Exhausted 08.06.2006 15:15:02 (muokattu 08.06.2006 15:15:21) | |
---|
Aika jännää sinänsä että aluksi bändiä dissataan siksi, että se tekee nykyformaatin metalcorea, ja nyt sen takia että se tekee vanhan kaavan thrashia (siis tämä lähinnä muilla keskustelufoorumeilla, täällä ollaan oltu yllättävän suopeita). Mikähän sitten kelpaisi? Itse en vielä voi antaa tuomiota uudesta saundista tuon livevedon perusteella, mutta pidän kyllä bändistä. Hyvää soittoa ja groovea, hyviä riffejä. Välillä ehkä liian pitkiä ja kaavamaisia biisejä. |
discominister 08.06.2006 17:08:14 | |
---|
Nostanpa. Tsekatkaa tästä video Triviumin uudesta biisistä http://www.youtube.com/watch?v=C0qH9e2OziM En varmaan ole ainoa jonka mielestä tämä kuulostaa ihan Metallicalta? Välispiikeissä fuckin hokeminen meni kyllä Laihoakin naurettavammalle tasolle ;) |
The_ghost 08.06.2006 17:38:27 | |
---|
Itse ainakin tykkään reippaasti enemmän tästä uudesta laulutyylistä. Vanhempien biisien laulut oli mielestäni niin perus jenkkihevi tavaraa että huh-huh. Mutta tossa uudessa laulutyylissä on enemmän semmosta mukavaa räkäsyyttä. Tuo uus biisi kuulosti musta ainakin aika hyvältä, tosin riffejä oli kyllä vähän lainailtu aika moneltakin bändiltä. Odotan mielenkiinnolla uutta levyä... |
Jööhannes 08.06.2006 17:58:31 | |
---|
Välispiikeissä fuckin hokeminen meni kyllä Laihoakin naurettavammalle tasolle ;) Eipä siinä muuta, mutta se fuck yeah rupesi huvittamaan. Ennen biisin alkua että biisin jälkeen. |
Heartwood 08.06.2006 18:47:53 | |
---|
Välispiikeissä fuckin hokeminen meni kyllä Laihoakin naurettavammalle tasolle ;) Jep, aika säälittävää oli. Ja se biisikin oli ihan paska. Ei muuta, jatkakaa. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
Vicious 09.06.2006 10:55:33 | |
---|
Ascendacy levyllä on kyllä mainioita biisejä. The deceived biisi on kyseisen pändin mielikkini. Mahtavia riffejä ja hyvät soolot, vaikka yleensä dissaankin sooloja. Vois kotia päästessä kuunnella ton uuen biisin. lämmintä. -sanoi kettu napalmista |
L4t3 09.06.2006 19:17:59 (muokattu 09.06.2006 19:19:35) | |
---|
Hmm...Pari biisiä olen kaverilla olen kuullut ja ne jakavat mielipiteeni melkoisen rankasti. Hyviä soittajia ovat kyllä, täytyy myöntää, mutta laulu on se seikka, joka minua ei Triviumissa meillytä. Kuulostaa jotenkin liian tekemällä tehdyltä, munattomalta kurnutukselta. Puhtaat lauluosuudet ovat myös melkoista linkinparkkia. Ei mikään erikoinen bändi minun korvaani. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa |
Flick 09.06.2006 21:29:05 (muokattu 09.06.2006 21:37:22) | |
---|
Ei tuosta voinut vielä oikein mielipidettä muodostaa... tai no jaa... Ei tuo nyt todellakaan yllä Pull harder on the strings of your martyrin tasolle, mutta ihan hyvän kuuloinen biisi. e. Mitä ihmettä?!?! Kyllä nuo biisit parempia Heafyn örinöillä on. Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
Twist 10.06.2006 12:11:01 (muokattu 10.06.2006 12:11:27) | |
---|
Kyllä tuo Heafyn "örinä" (vaikka ei ny ole lähelläkään örinää, pikemminkin kevyttä karjuntaa) niin menee tuon bändin kanssa. Mutta jos vähentäisivät niitä melodista laulua niin rupeis kuulostaa joltain aivan muulta (ehkä jopa paremmalta). Koska noissa live videoissa mitä olen nähnyt niin se ei kovin puhtaasti enään laula niitä osuuksiaan. No, nuori bändi on vielä... katotaan mitä tulevaisuus tuo =) Oops, I twisted again... |
KoRn_GoD 10.06.2006 12:16:37 | |
---|
Ihan tarkotuksella vissiin vaihtanu tohon Hetfieldmäiseen karjuntaan, että pääsisivät metalcore-imagostaan irti, tiedä sitten. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Twist 10.06.2006 12:17:38 | |
---|
Ihan tarkotuksella vissiin vaihtanu tohon Hetfieldmäiseen karjuntaan, että pääsisivät metalcore-imagostaan irti, tiedä sitten. Mä en kyllä vieläkään pysty yhdistää Heafya Hetfieldiin. Oops, I twisted again... |
KoRn_GoD 10.06.2006 12:34:25 | |
---|
No ei se ihan varsinaisesti siltä kuulosta, mutta tyyli on vähän samanlainen nykyään livenä. (ks. rock am ring) http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Twist 10.06.2006 12:51:11 | |
---|
No ei se ihan varsinaisesti siltä kuulosta, mutta tyyli on vähän samanlainen nykyään livenä. (ks. rock am ring) Juu live vedoissa kyllä on vähän sellanen Hetfieldimäinen veto. No eiköhän ne siitä kasva ulos niin saadaan jotain uutta =) Oops, I twisted again... |
Werde 10.06.2006 13:37:48 | |
---|
Minusta tuo laulutavan muutos meni metsään. Esim. Pull Harder On... liveveto kuulosti todella laiskalta tuolla verrattuna vanhaan karjuntaan. "My Lifestyle Determines My Deathstyle" |
Stratocaster_90 10.06.2006 14:20:55 (muokattu 10.06.2006 14:21:20) | |
---|
Jos en nyt ihan väärin muista, niin Triviumin tyypit oli sanonu että ne diggailee Bodomia, ja että ovat ottaneet heiltä vaikutteita, mutta yrittävät pitää musiikin silti tosi erilaisena... |
fiftie 24.07.2006 02:07:38 | |
---|
Missä kappaleessa on jonkun toisen bändin kappaleen riffi? |
Exhausted 24.07.2006 12:27:23 | |
---|
|
patonki 24.07.2006 14:01:59 | |
---|
Pikaisesti tuli pyörähdettyä näitten keikalla Roskildessa. Aivan surkeaa oli touhu ja tuo Metallica-vouhotus vähän turhan ilmeistä. Heafylla oli Metallica-paita päällänsä ja heti toinen keikalla kuulemani biisi (saavuin keikalle kesken setin...) oli Master of Puppets. Eikös lainabiisiksi voisi keksiä jotakin vähän vähemmän ilmeistä? Teltasta tulikin poistuttua lähes samoin tein. Ankeaa paskaa oli Trivium. |
katsonautiotahiekkarantaa 24.07.2006 14:46:25 | |
---|
|
Minusta tuo laulutavan muutos meni metsään. Esim. Pull Harder On... liveveto kuulosti todella laiskalta tuolla verrattuna vanhaan karjuntaan. Totta! Tosin ymmärrän kyllä laulutyylin muutoksen, kun kerran on äänihuulet meinannut irrota kurkusta. Uutta levyä odotan suurella jännityksellä. Ascendancy oli aivan seitanan kova ja odotukset on korkealla. Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |