drum-monkey 09.07.2006 13:05:36 | |
---|
Tänään sain juuri ketjuvetoiset Eliminaattorit alle ja olin aika ällikällä lyöty miten hyvän tuntuiset ne olivat. Luonnolisen pyöreä (musta) cam on kyllä itselleni paljon parempi kuin se Cobran Powergliden epäkesko cam. Saa nähdä viitsiikö noita muita edes kokeilla, on nyt niin jalan mukaiset läpyttimet. Sama juttu:) En osaa sillä punasella saada mitään aikaseksi. Ajattelin harjotella kuitenkin vaan peruspoljentaa, enkä mitään tuplaiskutykitystä, kun en kuitenkaan osaa. Munletti on mulletti |
HeavyMachinery 10.07.2006 21:09:12 | |
---|
Tänään sain juuri ketjuvetoiset Eliminaattorit alle ja olin aika ällikällä lyöty miten hyvän tuntuiset ne olivat. Luonnolisen pyöreä (musta) cam on kyllä itselleni paljon parempi kuin se Cobran Powergliden epäkesko cam. Saa nähdä viitsiikö noita muita edes kokeilla, on nyt niin jalan mukaiset läpyttimet. Mulla se punainen on se juttu... nyt on jouset aivan löysllä niin tuntuu että kaikki tupla jutut menee kuin vettä mutta single iskuihin en saa kikulia kaipaamalla tavalla..... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Stereophile 12.07.2006 12:04:48 | |
---|
Kylläkyllä. Se klappi on tuon kiristettävän osan alla, joten ruuvin kiristämisellä ei ole mitään vaikutusta. Kiristettävän osan alla? Eli onko siinä akselissakin väljyyttä? Laakerikauppaan, mars... Eihän siinä ole muita osia kuin akseli, hammastettu rulla ja camikiinnike... Eihän sulla vaan ole se kiristysruuvi kulunut/katkennut? Suosittelen pedaalin purkamista osiin, jos vaikka se syy löytyisi sieltä katsellessa. Kyllä nyt kelpaa... |
ltg 15.07.2006 10:28:03 | |
---|
Kiristettävän osan alla? Eli onko siinä akselissakin väljyyttä? Laakerikauppaan, mars... Eihän siinä ole muita osia kuin akseli, hammastettu rulla ja camikiinnike... Eihän sulla vaan ole se kiristysruuvi kulunut/katkennut? Suosittelen pedaalin purkamista osiin, jos vaikka se syy löytyisi sieltä katsellessa. Niin täytyisi tehdä. Kokeilemalla huomasin, että laakereissa se vika piilee. Plus sitten siinä camin alla, siinä osassa, joka on akselissa kiinni, se pyöreä. Se klonksuu, lieneeköhän kulunut? Oranki eats my bananas THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
kay_ 20.07.2006 20:17:15 | |
---|
Perkele ostetaan kerralla sitten kunnolliset. Elluja oon ajatellu, mut ihan mielenkiinnosta kummat valitsisitte: Ironcobrat vai Eliminatorit? Jos hommaa ketjuvetoset nii saaks noihin erikseen ostettua hihnat? Mitä yhteistä on moottoriveneellä ja Elton Johnilla? - Molemmilla on Mercury perässä. |
Magiz 20.07.2006 20:19:23 | |
---|
Perkele ostetaan kerralla sitten kunnolliset. Elluja oon ajatellu, mut ihan mielenkiinnosta kummat valitsisitte: Ironcobrat vai Eliminatorit? Itse ottaisin ellut, kertatestauksella miellyttivät, nimenomaan hihnavetoisina. Jos hommaa ketjuvetoset nii saaks noihin erikseen ostettua hihnat? toki. Keep it Fresh |
drum-monkey 20.07.2006 20:46:36 | |
---|
Itse ottaisin ellut, kertatestauksella miellyttivät, nimenomaan hihnavetoisina. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Munletti on mulletti |
