Juustonaksu 25.07.2006 23:02:17 | |
---|
C-1 on Schecterin yks uus malli, joka on saatavilla valkoisena ja mustana. Molemmat värit on kans saatavilla floikallisina. Molemmissa mikkeinä Duncan Designed aktiivimikit.(?) Intöresting. Taitaapi tää kitara kohta olla mun.. Jaha. Mikähän C-1? Niitä kun on mm. Classic, EA, Elite, Custom, Deluxe jne. Eliten linkin annoin aiemmin, ja uskoisin, että se on se, mitä tarkoitat. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
fox 25.07.2006 23:30:51 | |
---|
Jaha. Mikähän C-1? Niitä kun on mm. Classic, EA, Elite, Custom, Deluxe jne. Eliten linkin annoin aiemmin, ja uskoisin, että se on se, mitä tarkoitat. :) Naksu, mikä se on se jossa on se köynnös? Classic?? |
Juustonaksu 25.07.2006 23:35:57 (muokattu 25.07.2006 23:36:17) | |
---|
Naksu, mikä se on se jossa on se köynnös? Classic?? Juuri se. :) Edit: Laitetaan nyt selvyydeksi, että meinaat sitä Vine of Life otelautakuviota? Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
migreeni 25.07.2006 23:37:41 | |
---|
Kuka helvetti haluaa floikkaa ylipäänsä? Joku joka osaa/tykkää käyttää sitä..? |
Juustonaksu 25.07.2006 23:40:00 | |
---|
Joku joka osaa/tykkää käyttää sitä..? Varmaankin joo. Se nyt oli tuossa perässä tuollaisena roikkuvana juttuna. Pahoitteluni. Kuitenkin pääasia oli se, että miksei Ibanez enää tee kalliimpia kiinteätallaisia seiskoja. Kysyntää tuntuu olevan enemmän kuin floikallisille. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Buffa D 25.07.2006 23:43:47 (muokattu 25.07.2006 23:45:30) | |
---|
|
Juustonaksu 25.07.2006 23:46:29 | |
---|
C-1 on C-1. http://www.schecterguitars.com/index.asp Aijuu katoppas kehveli, kun missasin tuolta aikaisemmasta postauksestasi sen sanan "uusi". :) Pahoittelen. Niin tosiaan tuo on kyllä nätin näköinen keppi. Tulee äkkiseltään mieleen kovasti Peavey V-Type. Tosin siinä on enemmän blingiä. Aika jännä muuten tuo nimi C-1, kun kaikki muut ovat olleet C-1 + lisää nimike. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Buffa D 25.07.2006 23:51:36 (muokattu 25.07.2006 23:58:08) | |
---|
No problemo! Mukavaa olla kerrankin oikeessa. muahahahah!!11392! Ei mut älyttömän hyvält kyl vaikuttaa. Toi C-1 SheDevil on kans aika tyylikkään näkönen, eikä varmaa kuulostakkaan pahalta. |
Juuri se. :) Edit: Laitetaan nyt selvyydeksi, että meinaat sitä Vine of Life otelautakuviota? Juurikin sellasta.. tunnetaan myös siis TOL-inlayna, mutta sama asia se. :) Niinku totesin on tuon toisen Lehmo.bändin komppikitaristilla moinen, ja ihan hyvänä ja kivana pidän sitä itte. Jonkun verran soitellut. ;) |
Juustonaksu 25.07.2006 23:59:28 | |
---|
Juurikin sellasta.. tunnetaan myös siis TOL-inlayna, mutta sama asia se. :) Niinku totesin on tuon toisen Lehmo.bändin komppikitaristilla moinen, ja ihan hyvänä ja kivana pidän sitä itte. Jonkun verran soitellut. ;) Heh. Tree of Life kuulostaa jonkun fantasiapelin propsilta. =) Tosiaan. Itsekin hipelöin joskus vuosi sitten ensi kerran Schecter Classiccia ja se olikin ensikosketus ko. merkkiin. Hyvältä tuntui silloin, ja se oli ostolistalla ihan viime tippaan asti. Nyt tosin hurahdin sitten noihin alavireisiin joten seiskan ostos tuli aiheelliseksi. Ajattelin samalla hommata kunnon vempeleen. :) Tuon voi aikanaan vaikka vaihtaa johonkin samanhintaiseen Schecterin kuusikieliseen. ;-) Testasin tänään neljää eri Schecterin mallia (hyvin erihintaisia). Hellraiseria, Blackjackia, jotain halvinta mahdollista Diamond Seriesia sekä tuota C-1 Eliteä. Jotenkin oli aika huvittavaa huomata, että se viimeistelyn taso oli ihan huippua, vaikka hintalapussa oli jopa 500€:n heittoja. :) Kai se on pakko uskoa, että Schecter tekee vain todella laadukasta jälkeä. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Kitarmän 25.07.2006 23:59:34 | |
---|
Toi C-1 SheDevil on kans aika tyylikkään näkönen, eikä varmaa kulostakkaan pahalta. Uuuuu aika villin näkönen kun musta kitara ja punaset inlayt. Toi on aika uus kitara kun en oo nähny ennen tuota kitaraa schecterin sivuilla. |
Juustonaksu 26.07.2006 00:01:56 | |
---|
Uuuuu aika villin näkönen kun musta kitara ja punaset inlayt. Toi on aika uus kitara kun en oo nähny ennen tuota kitaraa schecterin sivuilla. Joo se kuuluu kahdeksaan (?) uuteen malliin, mitkä Schecter julkisti nyt kesällä. Lisäinfoa: http://schecterguitars.com/news.asp?id=73 Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Kitarmän 26.07.2006 00:06:34 | |
---|
Joo se kuuluu kahdeksaan (?) uuteen malliin, mitkä Schecter julkisti nyt kesällä. Lisäinfoa: http://schecterguitars.com/news.asp?id=73 katos joo... noitten synystereitten lavat muistuttaa erittäin erittäin pahasti joittenkin b.c rich keppien lapoja. |
Buffa D 26.07.2006 00:09:59 | |
---|
Sangen mauttomia mun mielestä.. |
Juustonaksu 26.07.2006 00:11:40 | |
---|
Sangen mauttomia mun mielestä.. Joo. Ylärivistö varsinkin menee vähän ulos meikäläisen mausta. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Kitarmän 26.07.2006 00:12:00 | |
---|
Sangen mauttomia mun mielestä.. samaa mieltä... ehkä hienoin noista on justiin se SheDevil... |
Werde 26.07.2006 00:23:32 | |
---|
|
kuriken 26.07.2006 00:49:17 | |
---|
Nojuu, .56 oli kyllä naurettavaa B-vireeseen. Itse pistän testiksi ensin .62 ja todennäköisesti pitää suurentaa myöhemmin, kun A-vireessä tuolla räimin. Jahas. Mulla on drop-d vireessä wylden 10-60 setti 25.5 skaalaisella kepukalla. Haiseminen on muotia! |
Juustonaksu 26.07.2006 11:53:35 | |
---|
Jahas. Mulla on drop-d vireessä wylden 10-60 setti 25.5 skaalaisella kepukalla. Minulla se on Drop-C -vireessä. :) Pitää ostaa B:hen tai A:han vissiin vieläkin paksumpi. Itseasiassa tuo kielisetti on Drop-C:hen täydellinen. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Juustonaksu 26.07.2006 11:53:38 | |
---|
Jahas. Mulla on drop-d vireessä wylden 10-60 setti 25.5 skaalaisella kepukalla. Minulla se on Drop-C -vireessä. :) Pitää ostaa B:hen tai A:han vissiin vieläkin paksumpi. Itseasiassa tuo kielisetti on Drop-C:hen täydellinen. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |