sieniesko 22.07.2006 18:20:34 (muokattu 22.07.2006 18:28:50) | |
---|
Minkäslaisia fiksauksia teiltä löytyy ? Itse menin ostaa tollasen kirjontakehyksen(?) ja nyt tuli ongelmaksi,että eihän sitä millään konstilla saa kiinni yhtään mihinkään..niin,että sen sais hyvin mikin eteen. Onko ideoita ? |
ganesha 22.07.2006 18:50:37 | |
---|
soitat David Copperfieldin paikalle ja pyydät että se leijuttaa sitä ;) ei vaan, vakavasti puhuen: itsekin olen ajatellut askarrella-paskarrella moisen ja olen tässä kuumeisesti miettinyt jotain järeämpää vaihtoehtoa kuin sitä perinteistä rautalankahenkariviritystä. ehkä käynen ostamassa tuollaisen kirjontakehyksen. jos keksin keinon kiinnittää sen mihinkään, I'll let you guys know. viina. hanuri. ja naiset. |
Hipelius 24.07.2006 13:23:31 | |
---|
Hihhih. Äänitettiin jokunen hetki sitten laulut tulevalle pitkäsoitolle ja pistettiin kunnon tee-se-itse-studio pystyyn bändikämpälle. Pop-filtterin tein perinteisellä rautalankahenkari + sukkahousut viritelmällä. Vokalistillamme oli oikein "hauskaa" laulaa siskoni vanhoihin sukkiksiin :D. http://www.sacrecy.com |
insight 24.07.2006 13:35:47 | |
---|
Pop-filtteri on ehdoton juttu hevilaulajalle! © Registered nickname 2005-2006 |
Pop-filtteri on ehdoton juttu hevilaulajalle! Repesin :D http://www.sacrecy.com |
jogo3000 27.07.2006 09:12:53 | |
---|
Tein ehkä hieman tylsän ratkaisun ja sijoitin kolmekymppiä paikallisessa musaliikkeessä ihan oikeaan, helposti kiinnitettävään popfiltteriin. |
insight 27.07.2006 09:31:40 | |
---|
Tein ehkä hieman tylsän ratkaisun ja sijoitin kolmekymppiä paikallisessa musaliikkeessä ihan oikeaan, helposti kiinnitettävään popfiltteriin. Ei mitenkään tylsää vaan ihan käytännöllistä =) Noin mäkin oisin tehnyt. © Registered nickname 2005-2006 |
Apricot 27.07.2006 11:46:00 | |
---|
Tein ehkä hieman tylsän ratkaisun... Niin sitä pitää. On aika jännää, että monikaan ei halua satsata penniäkään tällaiseen tilpehööriin, kun sen katsotaan olevan jotenkin "ei niin tärkeää". Sitten kun kukaan ei osta niitä hyviä tuotteita, jotka on varta vasten sitä käyttöä varten suunniteltu, niin ei niitä kaupastakaan löydy. Tuli mieleen tällainen vertaus, kun yritin etsiä kitaravahvistimelle telinettä jolla sen saisi kallistettua just sopivaan asentoon ahtaissa tiloissa. Mistään kaupasta ei löytynyt, koska kukaan ei niitä Suomessa osta. Piti tilata Saksasta. Sitten kuitenkin aina kiroillaan keikoilla, kun ei löydy kaljakoreja (jotka on vieläpä rumia) styrkkarin alle, tai sopivia tuoleja. Tuo ständi maksoi kaks kymppiä ja se on aivan loistava. Vihdoinkin kuulen kaiuttimesta tulevan äänen siten kuin se oikeasti on. Mutta onneksi niitä filttereitä löytyy. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Ator 27.07.2006 14:06:00 | |
---|
Leikkasimme hätätilassa muoviroskiksen yläpäästä hiukan pois. Syntyneeseen rinkulaan teippasimme maalarinteipillä tiskirätin (homeinen), ja sitten teippasimme remppatikkaisiin koko systeemin mikkiständin puutteessa. Hyvin toimi ;) |
sieniesko 27.07.2006 23:04:14 | |
---|
Lopuksi päädyin tylsään ja toimivaan ratkaisuun. DLX:stä 25e K&M:n poppari ja on muuten vitun hyvä :) |
insight 27.07.2006 23:05:38 | |
---|
Lopuksi päädyin tylsään ja toimivaan ratkaisuun. DLX:stä 25e K&M:n poppari ja on muuten vitun hyvä :) Mäkin olen tylsä tyyppi, kun ostan kitaran kielet kaupasta, enkä sulata terästä itse ja siitä kieliä. © Registered nickname 2005-2006 |