-unski- 24.07.2006 14:25:17 | |
---|
Aa....nyt mä tajusin! |
south_of_heaven 24.07.2006 14:46:44 | |
---|
Laita normi-uros-uros-audiokaapeli rumpujen kuulokereikään ja tietokoneen mikkireikään ja lataa hyvä ohjelma, kuten audacity. Sitten laitat mikin hiljennyksen pois, niin että soittosi kuuluu myös kaijuttimista. Vaihtoehtoisesti, voit hankkia jakajan siihen liitäntään, ja laittaa sekä johdon että kuulokkeet kiinni rumpuihin. itki south_of_heaven |
Jeltz 24.07.2006 14:49:54 | |
---|
Laita normi-uros-uros-audiokaapeli rumpujen kuulokereikään ja tietokoneen mikkireikään ja lataa hyvä ohjelma, kuten audacity. Sitten laitat mikin hiljennyksen pois, niin että soittosi kuuluu myös kaijuttimista. Vaihtoehtoisesti, voit hankkia jakajan siihen liitäntään, ja laittaa sekä johdon että kuulokkeet kiinni rumpuihin. Tuosta moduulista löytyy linjatasoinenkin ulostulo, käyttäisin mielummin sitä kuin kuulokelähtöä. |
south_of_heaven 24.07.2006 14:51:22 | |
---|
Tuosta moduulista löytyy linjatasoinenkin ulostulo, käyttäisin mielummin sitä kuin kuulokelähtöä. kumma, koska minun moduulistani ei löydy. itki south_of_heaven |
Jeltz 24.07.2006 14:55:01 (muokattu 24.07.2006 14:56:26) | |
---|
kumma, koska minun moduulistani ei löydy. Threadin aloittajalla on moduulina Alesis DM-5, josta löytyy kaksi stereoulostuloa, ja lisäksi kuulokelähtö. EDIT: On TD-6:ssakin yksi stereoulostulo. |
Jouni Antero 24.07.2006 16:12:56 (muokattu 24.07.2006 16:13:17) | |
---|
Kyllä siellä on midi-out myös; sillä säästää kummasti levytilaa ja voi tarvitessa muokata jo soitettua ja saa (softasta riippuen) soiton vaikka nuoteille (joskin silloin kannattaa soittaa klikin kanssa). Asiasta tarkemmin löytynee tuolta tietokonepalstalta aiheena: midi |
-unski- 25.07.2006 13:08:34 | |
---|
Kiitos vastauksista! Eiköhän tämä auttanutkin jo riittävästi. Aa....nyt mä tajusin! |
Alesiksen DM-5:ssa on kaksi erilaista linjaulostuloa, isoilla monoplugeilla takaa. Toisen tasoja voi vielä säätää etunaaman nupilla. Edestä saa myös kuulokeulostulon (stereoplugi, iso) Tietokoneeseessa on myös linjasisäänmeno äänikortissa, mikkiliitäntä on huonompi vaihtoehto. Sisäänmeno on kylläkin (ainakin mun boksissa) pienellä stereoplugilla, eli joutuu kolvaushommiin kaapelin kanssa. Mulla taitaa muuten olla olla ne sun vanhat vintagelätyt kytkettynä samanmoiseen DM:ään... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |