Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Neuserin bassot
1
balzary
28.10.2003 19:21:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

päivää,
mitäs mieltä olette Neuserin bassoista?
 
Äskettäin vasta älysin, että se on slovakialainen merkki, ja tuppaan käymään useasti kylässä Tsekin puolella paikassa, joka näyttäs tehtaalta olevan alle 100km:n päässä. Eli kai sitä pitää (yrittää) lähteä tehtaaseen tutustumaan. Jos siellä jonkunlainen tehtaanmyymälä on, missä halvemmalla bassoja myyvät, niin eihän se minun vika ole jos basso tarttuu mukaan. jos vaikka customin pyytäisi tekemään :)
 
onko kukaan ylipäätänsä käynyt/päässyt käymään ulkomailla jonkun bassoverstaan tuotantoon?
mikä oli hintataso kaupasta ostettuun verrattuna, jos oli myynnissä soittimia paikan päällä?
 
-Ari
 
Basismi
28.10.2003 21:23:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

päivää,
mitäs mieltä olette Neuserin bassoista?

 
Kovin montaa en ole koittanut, mutta laadukasta työtä tuntuvat olevan. Eniten olen näpelöinyt erästä yksilöä 90-luvun alusta. Helpposoittoisin basso mitä on vastaan tullut. Soundi on erittäin jykevä, aika tumman sävyinen. Tuppaa äänityksissä hukkumaan muiden soitinten alle.
 
It's hard to be humble when you're so fucking big!
Niskamies
29.10.2003 06:56:06 (muokattu 29.10.2003 06:56:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kokeilin musafasulla neuser cloudburst 6-kielistä. hintaa oli 2500€, ja kaikki hienoudet kuten neck-thru ja aktiivielektroniikat oliva. jotenkin en vaan löytäny bassosta hyvää tonea. en jaksanu häslätä kaikkien niiden nappien kanssa. ja maksaaa ihan liikaa. mutta siisin nälönen oli.
 
Hanki presari ja ole tosimies!
Bassballs
29.10.2003 08:51:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen muutamaa kokeillut ja hyvältä tuntuivat. Eikös ne ole osittain suomalaisvalmisteisia?
 
Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole.
N_Bates
29.10.2003 09:22:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kesällä bassoa metsästäessäni tyrkkäsivät espoon musiikissa pari neuseria testattavaks. Olihan ne hyvin tehtyjä, mutta jotenkin ihan liian hifejä mun makuun. Tosin oli aika paha musari-gas silloin joten ei oikein mikään muu basso innostanut...
 
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
balzary
29.10.2003 09:36:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen muutamaa kokeillut ja hyvältä tuntuivat. Eikös ne ole osittain suomalaisvalmisteisia?
 
näin minäkin luulin, mutta ilmeisesti vain myynti ja markkinointi on Suomesta käsin tai jotain sinnepäin.
 
pitääpä käydä koeajamassa minkälaisia vermeitä ovat,
löytyypähän sitten pohjatietoa jos tehtaalle päästävät sisään.
 
-Ari
 
jjhjelt
09.11.2003 19:31:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puppe Strandbergillä oli aikoinaan sormensa pelissä niiden suunnittelussa. Ei muuta kuin puhelu Soundataan, niin Puppe kyllä pistää tarinaa Neusereista.
 
balzary
10.08.2005 09:00:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tiedoksi: Helsingin pantissa menossa vasaran alle 6-kielinen Neuser, lähtöhinta 700e.
 
-jj-
10.08.2005 10:23:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tiedoksi: Helsingin pantissa menossa vasaran alle 6-kielinen Neuser, lähtöhinta 700e.
 
hrmh... kaksi vikaa, se on helsingissä (=kaukana) ja ei ole edes sitä 700 euroa nyt sijoittaa.
 
