Aihe: Helvetillinen kitara tuli hankittua..
1 2 3 4 5
Jesus_Plastica
25.07.2006 16:43:27
Osaatko muuten sanoa, kuseeko nauhatyö pidemmällä ajalla? Tuossa tuntui hippasen fretbussia alanauhoilla B:llä, mutta pistän vain sen jumalaisen alhaisen actionin ja spagettikielien piikkiin.

Mullakin on kyllä vähän buzzia ala B:ssä (10-56 setti ja aika alhainen action). Että ehkä siinä nauhatyössä olis vähän parantamista mutta en lähde valittaan, taidan vaan nostaa kieliä hitusen, jos se siitä lähtis.
Werde
25.07.2006 17:20:35
Mullakin on kyllä vähän buzzia ala B:ssä (10-56 setti ja aika alhainen action).

Ei ole ihmekkään että pientä buzzia on noin löysällä B-kielellä. Itse käytän 68 ja 70 paksuisia kieliä B:nä, silloin jäykkyys on sama kuin 52-kielellä E:nä. Ja actionin saa alemmas jäykemmällä kielellä tietty.
Werihukka
25.07.2006 17:55:38

Täytyy kyllä sanoa, että nyt olen kyllä kateellinen :( Wilska jyrää!

Varmaan ihan näppärä peli tuo kitara kyllä. Itellä on Jaska Rhoads-3 ja pidän siitä kaulasta... enää en isompaan menisi mielelläni. Jokaiselle sopii vähän erilainen tietty.

Enkä nyt muutenkaan olisi "V"-muodosta luopumassa, koska en osaa enää soittaa 'kunnon' kitaroilla ollenkaan :D

Varmasti mainio vehje tuo. Suurinpiirtein samaan hintaan sain oman Rhoadsin ja Warwickin Rock Bagin.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
migreeni
25.07.2006 18:24:08 (muokattu 25.07.2006 18:26:22)

Piti vaan tässä ilmottaa että ostin Schecterin C-1 Hellraiser kitaran ja se on kyllä pirun kova peli! Hintalaatusuhde on tässä kitarassa kyllä kohdillaan. Muilla kokemuksia Schectereistä? Mitä mieltä olette?

Mä ostin samaisen mustana ja floikallisen version. Täytyy myöntää että on ihan ylivoimaisesti paras skeba mitä ikinä on tultu rävellettyä! Paljonko tosta pulitit?

E: tossa se tulikin selväksi =) Mä maksoin tosta floikallisesta 850 (uutena). Ovh 1259... En tajua miks se tyyppi teki mulle sen tarjouksen, mutta turhaa siinä lähteä kyselemään!
Juustonaksu
25.07.2006 18:32:44
Mä ostin samaisen mustana ja floikallisen version. Täytyy myöntää että on ihan ylivoimaisesti paras skeba mitä ikinä on tultu rävellettyä! Paljonko tosta pulitit?

E: tossa se tulikin selväksi =) Mä maksoin tosta floikallisesta 850 (uutena). Ovh 1259... En tajua miks se tyyppi teki mulle sen tarjouksen, mutta turhaa siinä lähteä kyselemään!

Hyvän tarjouksen sait. :) Mutta kylläpä nuo tuohon hintaan tuppaa tiputtamaan, jos on pärstäkerroin sopiva. ;-)

Ja sinä kuka Wilskasta puhuit niin siellähän se on duunissa Soundatassa. :)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
toxic
25.07.2006 19:01:31
Perkele, tuo hellraiser olisi täydellinen kitara jos saisi valkoisena. Onko Setserillä mitään sellaista keppivä?
Juustonaksu
25.07.2006 19:04:56 (muokattu 25.07.2006 19:05:41)
Perkele, tuo hellraiser olisi täydellinen kitara jos saisi valkoisena. Onko Setserillä mitään sellaista keppivä?

Onhan niitä valkoisia muutama, mutta ei taida olla 7-kielisenä. Katsotaas mitä löytyy.

http://schecterguitars.com/spec.asp?id=11 Elite
http://schecterguitars.com/spec.asp?id=179 FR, ei kuvaa
http://schecterguitars.com/spec.asp?id=72 Joo toi menee vähän ohitte. =)

Enempää en äkkiseltään löydä. Kaivahan schecterguitars.comista. :)
toxic
25.07.2006 19:07:32
Minkälaiset nuo mikit ovat elitessä?
Juustonaksu
25.07.2006 19:08:58
Minkälaiset nuo mikit ovat elitessä?

Eipä nuo Duncan Designedit mitään kovin hyviä ole. Aika peruskauraa. :) Toimeen tulee, mutta täydellisiä ei ole.
toxic
25.07.2006 19:18:25 (muokattu 25.07.2006 19:20:10)
Entäs nauhat, toisessa on Jumbot ja toisessa X-Jumbot. Onko niissä käytännössä mitään eroa?

E: Tai onko noissa muuta eroa kuin nuo nauhat ja mikit? Viimeistely on vissiin yhtä hyvä molemmissa?

E: Potikat näköjään... :(
Guitaristi
25.07.2006 19:20:32 (muokattu 25.07.2006 19:20:43)

Minkäs näkönen kaulaliitos noissa on? Sivut sanoo että set neck ja joku ihmeen ultra access tai jotain semmosta. Millainen tämä on käytännössä? Onko lähellä neck-thruta vaiko ihan perus liimakaula?

edit: siis hellraisereissa
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Juustonaksu
25.07.2006 19:22:25 (muokattu 25.07.2006 19:22:51)
Minkäs näkönen kaulaliitos noissa on? Sivut sanoo että set neck ja joku ihmeen ultra access tai jotain semmosta. Millainen tämä on käytännössä? Onko lähellä neck-thruta vaiko ihan perus liimakaula?

edit: siis hellraisereissa

Hellraiserissa ainakin on Neck-Thrulta tuntuva kaula. Itse itseasiassa ihmettelen, että sitä ei tehty läpirungoksi se nimittäin toimisi tuossa hyvin. Ylänauhoille pääsy oli naurettavan helppoa. Ei ehkä ihan Iban AANJ tasoa, mutta hyvin lähellä fiiliksen osalta. Käy kokeilemassa niin tiedät. :)
Kitarmän
25.07.2006 19:31:08
Kyllä pirun hienon ja hyvän kitaran menit ostamaan :-) onnea parhaan merkkiselle kitaralle. Itekkin tuli tossa ennen pääsiäistä hommattua tollanen schecter c-1 blackjack ja ei oo kaduttanu kertaakaan. Aivan täydellinen mun makuun.
Juustonaksu
25.07.2006 19:48:13
Kyllä pirun hienon ja hyvän kitaran menit ostamaan :-) onnea parhaan merkkiselle kitaralle. Itekkin tuli tossa ennen pääsiäistä hommattua tollanen schecter c-1 blackjack ja ei oo kaduttanu kertaakaan. Aivan täydellinen mun makuun.

En halua vaikuttaa paskalta jätkältä, mutta omaan käteen Blackjack oli tylsä ja kesy, kun oli koeajanut sen aseen, jota myös Hellraiseriksi kutsutaan. Itseasiassa ostoslistalla oli myös Black Jack, mutta päädyinpä tuohon toiseen. :)

Schecter rules!

Ibanez ajaa itsensä bisneksestä ulos, kun eivät idiootit tee kiinteätallaisia seiskoja. Kuka helvetti haluaa floikkaa seiskaan? Kuka helvetti haluaa floikkaa ylipäänsä?
mobel
25.07.2006 19:49:27
Kuka helvetti haluaa floikkaa ylipäänsä?

Aika moni. Itehä en.
:-D
Kitarmän
25.07.2006 21:10:01
En halua vaikuttaa paskalta jätkältä, mutta omaan käteen Blackjack oli tylsä ja kesy, kun oli koeajanut sen aseen, jota myös Hellraiseriksi kutsutaan. Itseasiassa ostoslistalla oli myös Black Jack, mutta päädyinpä tuohon toiseen. :)

kyllä se ehkä vähän tylsän näkönen on tohon hellraiseriin verrattuna, mutta ite tykkään seymour duncanien soundista ja mustista kitaroista :) .... ovat hyvin sävysävy vahvarin kanssa.
Jannipaali
25.07.2006 21:48:20
Ibanez ajaa itsensä bisneksestä ulos, kun eivät idiootit tee kiinteätallaisia seiskoja. Kuka helvetti haluaa floikkaa seiskaan? Kuka helvetti haluaa floikkaa ylipäänsä?

Eikö RG7321 kelpaa?
In GOTOH We Trust. THV-Klubi #40
Juustonaksu
25.07.2006 22:08:34
Eikö RG7321 kelpaa?

Puhuinkin kalliimman hintaluokan kepeistä. 7321 ei varmasti ole huono valinta, mutta Schecterin Damien 7 oli reilusti parempi ja samanhintainen. Kaikki Ibanezin kalliimmat ja laadukkaammat seiskat ovat floikallisia, nou tänks. :) Siksi käännyin Schecterin puoleen. Enkä ole yksin ajatusteni kanssa. Kokeilehan www.sevenstring.org ja lueskele sieltä jenkkien mielipiteitä asiaan.

Veikkaisinpa, että pian Ibanez on seiskoissa muisto vain, kun Schecter alkaa tuottamaan esim. Japanissa tai Usassa laadukkaita kitaroita ja varsinkin niitä kiinteätallaisia seiskoja.
Buffa D
25.07.2006 23:00:48

C-1 on Schecterin yks uus malli, joka on saatavilla valkoisena ja mustana. Molemmat värit on kans saatavilla floikallisina.
Molemmissa mikkeinä Duncan Designed aktiivimikit.(?) Intöresting. Taitaapi tää kitara kohta olla mun..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)