Aihe: Kalvoa piccoloon.
1
fuego-
25.07.2006 11:08:59
Eli suositelkaas piccolovirveliin hyvinsoveltuvaa kalvoa nyt kun on thoomannille tilaus lähdössä.

http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … 1330_piccolosnaredrum_prodinfo.html

Tuommoiseen vehkeeseen kalvo, tiukka saundi tietty haussa ;)
Heittäkää jotain linkkiä minkä luulette sopivan iskukalvoksi kiits.
Jeltz
25.07.2006 11:15:25 (muokattu 25.07.2006 11:19:39)
http://www.thomann.de/thoiw3_remo_a … ssador_13_coated_fell_prodinfo.html

Perusvarma vaihtoehto.

EDIT: Tietysti tuo md88:n ehdottama CS voisi olla myös hyvä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
moderndrummer88
25.07.2006 11:16:02
Oiskohan joku Powerstroke kalvo hurja tuommosessa? Varmana lähtis tiukka soundi, tai sitten ihan perus ambassador, myös controlled sound vois olla hyvä jos haluat semmosta tiukkaa soundia
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
HeavyMachinery
25.07.2006 12:36:59

Eli suositelkaas piccolovirveliin hyvinsoveltuvaa kalvoa nyt kun on thoomannille tilaus lähdössä.

http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … 1330_piccolosnaredrum_prodinfo.html

Tuommoiseen vehkeeseen kalvo, tiukka saundi tietty haussa ;)
Heittäkää jotain linkkiä minkä luulette sopivan iskukalvoksi kiits.

Jos haluat vetee sitä norja tikutakua niin ohut 1-kerros kalvo tai genara HD.... Norja on taattu....

Off-topiccina mutta millaista jengi soitaa pikkoloilla itse miellä ne norjakoneiksi tai sitten vispilä alusiksi....
Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla....
amn
25.07.2006 12:46:58
Off-topiccina mutta millaista jengi soitaa pikkoloilla itse miellä ne norjakoneiksi tai sitten vispilä alusiksi....

Kyl pikkolo toimii hyvin vaikka funkissa.
ja kyllä varmaan sutisoitossakin, paitsi tollanen 13" snare mitä aloittaja oli hommaamassa on mun mielestä vähän pieni sutisoittoon.
tai tarkoitan että mukavampi soittaa 14" kun on enemmän kalvopintalaa.
"If you're going to make a mistake, make it loud so everybody else sounds wrong." -Joe Venuti
fuego-
25.07.2006 12:56:20 (muokattu 25.07.2006 12:56:48)
Itse käytän piccoloa kakkosvirppana, on muuten perhanan mukava jossain raskaammassa rockissa / metallissa, erottuu mukavasti joukosta.

Ja tosiaan kiitoskia vinkeistä, eiköhän nuista joku tilaukseen mene.
nekronaut
25.07.2006 15:14:31
Jos haluat vetee sitä norja tikutakua niin ohut 1-kerros kalvo tai genara HD.... Norja on taattu....

tsekkaa Satyricon: roadkill extravaganza, frostin virveli on kaukana piccolosta :D

sorl offtopi
TAMAS
25.07.2006 16:17:29
Joo toi Remon perus kalvo toimii hyvin. Kokeiltiin piccolon soundeja kun laitettiin kalvot kireelle. Siis vitja mikä soundi. Toimii todella hyvin funkissa niin kuin tuolla jo mainittiin. En sitten tiedä miten remon cs black dot toimisi.
Miettinen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)