Riivattu. 06.01.2005 13:00:28 | |
---|
ootteko huomannu, et nirvanan bleach kuulostaa aika paljon melvinsin wanhalle matskulle? (siis ei mitenkään pahalla) Samantyylistä juttua,mutta hyvin uppoaa minuun.. Tsunami tsunami came washing over me
Tsunami tsunami came washing over me
Can't speak, can't think, won't talk, won't walk |
Raipe 11.01.2005 19:00:43 (muokattu 12.01.2005 17:01:19) | |
---|
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
jigsore 28.05.2005 17:50:17 | |
---|
Ihan mukavia bändejä tulevalla tribuuttilevyllä: Fractured Transmitter Records has set an August 23 release date for the MELVINS tribute album, "We Reach: The Music of the Melvins". The tentative track listing for the CD is as follows: MARE – "Nightgoat" MASTODON - "The Bit" STRAPPING YOUNG LAD - "Zodiac" THE DILLINGER ESCAPE PLAN - "Honey Bucket" HIGH ON FIRE/KEELHAUL - "Oven" PIG DESTROYER - "Claude" ABSENTEE - "Revolve" MEATJACK - "Shevil" FEAR FACTORY/SYL/MASTODON – "Joan Of Arc" DOG FASHION DISCO - "Anaconda" AGORAPHOBIC NOSEBLEED/ISIS - "Boris" EYEHATEGOD - "Easy as It Was" DISENGAGE - "Raise a Paw" CKY/GNARKILL - "Laughing With Lucifer At Satan’s Sideshow" MARITIME MURDER - "Copache" MADE OUT BABIES - "Bar X and The Rocking M" To bleep or not to bleep!
IHKK #8
Biisi |
M.M. 29.05.2005 17:58:30 | |
---|
Itselläni on Houdini, Ozma + Gluey Porch Treatments, Stag, Stoner Witch ja The Maggot. Parhaimpia on oikeastaan kaikki.. paitsi Stoner Witch kuulostaa joskus liikaa Metallicalta.. hmm. Stag on monipuolisin, Houdini ehkä paras kokonaisuus. Minulla oli lippukin niiden tavastian keikalle, mutta kakkiaiset eivät sitten tulleetkaan.. |
Sten 31.05.2005 02:30:42 | |
---|
Mites olisi modet jos vaikka poistaisitte ison kasan viestejä tästä ketjusta?
Eikö kuopion Äxässä ole? Honkyä metsästän itse. Flatout Fucked tunnut olevan hyvin tietoinen hyvästä musasta, kun olen seurannut paljon kirjoituksiasi. ;) Itselläni pojottaa tuossa 11 cd:tä Melvinejä levyhyllyssä myytyäni pois jotain kuuntelemattomia kuten Prick ja Millennium Monsterwork ja Colossus Of Destiny.. Itselleni kovimmat ovat The Bootlicker, Stag, Stoner Witch ja Honky. |
Sten 31.05.2005 02:31:56 | |
---|
Hmm... eikö Meshuggah päässyt melvins tribuutille sittenkään? |
Sten 31.05.2005 02:35:36 | |
---|
.. toisaalta olis denisonin kanssa ollu hauska päästä heittää läppää vaikka kitarakamoista tai jotain. Fanipoju ;) Varmaan oisit päässyt.. rupea roudariksi niin pääset bäkkärille niinku minä ruisrokissa fanittamaan buzzia ja pattonia ;) Haluutko nimmarit? Et saa. |
dictatorsh*t 08.03.2006 20:01:54 | |
---|
Onko kellään tota Neither Here Nor There -kirjaa? Onko ostamisen arvoinen, ja saako muualta kuin Ipecacin nettikaupasta. |
FlatOutFucked 08.03.2006 20:37:27 (muokattu 08.03.2006 20:40:45) | |
---|
Onko kellään tota Neither Here Nor There -kirjaa? Onko ostamisen arvoinen, ja saako muualta kuin Ipecacin nettikaupasta. Ei, mutta kiinnostaisi todella. Käsittääkseni siinä on bändin ja eri graafikoiden teoksia. Koko tuo julistegrafiikka -juttu joka tuohon skeneen liittyy on kiehtovaa. Melvins (tai Jelvins) on viime aikoina tehnyt yhteistyötä Jello Biafran kanssa ja julkaisivat viime vuonna kai Sig Howdy! -albumin. Lisäksi bändi soitti viime vuonna Houdinin livenä putkeen ja siitä tehty album julkaistaan joskus keväällä. Hassun hupaisa haastattelu: http://nths.temp.powweb.com/radio_show/nw051111.mp3 EDIT: minun täytyi editoida edellisiä viestejäni, koska ne olivat tyhmiä ja periaatteessa tunnustin tehneeni tekijänoikeusrikoksia. There's a liar on the altar. The sermon never falter This is religion.
Your religion. |
dictatorsh*t 08.03.2006 21:29:12 | |
---|
|
jarkkkk 08.03.2006 23:54:04 | |
---|
DOG FASHION DISCO - "Anaconda" kiintoisaa =) |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
jhoik 11.03.2006 21:06:00 (muokattu 11.03.2006 21:06:34) | |
---|
Spergele! Joskus tuolla alussa selitin ettei uponnut kyllä yhtään. Sitten kuulin netin kautta Houdini -levyn biisejä ja innostuin aivan täysin. Nykyään omistan Melvins&Fantomas Big Band, Houdini, Stag, Stoner Witch, 10 songs sekä We Reach The Music Of Melvins levyt ja olen kuunnellut ihan innoissani. Varsinkin vanhempi kunnon stoner-metalli meininki uppoaa ihan täysillä. Vapaata tilaa myytävänä. |
dictatorsh*t 07.05.2006 13:31:16 | |
---|
Tänään sain käsiini tän Neither Here Nor Theren ja nopean vilkaisun perusteella vaikuttaa saakelin hienolta paketilta. Kuvia on hullun paljon ja ovat laadukkaita, kuvitteellista historiaa ja muuta löytyy rutosti. Ja 18 biisin kokoelmacd. Lisää kun olen tutustunut enemmän. |
kyuss 14.07.2006 12:39:13 | |
---|
Houdini lähti tilaukseen. |
Sarko 21.07.2006 21:09:04 | |
---|
Huudin itselleni Stoner Witchin ja voitin! Levy tuloillaan kohti kotia. Stakes are high, but so am i. |
FrankComa 22.07.2006 17:13:47 | |
---|
Houdini ja Stoner witch on kyl huippu levyjä Melviniltä. Give The Mule What He Wants! |
Dead Star 24.07.2006 16:12:13 | |
---|
Houdini löytyy, sekä Millenium Monsterwork mut sehän on vähemmän Melvins-painotteinen. Honey Bucket, tittutaatana! Kovimmista kovin, helevetin miellyttävä tuutata kitaralla. A man's cacadu is a man's cacadu. Ihmiset on outoja ihmisiä. IMIK #14 |
Bullhead rokkaa. |
sn 24.07.2006 19:24:06 | |
---|
Bullhead rokkaa. Tämä on totta. Stoner Witch putosi tänään postilaatikosta, myös erittäin hyvä. |
mexxi 12.09.2006 22:04:11 | |
---|
Ite en o löytäny melvinnseja muita ku EPn nimeltä Echohead. Kuinka moni omistaa.Omasta mielestäni ehkä mailman parhaita riffejä biiseissä Four Letter Woman , Forgotten Principles , leech ja nimikko biisi. |