Aihe: Äänittämiseen apua..
1
Clayden
24.07.2006 18:22:28
Olisi semmoinen ongelma, että haluttais kaverin kanssa äänittää moniraitaäänityksiä eli haluttais saada esim. rummuissa basari, hihat, virveli, tomit ja muut pellit erikseen omille raidoilleen. Olen kuullut, että tämä kyseinen homma tarvitsee jonkilaisen jakaja-adapterin (ainakin 8 tai 10 input paikkaa) tietokoneen ja rumpujen väliin. Haluaisin tietää, mistä näitä adaptereja saa ja mihin hintaan? Olisi ihan kiva saada rummun eri osat omille raidoilleen, jotta olisi helpompi miksata ne kohdalleen.
Clayden
24.07.2006 21:55:43
Moniraitaäänityssofta löytyy. Cubase sx 3 on kyseinen ohjelma.
Aki
24.07.2006 23:35:44

Moniraitaäänityssofta löytyy. Cubase sx 3 on kyseinen ohjelma.

Tais tyssätä aika monen auttamisinto tähän.
Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle!
blueroom
25.07.2006 06:50:11
Tais tyssätä aika monen auttamisinto tähän.

...eihän se pakosti piraatti ole... hmm
"mikset laita tuleen noista kaikista monitoreista yhtäaikaa ni kuulee tarkemmin..."
Marko F
25.07.2006 13:26:44

Miksi olisi siis?
Cubase SX3:a myydään kyllä kaupoissa.

Joka tapauksessa kysyjä voisi vaikka kysellä musiikkikaupoista tai selailla esim. saksalaisen T-kaupan sivuilta audiointerfaceja.

Ko. rumpuäänityksessä ilmeisesti pitää saada 8-10 mikkiä liitettyä kerralla koneeseen, ja se on tässä se oleellinen juttu. Aika monissa interfaceissa näyttää olevan korkeintaan 2-4 XLR-mikkisisäänmenoa.
milcoin
25.07.2006 16:13:26

Hmm. Ja kuka laittaa 700 euroa moniraitaäänitys-softaan ja kysyy sitten:

...Olen kuullut, että tämä kyseinen homma tarvitsee jonkilaisen jakaja-adapterin (ainakin 8 tai 10 input paikkaa) tietokoneen ja rumpujen väliin. Haluaisin tietää, mistä näitä adaptereja saa ja mihin hintaan? Olisi ihan kiva saada rummun eri osat omille raidoilleen, jotta olisi helpompi miksata ne kohdalleen.

Kympistä vetoa et on piraatti.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Aki
26.07.2006 00:43:51

Hmm. Ja kuka laittaa 700 euroa moniraitaäänitys-softaan ja kysyy sitten:

Nimenomaan.

Kympistä vetoa et on piraatti.

Mä voisin lyödä vaikka kahestakympistä että on.
Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle!
_mane
26.07.2006 00:50:57

Tempo on vain nopeuden muoto.
hape
26.07.2006 13:06:01

Myy SX.

http://www.thomann.de/thoiw3_presonus_firepod_prodinfo.html

Osta tuo.

Hoho. Mä suosittelen kans tätä vaihtoehtoa. Firepodin mukana tulee Cubase LE, joka riittää perusäänittelyyn vallan mainiosti. Ton saa muuten St.Paulssilta halvemmalla.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
Marko F
26.07.2006 21:40:21
Minä taas pitäisin sen Cubase SX:n (no edellyttäen että se on "oma").
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)