weikka 24.07.2006 01:44:03 | |
---|
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa mitä teen väärin, äänitän rumpuraitaa kosketinsoittimella midinä. Ääni kuuluu koskettimista ok kunnes bounchauksen jälkeen windowsin media player ei soitakaan rumpuja vaan pianosaundeilla.Ilmeisesti bounchaankin väärin, asetuksissa on waw-ääni, stereo-interlaved,16 bit ja 44,1. |
Janus 24.07.2006 07:31:21 | |
---|
Vaihda sekvensserisoftasta äänitetyn raidan midi-kanavaksi 10. |
weikka 24.07.2006 09:03:25 | |
---|
Kiitokset vastauksesta! |
Tuota noin, ehtisikö joku vielä auttaa, kun ei onnistu vaikka muutin kanavan 10:ksi. Windowsin media player ei lisäksi suostu toistamaan, mitään ei kuuluu vaikka bounchaan wavina.Eli ongelma on edelleen se, että rummut kuuluu pianona, jos kuuluvat ja välillä ei kuulu mitään? Kiitos jos jaksatte vielä neuvoa. |
Antti1 25.07.2006 16:38:08 | |
---|
Kuuluuko siis soittaessa äänet koskettimien kaiuttimista? Sulla ei ole mitään softasynaa, tai rautamokkulaa kytkettynä koneeseen kiippareiden lisäksi? Veikkaanpa seuraavaa: sä nauhoitat midiraidan koneelle, joka lähettää dataa myös koskettimiin --> ääni kuuluu koskettimien kautta moitteettomasti. Tossa tapausessa sun pitää pistää koskettimien line outista piuha äänikorttiin ja nauhoittaa se audioksi. Saattaa olla joku muukin tapa, mutta mä oon vielä niin noviisi midin ihmeellisessä maailmassa, että noin mä sen tekisin. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
weikka 25.07.2006 17:55:11 | |
---|
Näin on, eli ainoastaan kosketinsoitin kytkettynä midipiuhalla kannettavaan koneeseen ja ääni kuuluu kosketinsoittimen kaiuttimista.Yritänpä kokeilla äänittää audioksi, niin se ainakin pitäisi onnistua. Mietin, että pitäisikö se bounchata jotenkin eri tavalla, olen vaan laittanut wavina.Kiitos vastauksista! |