Paas 20.07.2006 21:09:18 | |
---|
Perkele ostetaan kerralla sitten kunnolliset. Elluja oon ajatellu, mut ihan mielenkiinnosta kummat valitsisitte: Ironcobrat vai Eliminatorit? Jos hommaa ketjuvetoset nii saaks noihin erikseen ostettua hihnat? Molemmat omistaneena vastaukseni on: ellut. Itsekin olen nyt elluja harkinnut vaikka en merkistä muuten pidä lainkaan. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Magiz 21.07.2006 00:00:16 | |
---|
Itsekin olen nyt elluja harkinnut vaikka en merkistä muuten pidä lainkaan. tämän voin minäkin allekirjoittaa. ^^ Keep it Fresh |
Jeltz 21.07.2006 00:17:07 | |
---|
tämän voin minäkin allekirjoittaa. ^^ Itse asiassa minä myös. Useimmat Pearlin vehkeet aiheuttavat välittömän inhoreaktion, mutta Eliminatorit on kyllä olleet omalle jalalle parhaan tuntuiset pedaalit testaamistani. |
isoaarne 21.07.2006 10:30:17 | |
---|
Perkele ostetaan kerralla sitten kunnolliset. Elluja oon ajatellu, mut ihan mielenkiinnosta kummat valitsisitte: Ironcobrat vai Eliminatorit? Jos hommaa ketjuvetoset nii saaks noihin erikseen ostettua hihnat? Eliminatorit. Saat vaihdettua hihnasta ketjuvetoseksi helposti ja toisinpäin. Cobrissahan ei tätä vaihtomahdollisuutta ole. Ja Eliminatoreissa on ne vaihdettavat camit. "Expect the unexpected" |
Strumbali 21.07.2006 11:09:22 (muokattu 21.07.2006 11:36:21) | |
---|
Perkele ostetaan kerralla sitten kunnolliset. Elluja oon ajatellu, mut ihan mielenkiinnosta kummat valitsisitte: Ironcobrat vai Eliminatorit? Jos hommaa ketjuvetoset nii saaks noihin erikseen ostettua hihnat? Osta kummat halvemmalla saat. Normaalien "rock-tempojen" maastoissa(90-140) kyse on kuitenkin enemmän harjoittelusta, kuin huippuunsa viritetystä pedaalista. Voisin ihan hyvin soittaa myös "elluilla". IC:t sattuivat vain kohdalle käytettynä ihan hyvässä kunnossa(200-300e). Eikä sillä ole merkitystä kumman(rolling vai power) otan mukaan niille harvoille keikoille, mitä soitan. En ole sen parempi kummallakaan ;). ettäjotta |
vatta 21.07.2006 14:45:30 | |
---|
Tere. Onkos kellään kokemusta Dw 5002 tuplapedaaleista? Tuollaiset ollut itsellä vähän harkinnassa. "Mitshitte? No tottakai oon ryypänny ku koneet on rikki ja lunta sataa!" |
Magiz 21.07.2006 14:50:44 (muokattu 21.07.2006 15:04:20) | |
---|
Tere. Onkos kellään kokemusta Dw 5002 tuplapedaaleista? Tuollaiset ollut itsellä vähän harkinnassa. älä ihmeessä maksa noista noin paljoa, kun samalla hinnalla saisit eliminaattorit. osta ne. en ole itse dw 5002 testannut, mutta yleiskäsitys kuulopuheiden ja muutamien DW:n pedaalien (mm. 9000 ja 5000) testauskokemuksen jälkeen itse en ostaisi. E: tarkennus viestiin, johon näemmä jo moni puuttui. :D Keep it Fresh |
Rockster 21.07.2006 14:58:38 | |
---|
älä ihmeessä maksa noista noin paljoa, kun samalla hinnalla saisit eliminaattorit. osta ne. en ole itse dw 5002 testannut, mutta yleiskäsitys kuulopuheiden ja muutamien pedaalien testauskokemuksen jälkeen itse en ostaisi. Anteeksi vaan, mutta nyt tuli asiantuntijan kommentti :) "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Paas 21.07.2006 15:00:38 | |
