat jo epäinhimillisellä tasolla. Karrrrrrrjalan kunnaillaaa... |
Suu 25.08.2006 12:29:09 | |
---|
Kannattaa kokeilla laulaa esim. Angran Queen of the Night. Lopun korkeuksiin kohovat kiljumiset ovat jo epäinhimillisellä tasolla. Mun mielestä on hassua, että aika yleinen käsitys tuntuu olevan seuraavanlainen: biisi on vaikea jos se liikkuu laajalla äänialalla. Tokikin silloin vaaditaan enemmän laulajan instrumentilta, mutta mielestäni loppupeleissä useimmiten hankalimpia ovat yksinkertaiset biisit joissa on ns. paljon tilaa tulkinnalle. sound in - pleasure out |
Apricot 25.08.2006 14:33:22 | |
---|
Mun mielestä on hassua, että aika yleinen käsitys tuntuu olevan seuraavanlainen: biisi on vaikea jos se liikkuu laajalla äänialalla. Näin minustakin näkyy olevan. mielestäni loppupeleissä useimmiten hankalimpia ovat yksinkertaiset biisit joissa on ns. paljon tilaa tulkinnalle. Joo, vaikkapa Mustang Sally:) "I got the Pieksämäki railway station blues." |
peteb 27.08.2006 16:30:14 | |
---|
Mun mielestä on hassua, että aika yleinen käsitys tuntuu olevan seuraavanlainen: biisi on vaikea jos se liikkuu laajalla äänialalla. Itse asiassa ei se aina ole näin. esim. Evergreyn kappaleita on todella vaikea laulaa oikein, johtuen Tom S. Englundin tunnepitoisesta tulkinnasta. Toisaalta, olisihan tämän aiheen aloittaja voinut (ei millään pahalla) pistää oman äänialansa ja tyylilajinsa karsimaan ehdotuksia. Karrrrrrrjalan kunnaillaaa... |
Epämuusikko 28.08.2006 00:39:55 | |
---|
Billy Strayhorn - Lush Life Ei oo helppo. I absolutely Weckl. Bustard #1 |
routa 05.09.2006 16:35:04 | |
---|
Dragonforcella ääntä availlaan. Satan told me to play that fucking heavy metal. |
Paupali 28.10.2006 09:50:00 | |
---|
Nightwishiltä vanhemmat, uudeltä levyltä Ghost Love Score. en tiä, se on jotenki raskas laulaa :D |
LNA 28.10.2006 11:47:15 | |
---|
Löytyi eilen aika huima tango: Soi maininki hiljainen. Eräs harras harrastelijalaulaja (ei tod mikään "pro") kävi eilen käräökessä vetäisemässä kyseisen biisin ihan tuosta vaan: poukkoileva melodia soljui todella helpon kuuloisesti, mutta tajusin että jos itse koskaan uskaltaudun kappaletta kokeilemaan, on takana oltava RRRRutkasti treeniä. |