Minstrel 24.07.2006 12:38:15 | |
---|
Kuten olen ehkä joskus todennut, niin Adore olisi muuten aika mainio levy, mutta kun se hitto soikoon lopu ikinä. "Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you." |
Sävis 24.07.2006 13:13:38 | |
---|
|
Olisipa ollut kiva nähdä Smashing Pumpkins kaikkien noiden lyömäsoittajien kanssa. Ihan hulvaton meininki. Olihan se kivaa ;) "Short On Long Term Goals" |
Sävis 24.07.2006 13:19:36 | |
---|
Olihan se kivaa ;) Ja minähän en julkisesti kadehdi ketään! :) |
Tempura 24.07.2006 13:25:16 | |
---|
***Varoitus! Seuraava viesti sisältää täysin epäasiallista fiilistelyä!*** Kuuntelen juuri pitkästä aikaa Adore-levyä. En muistanutkaan, miten hyvä tämä on. For Martha saa suorastaan kyyneleet silmiiin. Halusin vain jakaa tämän kanssanne. Elämä on ihanaa. :) Niin, olen ihan samaa mieltä. Aivan omanlaisensa levy Smashing Pumpkinsilla. Vaikka se ei ole heidän paras levynsä, niin silti haluaisin ajatella että se olisi eniten mestariteosta hipova albumi heiltä. Siinä on vaan niin oma tunnelmansa, ihan koko levyn ajan se sama omituinen tunnelma. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Sävis 24.07.2006 13:33:36 | |
---|
Niin, olen ihan samaa mieltä. Aivan omanlaisensa levy Smashing Pumpkinsilla. Vaikka se ei ole heidän paras levynsä, niin silti haluaisin ajatella että se olisi eniten mestariteosta hipova albumi heiltä. Siinä on vaan niin oma tunnelmansa, ihan koko levyn ajan se sama omituinen tunnelma. Nimenomaan. Vaikka kappaleet ovat erilaisia ja kiinnostavia, niin levy on kokonaisuutena hyvällä tavalla tasainen. Liittyyhän siihen tietysti myös nostalgisia muistoja, jotka vaikuttavat omaan kokemuksen aika voimakkaasti. |
Heavy Metal Machine 25.07.2006 09:41:02 | |
---|
Niin kyllä tuo Adore on edelleenkin minulle se maailman paras levy. Se vain on jotain niin täydellistä, että äärimmäisen vaikea tuosta on kenenkään paremmaksi laittaa. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Mesikehrääjä 25.07.2006 13:21:34 | |
---|
Niin kyllä tuo Adore on edelleenkin minulle se maailman paras levy. Se vain on jotain niin täydellistä, että äärimmäisen vaikea tuosta on kenenkään paremmaksi laittaa. Oasiksen Morning Glory. |
Stain 25.07.2006 13:59:36 (muokattu 25.07.2006 13:59:52) | |
---|
Niin kyllä tuo Adore on edelleenkin minulle se maailman paras levy. Se vain on jotain niin täydellistä, että äärimmäisen vaikea tuosta on kenenkään paremmaksi laittaa. Adore on kyllä hieno levy, mutta jää mun pumpkinslistalla kolmanneksi. Onko kaikki yhtämieltä siitä että Adore toimii parhaiten loppusyksystä, sanotaan että marraskuussa? Itselläni ainakin näin. 1. Mellon Collie 2. Siamese Dream 3. Adore/Machina It's a bittersweet symphony, this life |
jannu 25.07.2006 14:23:29 | |
---|
Kaikki ne on kesälevyjä. Napattu eräästä nettikirjoituksesta: |
Antsa 26.07.2006 07:23:41 | |
---|
Adore on mielestäni huonointa Pumpkinsia. Ahdistavaa narinaa parilla hyvällä kappaleella höystettynä. Smashing Pumpkins ei ollut mitään ilman Jimmya. We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold... |
Tympee Huttunen 26.07.2006 08:46:35 | |
---|
Ahdistavaa narinaa parilla hyvällä kappaleella höystettynä. Eikös sama juttu ole joka levyllä?:) Ei vaan, ei kyllä Adore minullekaan nappaa. |
Sävis 26.07.2006 10:46:19 | |
---|
Adore on mielestäni huonointa Pumpkinsia. Ahdistavaa narinaa parilla hyvällä kappaleella höystettynä. Smashing Pumpkins ei ollut mitään ilman Jimmya. Äh, sä et tiedä mitään musiikista! ;) |
Heavy Metal Machine 26.07.2006 15:36:25 (muokattu 26.07.2006 15:41:25) | |
---|
Adore on mielestäni huonointa Pumpkinsia. Ahdistavaa narinaa parilla hyvällä kappaleella höystettynä. Smashing Pumpkins ei ollut mitään ilman Jimmya. Minun mielestä huona Pumpkinsia ei edes ole olemassakaan, jos siis yhtä ainutta biisiä ei lasketa mukaan (La Deux Machina. Hyi saatana). Ahdistavaa, surullista... Täydellistä :) - Ja mun mielipiteeseen parhaimmasta levystä tietysti vaikuttaa se että tuon levyn myötä löysin kyseisen bändin. Adore on niin täydellinen kokonaisuus. Jokainen hetki tuntuu sydämessä levyä kuunnellessa.. Isolla miehellä meinaa kyynel vierähtää :) Sigur Rósin Takk on melkein yhtä hyvä kuin Adore... HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Stain 26.07.2006 22:11:28 | |
---|
Minun mielestä huona Pumpkinsia ei edes ole olemassakaan, jos siis yhtä ainutta biisiä ei lasketa mukaan (La Deux Machina. Hyi saatana) Joo, muistaakseni mullakin teki tuskaa kuunnella tuo biisi kokonaan. Eikös se ollut Machina kakkosella? It's a bittersweet symphony, this life |
jannu 26.07.2006 23:36:29 (muokattu 26.07.2006 23:36:44) | |
---|
Minun mielestä huona Pumpkinsia ei edes ole olemassakaan, jos siis yhtä ainutta biisiä ei lasketa mukaan (La Deux Machina. Hyi saatana). Mun mielestä Sweet Sweet on aivan karmaisevan huono biisi. Rikkoo Siamese Dreamin muuten niin täydellisen tunnelman aika huolella. Myöskin Judas O:lta löytyvä Because You Are olis voinut jäädä unohduksiin. Napattu eräästä nettikirjoituksesta: |
Sävis 27.07.2006 09:34:55 | |
---|
Adoressa on minun mielestäni myös ehdottomasti tyylikkäin ulkoasu, joka vaikuttaa ainakin minun kohdallani hieman myös kuuntelukokemukseen. Ava Adoren video päihittää jopa Tonight, Tonightin esteettisessä mielessä. |
hanhjelm 27.07.2006 13:41:51 | |
---|
Ava Adoren video päihittää jopa Tonight, Tonightin esteettisessä mielessä. Tonight, Tonight on niin klassikko ettei sitä päihitä mikään! Bändin videot ovat kyllä lähes poikkeuksetta erittäin mahtavia.. eli tälläkin saralla Pumpkins on paras! |
luppakorva 27.07.2006 13:47:55 | |
---|
Adore on mielestäni muuten hyvä, mutta sitten siellä on Shamen ja Appels + Oranjesin kaltaisia rimanalituksia. sö sö sö sö sö shame. |
carnation 27.07.2006 13:53:02 | |
---|
Hokasinpa muuten täsä yks päivä, että singlejen b-puolilta löytyvät kappaleet The Boy ja jumalaisen kaunis Believe ovat Pumpkinsien parhaat kappaleet. Molemmat taitavat kaiken lisäksi olla James Ihan kynästä lähtöisin, että hieno homma. Ei mulla muuta. Paitsi että onko Jamesin soololevyllä näin hyvää materiaalia? Yksi levyhän siltä on kai tullut. Vois kuunnella kokeeksi. Muuten Pumpkins on jees, vaikka levykokonaisuuksien kuuntelu on ollu mulle aika raskassoutuista touhua, varsinkin Mellon Collien ja Adoren kuuntelu. Siitä Machinasta tosin tykkään kuin hullu puurosta, se on aivan mahtava vaikka biisejä on 15 kappaletta ja pituutta melkein 70 minuuttia. |