Buffa D 25.07.2006 12:39:28 | |
---|
Eli Tulipa tässä vain uuden kitaran hankinnan edessä mieleen, että miltä eri puut kuulostavat. Mikä Soveltuu raskaampaan musiikkiin, ja mikä taas vähän kevyempään jammailuun? |
Novac 25.07.2006 12:47:31 | |
---|
mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Buffa D 25.07.2006 12:54:05 | |
---|
Tänkstänks! |
Juustonaksu 25.07.2006 13:47:55 | |
---|
Joo. En muuten puutu, mutta sen sanon, että Mahonki on hyvä perusvalinta, jos tykkää sellaisesta astetta tummemmasta, alamiddlekkäästä hevimurinasta. Ja sitten muistiin, että näitä Mahonkejakin on aivan mielettömästi erilaisia. Tän hetkisen RG:n mahonkirunko on melko kirkassointinen muihin mahonkeihin verrattuna, kun taas tulevan Schecter Hellraiserin mahonkibody on sellainen tummasointinen ja massiivinen. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
minidriver 25.07.2006 13:55:06 | |
---|
Ja kun puuta halaa sen voi kuulla kuiskaavan. no en tiätenkää oo! |
Juustonaksu 25.07.2006 13:56:43 | |
---|
Ja kun puuta halaa sen voi kuulla kuiskaavan. Eikö sinulle koskaan tule oloa, että haluat halata vain jotain puuta? Eikö tosiaan? Olenko ainoa hippi täällä? Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Räbbänä 25.07.2006 14:26:53 | |
---|
Joo. En muuten puutu, mutta sen sanon, että Mahonki on hyvä perusvalinta, jos tykkää sellaisesta astetta tummemmasta, alamiddlekkäästä hevimurinasta. Ja sitten muistiin, että näitä Mahonkejakin on aivan mielettömästi erilaisia. Tän hetkisen RG:n mahonkirunko on melko kirkassointinen muihin mahonkeihin verrattuna, kun taas tulevan Schecter Hellraiserin mahonkibody on sellainen tummasointinen ja massiivinen. :) Kuten myös tai ainakin Esp-Ltd:n Viperissa (400) on tuo tumma ja massiivinen saundi. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Lento-V-mies 25.07.2006 16:50:21 | |
---|
Mahonki on aika tavallinen valinta, ei ollenkaan paha. Oikein hyvä valinta hevimusiikkiinkin, mutta toisaalta ei se leppäkään paha ole. |
Kirk_Hammett 25.07.2006 16:51:59 | |
---|
koivu on kyllä mahtava puu hevikeppiin :) You know it's sad but true... |
Les Fender 25.07.2006 17:11:40 | |
---|
Haapa, lämpimänä kesäyönä kevyessä tuulenvireessä. Rauhoittavaa meininkiä. "Living is easy with eyes closed!" |
oiva tumpeloinen 25.07.2006 17:16:20 | |
---|
Hmm.... Olenkohan mä ainoa kerettiläinen täällä, joka väittää, ettei kitaran puita voi valkata musiikkityylin perusteella? Mun mielestä homma tuossa mielessä on vähän kuin verrata Mesaa ja Engliä keskenään. Molemmistä löytyy säröä liiankin pitkälle, mutta siihen ne yhteneväisyydet loppuukin. Kuitenkin molempia käytetään paljon raskaammassa musiikissa. Enkä mä muutenkaan lähtisi ensimmäisenä miettimään puiden soundia sähkökitarassa. Soundiin vaikuttaa niin paljon muitakin seikkoja, että pelkillä puilla ei vielä pitkälle mennä. Jos sä omistat tummasoundisen vahvarin ja laitat siihen maailman parhaasta tummasoundisesta mahongista tehdyn suunnikkaan jatkoksi, soundi on todennäköisesti liian tumma. Kovasti tiukalla yläpäävoittoisella vahvarilla taas tummasoundinen kitara voi olla juuri se tasapainottava tekijä, mikä pelastaa koko paletin. |
kulmahiomakone 25.07.2006 23:25:25 | |
---|
Parhaat jutut tehdään muovista. Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
Mun lemppari on se kun uudella Fiskarsin kirveellä tehdään itse kaadetusta koivupöllistä klapeja. *klap* Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
Les Fender 26.07.2006 01:37:12 | |
---|
Mun lemppari on se kun uudella Fiskarsin kirveellä tehdään itse kaadetusta koivupöllistä klapeja. *klap* Joo, toikin on hyvä. Pihkaisen kuusen/männyn räiskähtely hämyisen rantasaunan kiukaassa on kans musakkia korville... "Living is easy with eyes closed!" |
Jucciz 26.07.2006 02:58:28 | |
---|
musakkia korville... Mites tää nyt sit pitäis tulkita? Mitäänsanomattoman tylsää ja valmiiksi pureksittua, yllätyksetöntä äänimaisemaa korville? ;) |
Les Fender 26.07.2006 04:30:15 | |
---|
Mites tää nyt sit pitäis tulkita? Mitäänsanomattoman tylsää ja valmiiksi pureksittua, yllätyksetöntä äänimaisemaa korville? ;) Joo, ääniklippinä asiayhteydestä irroitettuna noin. Mutta liitettynä tunnelmaan, kiireettömyyteen ja rauhaan yllättävän hyvää äänimaisemaa korvien väliin! ;) "Living is easy with eyes closed!" |
Vainhaalee 26.07.2006 05:16:05 | |
---|
Mun lemppari on se kun uudella Fiskarsin kirveellä tehdään itse kaadetusta koivupöllistä klapeja. *klap* Kyllä vanhanajan ruosteinen kirves on paljon autenttisempi elämys noin korvien kannalta, sellasta luonnollista säröytymistä, mutta koivu puuna osui oikeaan: *zälämb* Inspiration for birth control |
Aki 26.07.2006 11:43:16 | |
---|
Kyllä vanhanajan ruosteinen kirves on paljon autenttisempi elämys noin korvien kannalta, sellasta luonnollista säröytymistä, mutta koivu puuna osui oikeaan: *zälämb* Tämä tuli jopa testattua tuossa alkukesästä, ja todettiin että vanha peruskirves joka ei ole vielä edes ruosteessa, sanoo kosteille pölleille vain *tök*, siinä missä Fiskars sanoo *krak*. Siksi tuo ääni liittyy juuri siihen Fiskarsiin... :o) Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
Tubeman 26.07.2006 14:29:58 | |
---|
Tämä tuli jopa testattua tuossa alkukesästä, ja todettiin että vanha peruskirves joka ei ole vielä edes ruosteessa, sanoo kosteille pölleille vain *tök*, siinä missä Fiskars sanoo *krak*. Siksi tuo ääni liittyy juuri siihen Fiskarsiin... :o) Joulupuu,oi joulupuu,sun soundis ihmeeeelliinen !! Kukaan ei ole aiemmin oivaltanut vanhojen joulukuusien hyötykäyttöä. :) Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
SeppoDP 28.07.2006 16:21:07 (muokattu 28.07.2006 16:23:49) | |
---|
Eikö sinulle koskaan tule oloa, että haluat halata vain jotain puuta? Eikö tosiaan? Olenko ainoa hippi täällä? No et ole ja muuten plussaa tuli lohdutukseksi. Ainakin mun mielestä on kiva joskus halata puita kun sitä vaan tulee niin hyvä mieli itselle ja varmasti puullekin. Eihän meitäkään täällä ilman niitä olis.. ainakaa ihan tälläsinä. Puut on tärkeitä ja niistä pitää pitää hyvää huolta. |