Tein harppauksen digitaalimaailmasta putkipärinään ja vaihdoin flextoneni Englin thunderiin. Säröt ovat miellyttäneet korvaa, mutta alkaa pikkuhiljaa efektin tynkää kaivata kun tuossa ei ole reverbiäkään. Nyt onkin sitten tehtävä päätös, että alkaako hamstraamaan erillisiä speduja ja pitää äänen analogisena koko ketjun vai hommata multiefektin. Koti nauhottelujen puolestahan esim. Pod XT Live olisi kätevä peli, mutta miten se toimisi thunderin kaverina? Lähinnä mietityttää, että puuroutuuko saundi yhtä pahasti bändikäytössä kuin esim. flextonella jos käyttää podia vain efektilautana eli jättää vahvistinmallinnukset pois ja käyttää vain pedaalimallinnuksia? Makuasioitahan nämäkin ovat, mutta minkälaisia kokemuksia porukalla on? Roudattavuuden takia ei mitään räkkivehkeitä viittisi hommata, kun en mitään avaruusääniä kaipaa vaan kaikua, delaytä, chorusta(vain ripaus;), boostia ja jos oikein villiksi heittäityy niin wahia. You might be a cunning linquist but I'm a master debator. |
No jos noi on vaihtoehtoina, niin mun mielestä tässä pari vahvinta vaihtoehtoa: -G-Major ja joku pieni midilankku. Voit vaihtaa kanavaa ja efektejä yhdellä polkimella. -Yamaha DG-Stomp. Efektit ovat aivan naurettavan hyviä hintaansa nähden ja tämä kelpaa kotinauhoitteluun sellaisenaan. Kestävä ja luotettava kumppani. Omani myin tyhmyyksissä pois, jälkeenpäin olen kaipaillut. EDIT: Mulla on ollut myös tuo POD XT Live, mutta ne efektit ei ole kovinkaan vertailukelpoisia mun mielestä noiden kahden edellämainitun kanssa. Muuten ihan kiva kotilaite. Toimii kuitenkin Screamerin kanssa hyvin, joten miksei tuonkin kanssa. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |