Aihe: Woodstock Diary: Friday, Saturday and Sunday
1
Veikko
23.07.2006 15:43:56
Tälläistä töllö pukkaa tänään kahdeksalta Subtv:n puolelta :

Kolmiosaisessa amerikkalaisdokumentissa palataan vuoden 1969 rauhan ja rakkauden kesään. Perjantaista sunnuntaihin kestäneen Woodstock-festivaalin järjestäjät Michael Lang, John Roberts ja Joel Rosenman kertovat tapahtuman värikkäästä historiasta. Mukana myös ennennäkemätöntä konserttimateriaalia. Ensimmäisessä osassa esiintyvät mm. perjantain artistit Richie Havens, John Sebastian, The Incredible String Band, Tim Hardin, Ravi Shankar ja Joan Baez. Ohjaajat: Chris Hegedus, Erez Laufer ja D.A. Pennebaker. Tuotanto: Gravity Limited, 1994.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
LiiMaNHeNKi
23.07.2006 15:58:02
Ensimmäisessä osassa esiintyvät mm. ... Ravi Shankar ...

Ravi Shankar veti muistaakseni mukavat jamit tässä ensimmäisessä osassa. Kokonaisuutena ohjelmassa oli turhan vähän niitä itse biisejä mukana, jos jälleen oikein muistan. Mutta katsotaan kuitenkin.
Laiskuus on viisauden alku. - Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen.
Eskimo
23.07.2006 18:50:46
Richie Havens on ihan kiva nähdä.
The planet is fine. The people are fucked.
Hesrock
24.07.2006 16:19:59
Voi helvetti kun tuntia ennen vielä oli fiilis että "Jes kun näkee tuon" ja sitte jäi kattomatta, prkl..
wrshredder
24.07.2006 16:26:07
Ravi heitti aika ykstoikkosen tilusession ;D
No ei mut oikeesti se oli vaan nopeita juoksutuksia, mut ketä mää oon mestaria arvostelemaan. Joku hitaampi olis ollu jees imo.

Mut hyvä meininki oli kokonaisuudessaan. Tuleeko noita vielä lisää vai oliks toi vaa yks ohjelma..?
Henkkaa olisin halunnu kuulla.

"Reject the drafts" rofl ;D
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
Guitar Hero
24.07.2006 19:19:26
Tuohan oli vasta perjantain show. Viikon päästä sunnuntaina tulee lauantai ja siitä viikon päästä tulee sunnuntai. Henkka taitaa olla sunnuntaina..?

Taisi mennä maanantaiaamun puolelle, ennen kuin henkka pääsi shownsa vetämään? Tuo lauantai kannattaa katsoa ainakin santanan esiintymisen kannalta, aikas loistavaa settiä.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Joees
24.07.2006 21:00:37
Taisi mennä maanantaiaamun puolelle, ennen kuin henkka pääsi shownsa vetämään? Tuo lauantai kannattaa katsoa ainakin santanan esiintymisen kannalta, aikas loistavaa settiä.

Mä oon aivan varma että Hendrixiltä näytetään se jenkkien kansallislaulu. Ja sit ehkä se jammailu. No aivan sama, mulla on Hendrixin keikka DVD:llä niin voi katsoa fiksusti kaikki hyvät vedot. Ei se jammailu kyllä mikään huono ole.

Ja tosiaan kyllähän tuo maanantain puolelle taisi venyä.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
KooAa
24.07.2006 23:23:25
Richie Havens on ihan kiva nähdä.

Ai se hampaaton joka hakkaa kitaransa puhki Motherless Childissä? Reipas vetäsy.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
Guitar Hero
25.07.2006 23:18:03 (muokattu 25.07.2006 23:19:34)
Mä oon aivan varma että Hendrixiltä näytetään se jenkkien kansallislaulu. Ja sit ehkä se jammailu.

Oikeassa olet. Star spangled banner ja lähes kokonaan woodstock improvisation. Sitten lopputekstien päälle soi vielä villanova junction.

Ai se hampaaton joka hakkaa kitaransa puhki Motherless Childissä? Reipas vetäsy.

Oikea termi lienee yläleuan osalta pururajoitteinen :O Joo, itse asiassa tuon näkemisestä lähtien - eli muutaman vuoden - olen yrittänyt etsiä richie havenssia ja varsinkin tuota ensimmäisenä soittamaansa kappaletta, mutta eipä ole vielä silmään sattunut
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)