Joo tosiaan onhan se selvä että mitä enemmän sä tämän palstan paukuttelijoita tunnet henkilökohtaisesti niin sen vähemmän syntyy ns. tahatonta myrkyttämistä tällä palstalla. Täytyisi järjestää joku m.netin rumpaleiden oma miittinki...:o) Viikonloppu kun juotaisiin, painittaisiin ja tapeltaisiin, niin voisipa olla aika rauhallista... |
Santukka 24.07.2006 21:00:15 | |
---|
Täytyisi järjestää joku m.netin rumpaleiden oma miittinki...:o) Viikonloppu kun juotaisiin, painittaisiin ja tapeltaisiin, niin voisipa olla aika rauhallista... tuo oli oikeastaan ihan hyvä ajatus ...... |
Limbus 24.07.2006 22:11:54 | |
---|
Viikonloppu kun juotaisiin, painittaisiin ja tapeltaisiin... Tämä on vielä parempi... ;) Niin, ja itse tunnen henkilökohtaisesti Animosityn ja Berserkerin, samalla paikkakunnalla kun asuvat ja samaa koulua kun käyvät. Muita en sitten tunnekkaan. "Voin hyvällä syyllä sanoa alkaneeni elää vasta kun pidin itseäni kuolleena miehenä" -Rousseau- |
Kulkunen 24.07.2006 22:51:53 | |
---|
Täytyisi järjestää joku m.netin rumpaleiden oma miittinki...:o) Viikonloppu kun juotaisiin, painittaisiin ja tapeltaisiin, niin voisipa olla aika rauhallista... Jazzarit siniseen nurkkaan, hevarit punaiseen nurkkaan ja loput jää siihen väliin. The downward spiral never ends. |
HeavyMachinery 24.07.2006 23:04:43 | |
---|
Jazzarit siniseen nurkkaan, hevarit punaiseen nurkkaan ja loput jää siihen väliin. Minä jään keskelle , saa lyödä molempiin suuntiin. (huom. Kirjoitukseni ei ollut mitenkään aiheeseen liittyvä tai asia sisältöinen joten oletan että moderaattori sen poistavat kohta) Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Pieni rumpalipoika 24.07.2006 23:28:06 | |
---|
(huom. Kirjoitukseni ei ollut mitenkään aiheeseen liittyvä tai asia sisältöinen joten oletan että moderaattori sen poistavat kohta) Joo. Painoin varoitusta! Hoho. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Jaska 24.07.2006 23:32:27 | |
---|
Minä jään keskelle , saa lyödä molempiin suuntiin. Mää hakkaan teet kaikki!! |
markkuliini 25.07.2006 11:40:25 | |
---|
Mää hakkaan teet kaikki!! Hakkaatko kaikki limsat ja kahvitkin? Ehe ehe... www.vasamayhtye.com |
HeavyMachinery 25.07.2006 12:34:56 | |
---|
Hakkaatko kaikki limsat ja kahvitkin? Ehe ehe... Kohta saat markkuliini pänniä ja kaikki sinun kirjoituksesi tuhotaan...... Huumori on kiellettyä muualla kuin dadassa.... Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
markkuliini 25.07.2006 14:51:45 (muokattu 25.07.2006 15:02:02) | |
---|
Kohta saat markkuliini pänniä ja kaikki sinun kirjoituksesi tuhotaan...... Huumori on kiellettyä muualla kuin dadassa.... Ai niin, huonokin huumori on huumoria. Pitäiskö hymiötkin kieltää, nehän symboloi nauramista/hymyilyä? Voihan se hauska tarttua sitäkin kautta. www.vasamayhtye.com |
Anonymous-jazz 25.07.2006 18:47:07 | |
---|
Jazzarit siniseen nurkkaan, hevarit punaiseen nurkkaan ja loput jää siihen väliin. HOHO... Painimisesta puhumattakaan. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Simbe 29.07.2006 18:44:09 (muokattu 29.07.2006 18:47:31) | |
---|
