Sertzo S 25.07.2006 08:57:09 | |
---|
Mä oon ollut 29 vuotta, josta puolet liikaa. Tämän totesin mielessäni taas mökkireissulla, mutta en ääneen. Huonommankin eukon olisi silti voinut saada. |
baron 25.07.2006 09:12:19 (muokattu 25.07.2006 09:13:56) | |
---|
Pankaa paremmaksi! Appiukko ja -akka olleet nyt 60 v. avionissa! Kova juttu. Tä, vastanaineita? Mun vanhemmat on olleet 65 vuotta. (Tai jos ollaan tarkkoja, 65-vuotishääpäivä 2.8.2006, suuret juhlat tiedossa.) Mä itse vasta harjoittelen aviota, 38 vuotta tulee lokakuussa täyteen. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
R.Syke 25.07.2006 09:15:49 (muokattu 25.07.2006 09:16:15) | |
---|
Mä itse vasta harjoittelen aviota, 38 vuotta tulee lokakuussa täyteen. -Onko morsian sama edelleen? Nimittäin ketjukauppoja ei hyväksytä :D |
baron 25.07.2006 09:23:43 | |
---|
-Onko morsian sama edelleen? Nimittäin ketjukauppoja ei hyväksytä :D Mun vanhempi kaveri neuvoi aikoinaan, että älä ikinä vaihda vaimoa, mutta tyttöystävää vastaavasti sitä tiheämmin. Eli itse ohjeensa mukaan. Oon yrittänyt noudattaa. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
uruttaja 25.07.2006 09:36:22 | |
---|
Tuoppas muutama pullo sitten elokuussa Talua mukanasi, niin juodaan ne paistettujen muikkujen kera ja sitten talutellaan toisiamme mökillä ympäri ämpäri aivan taluissamme talutusnuorassa. Ajatuksenahan tuo on mitä mainioin. |
vesku.ka 25.07.2006 09:53:39 | |
---|
Mun vanhempi kaveri neuvoi aikoinaan, että älä ikinä vaihda vaimoa, mutta tyttöystävää vastaavasti sitä tiheämmin. Eli itse ohjeensa mukaan. Oon yrittänyt noudattaa. Tuo on aika vaarallinen tapa elää, mutta toisaalta eikös sitä sanota että elämässä pitää olla vähän jännitystä. Täällä on vielä avio-onni kokematta mutta tuleva vaimo on taas kierroksessa. Pitää etsiä kerralla sopiva niin ei tarvitse vaihtaa sitten kun on papin eessä käyty. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
Mandoman 25.07.2006 11:36:18 | |
---|
Mä oon ollut 29 vuotta, josta puolet liikaa. Tämän totesin mielessäni taas mökkireissulla, mutta en ääneen. Huonommankin eukon olisi silti voinut saada. Palataanpas varsinaiseen aiheeseen: Saat sitten ensivuonna kymppitalun. "Sanonpa: tämä hurja elämä ei käy päisin, vaan on sen loppu viimein hävitys ja turmio. Veljet! toiset tavat ja toimet, jos toivomme onnea ja rauhaa." Aleksis Kivi |
isojussi 25.07.2006 12:11:23 | |
---|
Tuo on aika vaarallinen tapa elää... Ei Barskalle. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tankero 25.07.2006 13:23:49 | |
---|
Tuoppas muutama pullo sitten elokuussa Talua mukanasi, niin juodaan ne paistettujen muikkujen kera ja sitten talutellaan toisiamme mökillä ympäri ämpäri aivan taluissamme talutusnuorassa. heh. Tuollaisen talutuksen minäkin hyväksyn ja ymmärrän. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 25.07.2006 13:25:10 | |
---|
heh. Tuollaisen talutuksen minäkin hyväksyn ja ymmärrän. Sertso, olemme saaneet Kuhilaan siunauksen pyrkimyksillemme. Kaunista. |
Tankero 25.07.2006 13:30:01 | |
---|
Sertso, olemme saaneet Kuhilaan siunauksen pyrkimyksillemme. Kaunista. Tais helepottaa Varmasti, vissiin. |
uruttaja 25.07.2006 13:30:25 | |
---|
Tais helepottaa Otin hatun poies päästä. |
Mä oon päässyt irti siitä TALU-jutusta mutta vuoden vieroitushoidon ja muutaman kerran kirveen kanssa perheen lumihankeen ajamisen se vei, joten ymmärrän kyllä taluttajia. Itse oon enää nykyään joskus vain talutettavana. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
uruttaja 25.07.2006 13:38:50 | |
---|
Mä oon päässyt irti siitä TALU-jutusta mutta vuoden vieroitushoidon ja muutaman kerran kirveen kanssa perheen lumihankeen ajamisen se vei, joten ymmärrän kyllä taluttajia. Itse oon enää nykyään joskus vain talutettavana. Päivä kerrallaan veliseni. |
Ukko 25.07.2006 15:58:03 | |
---|
Voit kokeilla aloittaa minusta. Kunhan et vaan loukkais itseäs. Entisenä ammattisotilaana todennäköisesti en loukkaa itseäni ja suurella todennäköisyydellä myös osun kohteeseen. Tarkoittaa myös liikkuvia kohteita. |
Tankero 25.07.2006 16:53:38 | |
---|
Otahhan rumparisti tapletti, niin helepottaa. Takyn minä hyväksyn mielelläni, kun otin vasta itsekin sellaisen. Varmasti, vissiin. |
Tankero 25.07.2006 16:54:22 | |
---|
Entisenä ammattisotilaana todennäköisesti en loukkaa itseäni ja suurella todennäköisyydellä myös osun kohteeseen. Tarkoittaa myös liikkuvia kohteita. Noin kun todistit, niin vaikuttaa todennäköiseltä. Varmasti, vissiin. |
Ukko 25.07.2006 18:45:35 | |
---|
Noin kun todistit, niin vaikuttaa todennäköiseltä. Jos saanen kehua lisää... aikoinaan kun käytiin aseveljien kanssa ammunnoissa ja ammuttiin kp:lla liikkuvaan hirvenkuvaan, etukäteis kehu joka velloi hirvimetsällä käyvien aseveljien keskuudessa, laimeni aika äkkiä peitottuani heidät osumatuloksella. Mutta se siitä. |
half 25.07.2006 18:56:49 | |
---|
Jos saanen kehua lisää... aikoinaan kun käytiin aseveljien kanssa ammunnoissa ja ammuttiin kp:lla liikkuvaan hirvenkuvaan, etukäteis kehu joka velloi hirvimetsällä käyvien aseveljien keskuudessa, laimeni aika äkkiä peitottuani heidät osumatuloksella. Mutta se siitä. Just, ihan kuin Leo Jokela. Kp:llä turistipalvelua niin joha tyhjeni koko hotelli. |
R.Syke 25.07.2006 19:07:49 | |
---|
Minä ammun kaminan torrvellakin tarrkemmin kuin kukaan :D |