Aihe: Kitaran maalaajia anyone?
1
Keppikeksi
24.07.2006 14:40:58
Morjens,

Mahdollisesti olen ostamassa itselleni uutta kitaraa, jota en ole vielä valinnut. Mutta ongelmaksi on muodostunut kuitenkin väritys - ei löydy sitä haluaa jos rahaa ei löydy noin 2000€ ja ylikin.

Kysymys siis, kuka ja missä voisi maalata kitaran uudestaan haluamansalaiseksi? Itse en tähän pysty joten haluaisin jonkun tekevän sen.
A Nightmare awakes me, blinking light! There's no guide, blind ships in the night
Troitek
24.07.2006 15:14:20

Teetätä oma custom shopissa.
mhaarala
24.07.2006 15:41:30
Riippuu vähän kuka tekee ja minkälaisesta maalaustyöstä on kyse. Charvelin pintakäsittely soitinkorjaajalla (pitäen sisällään pintakäsittelyn/maalauksen lisäksi viimeistelyhionnat, pienen muutoksen bodyyn ja pientä korjausta..) maksoi muistaakseni €250 ja väriksi tuli tavallinen kiiltävä musta. Pintakäsittelyn jälki on kiitettävä, ei mitään valittamista siitä.... Mutta jos jotain erikoiskuvioita tai useampia värejä haluat niin sitten voit varautua pistämään euroja jonoon uuden kitaran verran.
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Theodor
24.07.2006 16:45:23
Minkälaisen maalauksen tarvisit?
Jos ihan normaali maalaus, ilman erikoiskuvioita niin velipoika tekis aika halvalla.
Kyseessä on harrastelija, mutta saa vedettyä todella hyvän pinnan ruiskulla.
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin
thekimble
01.08.2006 00:11:30

Jos viet jollekin kitarasepälle, niin hän voi hyvinkin ottaa koko lystistä jonkun 500e. Etenkin jos hän joutuu raaputteleen vanhat lakat ja maalit pois.

Mä taidankin vaihtaa ammattia
jee
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)