Markuz nimimerkinkin näin juuri äsken, yllätti mut kesken pasolla istumisen... Tehtiin kaupat 22" Zildjian K Custom TLC signature High Definition ridesta. Pitää kehua peli heti tuoreeltaan. JULMIN pirulainen mitä oon koskaan soittanut ja mulla on sentään itselläkin Earth Ride! Kuivista kuivin yläpää, mutta ala- ja keskirekisterissä muhii. Reuna on ns. voinen ja aaltoilee soittaessa, kello on muheva ja kirkas yhtä aikaa. Välissä on sitten pelkkää räkäistä pingiä tai takutusta. Taidan olla rakastumassa. (Siis ei siihen Markuzeen, huh...) |
drum-monkey 30.07.2006 00:19:11 | |
---|
Muistin, että tunnenhan vielä muuten SDMF nimimerkin, ainakin jotenkuten:) ja swartz-nimimerkkikin on tuttu, vaikkei tänne kyllä kirjoittele... Munletti on mulletti |
Jupi57 30.07.2006 01:34:05 (muokattu 30.07.2006 02:17:45) | |
---|
Pitää kehua peli heti tuoreeltaan. JULMIN pirulainen mitä oon koskaan soittanut ja mulla on sentään itselläkin Earth Ride! Kuivista kuivin yläpää, mutta ala- ja keskirekisterissä muhii. Reuna on ns. voinen ja aaltoilee soittaessa, kello on muheva ja kirkas yhtä aikaa. Välissä on sitten pelkkää räkäistä pingiä tai takutusta. Plussa tästä. Aitoa tykitystä, eikä mitään "viiniliturgiaa". Keskinäiset suhteetko? No, onhan meillä yhteinen intressi Yamahan suhteen, mutta ei se tähän mielipiteeseen vaikuta. |
Klooni 30.07.2006 11:51:27 (muokattu 30.07.2006 11:52:38) | |
---|
Nolten kanssa törmäilty ja turistu, Hollmia olen ihaillut etäältä ja taidettu joskus vaihtaa sana kaksi soitinkulmassakin (vai oliko janzen kanssa juostessa ... no kuitenkin) mutta en tunne. Kauppaa käynyt muutaman kanssa jonka nimmareita ei muista :-/ Jos satutte keikalle niin tulkaa sanomaan moi :-) (olen se isonenäinen ja pitkälettinen ruma mies rumpujen takana :-p) |
50000 30.07.2006 16:31:12 | |
---|
Pitää kehua peli heti tuoreeltaan. JULMIN pirulainen mitä oon koskaan soittanut ja mulla on sentään itselläkin Earth Ride! Kuivista kuivin yläpää, mutta ala- ja keskirekisterissä muhii. Reuna on ns. voinen ja aaltoilee soittaessa, kello on muheva ja kirkas yhtä aikaa. Välissä on sitten pelkkää räkäistä pingiä tai takutusta. Taidan olla rakastumassa. Hienoa kieltä! |
Danko 30.07.2006 20:45:17 | |
---|
Runpaleista tavattuja ainakin Fox, Mikael, Jalmis, msokero, Andrus, belarusman ja tommi huotari. Kauppoja tehty useiden kans, esim HeavyMachineryn. Pääosin kans tonne ei-rumpalipuolelle menee tuntemus. Mietin mitä voisi sanoa. Päädyin tulokseen: "En pitäisi sinua noin nättinä, ellet olisi niin miellyttävä". Mietin että sen lausahduksen voisi kyllä ottaa ennemmin loukkauksena, joten olen ehkä sittennin hiliaa. -kokarek |
drum-monkey 30.07.2006 20:48:02 | |
---|
Ainiin, se Tommi Huotarikin on hyvin tuttu tyyppi... ja ujypph! Näitähän on monta:) Munletti on mulletti |
Kosminen 30.07.2006 21:10:22 | |
---|
Ai niin, oonhan mäki Sakkemulelta ostellu tavaraa. Aivan niin kuin oisin
mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))> |
gulfstream650 30.07.2006 21:31:02 | |
---|
Ovat minun tuttavarumpalini niin salanimillä täällä, etteivät ole kertoneet minullekaan nimimerkkejään... Terkkuja vaan sinne Teosto-eurojen seassa kylpeville rumpaleille! ;-) Svengaa kuin kauris. |