rheinone 22.07.2006 13:04:36 | |
---|
Itse ihmettelin soundien surkeutta yläkatsomossa.....Kyseessä kuitenkin huippu bändi ja maailman luokan miksaajat.....? Jaffa-areenan yläkatsomoiden saundien surkeutta ei kertakaikkiaan voi lakata ihmettelemästä. Mulla tuli jossain vaiheessa viime vuonna mitta täyteen, ja totesin etten enää lähde Jaffa-areenalle muuten kuin kenttäpaikoille. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
arrgh 22.07.2006 22:03:41 | |
---|
Itse ihmettelin soundien surkeutta yläkatsomossa.....Kyseessä kuitenkin huippu bändi ja maailman luokan miksaajat.....? Mutta kun se miksaaja ei ole siellä yläkatsomossa kuuntelemassa sitä soundia, vaan kentällä. |
sirdickyj 23.07.2006 18:05:50 | |
---|
Mutta kun se miksaaja ei ole siellä yläkatsomossa kuuntelemassa sitä soundia, vaan kentällä. höpö höpö. kyllähän ne kiertää sen mestan läpi, on pelit ja vehkeet millä kyllä osataan suhteuttaa se soundi mahdollisimman hyväks joka paikkaan. se soundi ei vaan voi olla hyvä sinne yläkatsomoihin, näin se on. Pataan! |
kyllähän ne kiertää sen mestan läpi, on pelit ja vehkeet millä kyllä osataan suhteuttaa se soundi mahdollisimman hyväks joka paikkaan. Näin tietysti viritysvaiheessa, mutta vedon aikana miksaaja kuuntelee koko hommaa vain kentältä. |