---|
älä ihmeessä maksa noista noin paljoa, kun samalla hinnalla saisit eliminaattorit. osta ne. en ole itse dw 5002 testannut, mutta yleiskäsitys kuulopuheiden ja muutamien pedaalien testauskokemuksen jälkeen itse en ostaisi. No ei se nyt välttämättä noinkaan ole. Dw:ssä on se oma fiilis(vähän sellanen massiivinen) jota eliminaattorissa ei ole. Se joka tuntuu monon alla parhaalta on paras. Eli kannattaa testata. Jos pitää valita noista sokkona kokeilematta niin eliminaattori on turvallisempi. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Magiz 21.07.2006 15:02:32 | |
---|
No ei se nyt välttämättä noinkaan ole. Dw:ssä on se oma fiilis(vähän sellanen massiivinen) jota eliminaattorissa ei ole. Se joka tuntuu monon alla parhaalta on paras. Eli kannattaa testata. Jos pitää valita noista sokkona kokeilematta niin eliminaattori on turvallisempi. totta tämäkin. puhuin taas hieman liian rivakasti oman mielipiteeni julki. ^^ Keep it Fresh |
nailhammer 26.07.2006 07:47:03 | |
---|
itsellä ollut vuosia pearl:in eliminatorin hihna vetoinen ,suosittelen koska tuota voi säätää noilla cameilla (purpecam on tosihyvä) toiseen settiin ostin Axiksen nuo mustat (en muista mallia) tuplat .... olen vasuri niin jouduin teettämään jenkeissä asti , mutta kyllä kannatti koska en ole paremmilla polkenu ... maksoi paljon mutta oli sen arvoista.. |
Tere. Onkos kellään kokemusta Dw 5002 tuplapedaaleista? Tuollaiset ollut itsellä vähän harkinnassa. Basistin toisen bändin rumpalilla on nämä. Olen parit treenit niilläkin soitellut ja hyvät ovat. Sopivat omaan jalkaa nuo DW 5000 sarjalaiset muita malleja paremmin. Jotenkin siinä tupliksessa oli jotenkin hassu tunne (säädöt varmaankin syynä. Eivät olleet minun) verrattuna omiin 5000 singleihin. Kannattaa kuitenkin tutustua. Omien kokemuksien mukaan DW5000 sarja on jopa kevyempi polkea kuin Cobrat vaikka moni muuta väittääkin. Elluja en ole vielä kokeillut mutta ehkä niitä sitten joskus... A Nightmare awakes me, blinking light! There's no guide, blind ships in the night |
Paas 26.07.2006 13:49:09 | |
---|
No niin. Kävin sitten äsken hakemassa paikallisesta liikkeestä uudet eliminator tuplikset. Viimeksi kun tällaiset omistin niillä oli erilainen kantopussi(vai olikohan ollenkaan, en muista). Nyt tuota voisi jo kutsua laukuksi. Täytyy sanoa että on varmasti markkinoiden paras kuljetuslaukku mitä pedaalien mukana tulee. Dw:n spedujen mukana tuleva kova laukku on hyvä, samoin cobrien. Mutta tämä on kyllä ehdottomasti paras. Laukussa on myös tuhti vieraan kultuurin tuoksahdus. :) Eli laukun osalta yllätyin positiivisesti(hajua lukuunottamatta). Muutenhan nuo ovat entuudestaan tutut pelikoneet joten siinä ei mitään kummempaa. Toivottavasti ei tällä kertaa heti hajoa joku ruuvi käsiin ensimmäisellä kosketuksella kuten viimeksi kävi. Eli näillä mennään nyt taas jonkun aikaa... Pikakysymys ellun omistajille: Eikös nuo tuplat pysty halutessaan muuntamaan kahdeksi sinkuksi? Nopean vilkaisun perusteella näyttää siltä että onnistuu. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |