Aihe: Ei helvetti, Paris Hiltonilta levy..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Magic Bullet
25.07.2006 23:26:52 (muokattu 25.07.2006 23:27:11)
Täällä moni vaikuttaisi olevan sitä mieltä, että jos biisin esittäjä on Paris Hilton, niin biisi on automaattisesti täyttä tuubaa. Joka tapauksessa minusta on aika paksua väittää tuota "ehkä maailman huonoimmaksi biisiksi ikinä". Ammattitaitoisesti tehtyä r'n'b:tähän (tai jotain, en ole oikein näihin genreihin perehtynyt) tuo oli.

Kuoleman uhalla. Se oli huonoin biisi jonka olen kuullut. Sillä sipuli. Mielipiteitä vaan, nothing personal.

Ei siitä tietenkään ole pakko tykätäkään, mutta ainakin minulle tuollaisesta kommentista tulee mieleen joku teini, joka luulee olevansa tosi kova jätkä, kun haukkuu Paris Hiltonin biisiä jollakin hassulla nettifoorumilla.

Hihihi! Kyllä olen teini. Ilmaisin mielipiteeni, samalla tavalla kun ilmaisit oman mielipiteesi minusta. Ei tapella, ollaan ystäviä!
GhostOfTheSun
25.07.2006 23:41:15
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
hahuusko
25.07.2006 23:54:31
Kuoleman uhalla. Se oli huonoin biisi jonka olen kuullut. Sillä sipuli. Mielipiteitä vaan, nothing personal.

Ok. Ajattelin vaan, että itse en ainakaan rehellisesti osaisi sanoa, mikä on huonoin koskaan kuulemani kappale. Mutta tämä taitaa mennä minulla turhaksi pilkun viilaamiseksi. "Maailman huonoin biisi" tarkoittanee käytännössä "en tykännyt yhtään" eikä välttämättä absoluuttisesti maailman huonointa kappaletta.

Ei tapella, ollaan ystäviä!

Ollaan vaan, en minäkään halua tapella. :)

Enivei, en kuitenkaan itsekään ole Hiltonin levyä ostamassa. Saan enemmän kiksejä vähän toisenlaisesta musiikista.
Twistyh
25.07.2006 23:57:43
Mutta voihan nenä, jokku teinit tulee ja OIKEESTI TYKKÄÄ TOSTA..
Kyllä toi Star Are Blind viä meni.. mutta nuo muut eihh!

Mutta tsekatkaa tää http://www.youtube.com/watch?v=IsFA … arch=paris%20hilton%20music%20video
gorgonoidi
26.07.2006 00:04:02

Eihän tää biisinä niin kamala ole, mutta toi Paris Hilton, hyi v***u! Kauhee ääni.
hahuusko
26.07.2006 01:12:34
Mutta voihan nenä, jokku teinit tulee ja OIKEESTI TYKKÄÄ TOSTA..

No, ei kai siinä ole mitään vikaa, jos kuuntelee semmoista musiikkia, josta tykkää. Toisaalta kuvittelisin, että Paris Hiltonin kohderyhmä muodostunee suurimmaksi osaksi ihmisistä, jotka eivät ole aktiivisia musiikin harrastajia ja joilla ei olisi mielenkiintoakaan tutustua mihinkään "haastavampaan" musiikkiin. Heille musiikki ei välttämättä merkitse enempää kuin esimerkiksi jotain, jonka tahtiin on mukava tanssia. Vaikka he pakottaisivat itsensä tutustumaan vaikkapa progressiiviseen rokkiin ja opettelisivat ymmärtämään sitä, niin välttämättä he eivät saisi siitä mitään iloa irti. He mieluummin vain tanssahtelisivat Paris Hiltonin tahdissa.

Joillekin ihmisille musiikki vain on kulutustavaraa eikä korkeampaa taidetta.

Suuria levy-yhtiöitä sekä radiokanavia sun muita on kyllä syytä moittia siitä, etteivät ne aktiivisesti markkinoikaan mitään "haastavampaa" musiikkia. Voi olla, että moni mainstream-popin ystävä kuuntelee mainstream-poppia vain siksi, kun ei muustakaan tiedä ja todellisuudessa voisi saadakin enemmän iloa irti "haastavammasta" musiikista. Tietenkin olisi riskialttiimpaa markkinoida musiikkia, joka vaatii kuuntelijalta enemmän ja on sikäli ymmärrettävää, että keskitytään helposti omaksuttavaan musiikkiin. Sillä saa tienatuksi helpommin rahaa.

Musiikkibisnes on bisnestä siinä missä mikä tahansa muukin; yleensä keskeisenä tavoitteena on maksimoida voitot ja minimoida menot. Tietenkään ei tarvitse olla sitä mieltä, että olisi millään tavoin oikein, että perimmäisenä motiivina musiikkibisnekselle on vain raha. Ja itse ainakin olen sen verran idealisti, että vain tämän vuoksi saatan olla ostamatta mainstream-musiikkia, vaikka oikeasti pitäisinkin siitä. Etsin mieluummin yhtä laadukasta musiikkia valtavirran ulkopuolelta ja tuen vaikkapa jotain pieniä levy-yhtiöitä, joille musiikillakin on oikeasti merkitystä. No, joka tapauksessa varsin suuri osa mielimusiikistani tuntuu olevan muuta kuin mainstreamia.
gorgonoidi
26.07.2006 01:22:30

Hahuusko puhui paljon ja asiaa.
Hargon
26.07.2006 08:33:48
Ja itse ainakin olen sen verran idealisti, että vain tämän vuoksi saatan olla ostamatta mainstream-musiikkia, vaikka oikeasti pitäisinkin siitä.

Tuo nyt jo vähintään yhtä pöhköä, kuin ostaa Paris Hiltonin levy sen takia, että se on Paris Hiltonin levy.
She's dead! Wrapped in plastic.
sus
26.07.2006 17:58:33
Mie en ymmärrä ihmisiä jotka ei tykkää musiikista.
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
moderndrummer88
26.07.2006 17:59:23
Ei tuo nyt sen pahempaa ollu kuin Beyoncé tai joku Sean Paul
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
Öyvind
26.07.2006 18:02:37
Tulee tuosta Stars Are Blindistä mieleen joku UB 40 - Kingston Townin ja Blondien The Tide Is High:n sekoitus
Tietysti Pauligin
26.07.2006 18:18:27 (muokattu 26.07.2006 18:18:35)
Tulee tuosta Stars Are Blindistä mieleen n. 3756 biisiä

Saattaa olla heittoa, menin sekaisin laskuissa.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Mr. Mustard
27.07.2006 00:54:45
http://www.seiska.fi/huhhuh/kaakjuo … 86/nicole+richie+ryhtyy+laulajaksi/

Vähän lisää löylyä, eli Nicole Ritchie (Paris Hiltonin ex-Best Friend) ryhtyy myös laulajaksi. No onhan hänen isänsä ainakin ihan menestyksekäs The Commodores -yhtyeestä ja soolouralta. Josko omena ei putoaisi kauas puusta?
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
hullu_ukko
27.07.2006 01:01:51
Mie en ymmärrä ihmisiä jotka ei tykkää musiikista.

En minäkään.. Musiikista _PITÄÄ_ tykätä.
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
sus
27.07.2006 01:05:30

Vähän lisää löylyä, eli Nicole Ritchie (Paris Hiltonin ex-Best Friend) ryhtyy myös laulajaksi. No onhan hänen isänsä ainakin ihan menestyksekäs The Commodores -yhtyeestä ja soolouralta. Josko omena ei putoaisi kauas puusta?

Meitsiki alkaa lauleskelee! Taannoiseen riffikisaan osallistuva Mansikkalauluni oli vain esimakua tulevasta sooloalbumista, joka ilmestyy elokuussa! Korvat auki!
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
Mr. Mustard
27.07.2006 01:11:11
Meitsiki alkaa lauleskelee! Taannoiseen riffikisaan osallistuva Mansikkalauluni oli vain esimakua tulevasta sooloalbumista, joka ilmestyy elokuussa! Korvat auki!

Ootkos sukua Parisille tai Nicolelle?;)
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Mr.Jones
27.07.2006 09:09:26

Ei tuo nyt sen pahempaa ollu kuin Beyoncé tai joku Sean Paul

Beyonce osaa sentään laulaa ja on vielä kaupan päälle erittäinkin pantavan näköinen toisin ku Paris!!!!
south_of_heaven
27.07.2006 10:02:23

jaa että jo toinenkin pinnallinen haahka laulajaksi
itki south_of_heaven
McNulty
27.07.2006 10:22:21
Ainahan populaarimusiikissa on ollut tähtiä joilla ei ole oikeasti minkäänlaisia musiikillisia avuja, mutta jotenkin tämä Paris Hiltonin levy saa minut raivostumaan normaalia enemmän. Hemmetin rikas pentu jolla ei ole varmasti niin minkäänmoista musiikillista lahjakkuutta. Ja paljosta vetoja että levyn biisesitä tulee isoja MTV-hittejä. Voi luoja..

Vähän siistiä. Hieno kun levyt herättävät tunteita!
Go Paris, Go-go Gouuuu!!!
El zorrero más grande en el mundo
Muusikoiden.net official firestarter #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)