Kitaravirtuaali 29.10.2003 09:39:05 | |
---|
Niin notta onko kellään omakohtaisia kokemuksia näistä kepukoista? Lähinnä hevikäyttöön hakisin, ja varsinkin tuo CS780-malli kiinnostaisi. Muutkin tietysti kelpaavat. Eli mikä hintaluokka, onko hyvä soittaa, ääniklippejä, onko hyvä soundi jne.? Arvostaisin tietoja. "Ilman muuta ja muut ilman!"
"Sata lasissa ja pakki päällä" |
Lauri666 29.10.2003 10:46:52 | |
---|
Joo terve! Itse olen omistanut kyseisen mallin! Paljoa en muista, mutta hyvä hinta/laatu suhde, ja muutenkin kaikki OK! Harmittaa vaan että menin myymään pois silloin aikoinani. Käyppä tsekkaas www.harmony-central.com jos sieltä löytyis arvostelua tai jotakin! Mutta tuskin tuut katumaan jos sen ostat! ~Late~ "All I ever craved were the two dreams I shared with you.
One I now have, will the other one ever dream remain.
For yours I truly wish to be." |
battery 29.10.2003 10:53:01 | |
---|
Nojuu.. miulla on kanssa tuo keppi.. Täytyy sanoa, että siinä on kyllä niin perushyvä hevi skitta kyl juu..talla mikin mie oon siihen vaihtanu dimarzion evolutionin... mutta siis toi on kyllä ihan perushyvä..en ole kyllä yhtään katunut, että aikoinaan ostin ton.. Shades of god |
mulla on tuommonen melko vanha g15-w ja on kyllä ihan mielettömän hyvä hevikeppi. floikka pitää vireen ihan kiitettävästi, kaula on täysin käsittelemätön (ei edes lakkaa), joten se on todella nopee soittaa. mikkeinä on washburnin omat aktiivit, s-s-h systeemillä. tallamikki on todella tehokas ja keskimikillä lähtee tosi hyvän kuuloset puhtaat. kaulamikin varmaan vaihan joskus seymor-duncanin aktiiviseen(tallaan ehkä emg-81 jos jaksaa:). ja maalauskin on aivan ehdoton. (kato omakuva). mutta tuo on kuitenkin jo sieltä kaheksankyt luvulta, joten ei mahda löytyä kovin helposti mistään enää, mutta jos tulee vastaan niin kannattaa testata.. :) ite löysin täältä muusikoiden.netin torilta.. :) En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!! |
hannlain 29.10.2003 12:15:33 | |
---|
mulla on tuommonen melko vanha g15-w ja on kyllä ihan mielettömän hyvä hevikeppi. floikka pitää vireen ihan kiitettävästi, kaula on täysin käsittelemätön (ei edes lakkaa), joten se on todella nopee soittaa. mikkeinä on washburnin omat aktiivit, s-s-h systeemillä. tallamikki on todella tehokas ja keskimikillä lähtee tosi hyvän kuuloset puhtaat. kaulamikin varmaan vaihan joskus seymor-duncanin aktiiviseen(tallaan ehkä emg-81 jos jaksaa:). ja maalauskin on aivan ehdoton. (kato omakuva). Heh, Fallen, toihan on mun vanha keppi ;) Ootkos tykännyt? Kommenteista päätellen kyllä. - Hannu |
Skebaristi 29.10.2003 15:45:27 | |
---|
CS780 on ihan pirun hyvä, eikä ole kovin kalliskaan... Tosi mummo ei allekirjoituksia tartte! |
Kitaravirtuaali 29.10.2003 18:01:49 | |
---|
Juu tuota CS780:tä olen itsekin harkinnut. Jos vaan kehittäisi rahaa jostain. Tällä hetkellä olen nimittäin hieman PA (Olisin edes kunnolliset PA-laitteet niin voisin myydä itseni). Mitäs tuosta kannattaa maksaa? Meinaan Harmony Centralissahan oli notta 200$ - 900$. Aikas iso hintahaitari. "Ilman muuta ja muut ilman!"
"Sata lasissa ja pakki päällä" |
migeboy 29.10.2003 20:17:06 | |
---|
Eikös Nightwishin Empulla ole joku ton tyylinen keppi? Ainakin oon keikkakuvissa nähny tollasen samantyylisen skepan sillä. |
Lauri666 29.10.2003 21:24:47 | |
---|
Eikös Nightwishin Empulla ole joku ton tyylinen keppi? Ainakin oon keikkakuvissa nähny tollasen samantyylisen skepan sillä. Juu saman mallin mukaan tehtyjä Customeja USA. ~Late~ "All I ever craved were the two dreams I shared with you.
One I now have, will the other one ever dream remain.
For yours I truly wish to be." |
Skebaristi 30.10.2003 22:06:01 | |
---|
Itse maksoin omasta jotain 700€. Tosi mummo ei allekirjoituksia tartte! |
Skebaristi 30.10.2003 22:08:31 | |
---|
Niin ja ihan Suomesta ostettu. Tuskin sitä mistään USA:sta kannattaa tilata, ei siinä kuitenkaan paljon säästä... Tosi mummo ei allekirjoituksia tartte! |
-K- 31.10.2003 00:36:10 | |
---|
Niin ja ihan Suomesta ostettu. Tuskin sitä mistään USA:sta kannattaa tilata, ei siinä kuitenkaan paljon säästä... 550 euroon myin joskus aikoinaan omani käytettynä. Ihan kiva keppi oli mutta väri ärsytti pitkän päälle, samoin turhan pieni body. Ei suotta elämys. |
Sintti 03.11.2003 11:38:43 (muokattu 03.11.2003 18:26:40) | |
---|
Heh, Fallen, toihan on mun vanha keppi ;) Ootkos tykännyt? Kommenteista päätellen kyllä. - Hannu kyllähän tuo on ollu ihan näppärä.. ;) se teki pikku matkan sieltä espoosta tänne vaalaan.. semmonen 650 kilsaa suunnilleen.. edit: pitäs varmaan vaan lisäillä/ vaihtaa tallan jouset... tuntuu vähän löysältä... säädättää pitäs joskus ja nauhat vois ehkä kans hiotuttaa... (kunhan vaan jaksais;) En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!! |