Tutun tutulla oli Neuserin 5-kielinen ja sitä näpläsin kerran, aivan pirun hienon näköinen ja hyvä soittaa. Soundista en tiedä kun en vahvistimen läpi kokeillut.
 
balzary
10.08.2005 10:25:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on kaks neuseria ja ne on kyllä tosi hyviä. voin käydä hiplaamassa tota sun puolesta ;)
 
Kieppi
10.08.2005 10:27:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on kaks neuseria ja ne on kyllä tosi hyviä. voin käydä hiplaamassa tota sun puolesta ;)
 
Ootko menossa tänään sinne huutokauppaan? Sielläpä sitten törmätään :)
 
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa.
balzary
10.08.2005 10:28:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootko menossa tänään sinne huutokauppaan? Sielläpä sitten törmätään :)
 
en, aattelin siis käydä testaamassa tota neuseria. se tulee myyntiin vasta vähän myöhemmin.
 
Kieppi
10.08.2005 10:36:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en, aattelin siis käydä testaamassa tota neuseria. se tulee myyntiin vasta vähän myöhemmin.
 
Ai niin tais muute ollakin. Tänään menee vissiin se Ripperi?
 
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa.
balzary
10.08.2005 10:39:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin tais muute ollakin. Tänään menee vissiin se Ripperi?
 
en muista, ehkä? käy huutaa pois, niin ei ilmesty eskobran toimesta kohta taas torille...
 
Kieppi
10.08.2005 10:41:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en muista, ehkä? käy huutaa pois, niin ei ilmesty eskobran toimesta kohta taas torille...
 
Eipä oo oikeen hilloa huutaa, yks toinen juttu sieltä kiikarissa. Ei siis musalaitteita ollenkaan.
 
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa.
-jj-
10.08.2005 12:00:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on kaks neuseria ja ne on kyllä tosi hyviä. voin käydä hiplaamassa tota sun puolesta ;)
 
Joo hiplaa oikein hyväksi :) Hitsi kun en ole saanut vielä tietoon, että mitä ne oli ne tsekkibassot, joita oli täällä myynnissä 80-luvun lopulla enkä muista itse merkkiä. Ne oli kanssa ihan pirun siistejä ja laadukkaita, ja hinta oli kuitenkin suht kohtuullinen.
 
balzary
10.08.2005 13:08:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo hiplaa oikein hyväksi :) Hitsi kun en ole saanut vielä tietoon, että mitä ne oli ne tsekkibassot, joita oli täällä myynnissä 80-luvun lopulla enkä muista itse merkkiä. Ne oli kanssa ihan pirun siistejä ja laadukkaita, ja hinta oli kuitenkin suht kohtuullinen.
 
onko heittää mitään muuta vinkkiä aiheesti? voisin koluta vähän noita tsekkifoorumeita asian tiimoilta. tsekkoslovakian bassoista en tiedä muita kuin Jolanat, jotka ei tohon laadukkuuteen uppoa. pirun siistejä ne on, ja halpoja!
 
Sgigge
17.09.2012 14:48:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin Neuserin Cloudburstin 5-kielisen. Täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen..varabassoksi jäi nyt yamahan TRB 5-STR. Oon aiemmin pitänyt tuota parhaana bassona ikinä, mutta kyllä tuo Neuseri on vähintäänkin yhtä hyvä. Toimii loistavasti sekä kaapin kanssa, sansampin kautta soitettuna, sekä suoraan linjaan !
 
Thefish
20.09.2012 19:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sgigge: Ostin Neuserin Cloudburstin 5-kielisen. Täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen..varabassoksi jäi nyt yamahan TRB 5-STR. Oon aiemmin pitänyt tuota parhaana bassona ikinä, mutta kyllä tuo Neuseri on vähintäänkin yhtä hyvä. Toimii loistavasti sekä kaapin kanssa, sansampin kautta soitettuna, sekä suoraan linjaan !
 
Kyllä ne on hyviä.
 
Mä oon tehny lähes kaikki duunit 14 vuoden ajan Cloudburst-vitos-nauhattomalla.
Hifibassoksihan sitä yleisesti ajatellaan, mutta kyllä se on käskijästä kiinni minkälaiseksi lopulta muotoutuu.
 
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «