Thet 23.07.2006 17:37:51 | |
---|
Paina tuota Free-nappia ja odota hetki. Syötä sitten tuo koodi tuohon input-laatikkoon. Ei vaan suostu toimimaan. viimeksi sanos, että oon ladannu jo ne mitä ilmatteeeks saa latailla ja nyt sanoo, että lataus käynnissä joten en voi ladata. Paska homma, mutta tulipahan tehtyä. |
Thet 23.07.2006 17:38:29 (muokattu 23.07.2006 17:48:52) | |
---|
Tuplat Paska homma, mutta tulipahan tehtyä. |
Thet 23.07.2006 17:39:17 (muokattu 23.07.2006 17:49:07) | |
---|
Paina tuota Free-nappia ja odota hetki. Syötä sitten tuo koodi tuohon input-laatikkoon. Triplat. Hiton hidas kone. Paska homma, mutta tulipahan tehtyä. |
zuppermuhle 23.07.2006 17:46:34 (muokattu 23.07.2006 17:56:56) | |
---|
"By bashing his music, you only prove your own ignorance and stupidity. If you don't understand virtuoso-style guitar playing, too bad for you.
" - "Stuntguitar" Francesco Farerin soitosta. |
zuppermuhle 23.07.2006 17:50:50 (muokattu 23.07.2006 17:51:17) | |
---|
Tuplat. Miksi tyytyä yhteen. "By bashing his music, you only prove your own ignorance and stupidity. If you don't understand virtuoso-style guitar playing, too bad for you.
Thet 23.07.2006 17:57:47 | |
---|
Paska homma, mutta tulipahan tehtyä. |
blastoff 23.07.2006 18:05:04 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/elephant/Dead%20Patients_-_Volume%201_-_Uusis.mp3 Heittäkää edes jotain, masennun muuten Rumpali voisi vähän rauhoittaa tuota hommaa ja keskittyä enemmän grooveen ja timen pitämiseen. Suosittelen treenaamaan vaikka puolitempolla tuota aluksi. Kitaran soitosta en oikeastaan löytänyt hirveästi moitittavaa. Yhteissoittoon (ja bändikavereiden kuuntelemiseen) kannattaisi nyt ensisijaisesti kiinnittää huomiota. |
zuppermuhle 23.07.2006 18:22:53 | |
---|
Hyvältä kuulostaa. Osuu hyvin kohdilleen. Onks noi rummut koneella tehdyt? Joo. Guitarpro tabulatuurihan siinä säksättää. "By bashing his music, you only prove your own ignorance and stupidity. If you don't understand virtuoso-style guitar playing, too bad for you.
Muiden loistavista soittonäytteistä innostuneina päätin itsekin tehdä jonkinmoisen näytteen. Pätkä on nauhoitettu suoraan kitarasta tietokoneelle ilman mitään pedaaleja/vahvistimia. Äänikortin latenssin ansiosta komppiraita laahaa hiukkasen, ja äänitysohjelmasta en tajunnut mitään. Lisäksi olen paska soittamaan, ja improsin loppuun kauhean kuulosen lickin. Tässä pätkä "rautalankaa", kolme vuotta soittaneelta: http://www.easy-sharing.com/580001.html EDIT: huomasin juuri, että MP3:seksi muuttaminen hidasti jostain syystä tuota tempoa hitusen. tuntuu vähän laahavalta... "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
Volcom 24.07.2006 14:39:23 | |
---|
"Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
Antti1 24.07.2006 14:58:52 (muokattu 24.07.2006 15:03:47) | |
---|
Tässä pätkä "rautalankaa", kolme vuotta soittaneelta: http://www.easy-sharing.com/580001.html Jostain syystä mulle tuli tuosta mieleen vähän jotkut Jason Beckerin ja Marty Friedmanin jutut. Ootko kuunnellut? Oliko tää joku oma pätkä? Ihan hyvän kuuloista, hyvä tunnelma, mutta soitto ehkä vähän tasapaksua. Nyansseja ja dynamiikanhallintaa mukaan soittoon, niin kuulostaisi jo todella hyvältä. Pieniä virheitä siellätäällä, muttei niistä kannata kokeneemmankaan kitaristin lannistua, se on inhimillistä. EDIT: Ja kannattaa treenata sellasta tietynlaista tiukkuutta siihen soittoon. Kyllä mä ymmärrän että tää oli tämmönen letkeä pätkä, mutta senkin voi soittaa löysästi tai jämäkästi. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
arc 24.07.2006 15:46:40 | |
---|
|
Antti1 24.07.2006 16:21:12 | |
---|
Kaikki kommentit otetaan vastaan :) Here goes: kivat kitarasoundit ensimmäinen huomio, mutta miksaus poukkoilee vähintäänkin kummallisesti ja aiheuttaa jossain määrin päänsärkyä mulle. Liian vaikeaa musaa ollakseen noin perusjuttua. :) Rumpuraidat on jotenkin vähän outoja, ärsyttää mua. Ihan hyvä tatsi kitaraan kolme vuotta soittaneeksi, varmaan viulutausta auttaa aikalailla. Tyylitajua tuntuu löytyvän huomattavasti monta aloittelijaa enemmän, mutta täytyy ottaa huomioon sun taustat. Sä oot ehkä kitaralla aloittelija, muttet muusikkona. Kannattaa kiinnittää huomiota käsien synkkaan nopeissa jutuissa. Nyt kuulosti siltä, ettet pikannut ja painanut kieltä samaan aikaan --> aavistuksen epämääräistä puuroa. Tommosissa pläjäyksissä voisit mun mielestä muuten käyttää vähän ronskimpaa vibratoa aika reilustikin. Hyvää settiä, mutta tekniikka vielä vähän tosiaan hakusessa nopeiden juoksutusten osalta. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Volcom 24.07.2006 16:34:20 | |
---|
Jostain syystä mulle tuli tuosta mieleen vähän jotkut Jason Beckerin ja Marty Friedmanin jutut. Ootko kuunnellut? En ole kuunnelut kumpakaan herraa koskaan. :) Oliko tää joku oma pätkä? Ihan hyvän kuuloista, hyvä tunnelma, mutta soitto ehkä vähän tasapaksua. Nyansseja ja dynamiikanhallintaa mukaan soittoon, niin kuulostaisi jo todella hyvältä. Pieniä virheitä siellätäällä, muttei niistä kannata kokeneemmankaan kitaristin lannistua, se on inhimillistä. Agentsiahan tuo oli. Rautalankaa harvemmin tulee soitettua, mutta ilman vahvistinta ei rokkia oikein voinut veivata. Osan pikkuvirheistä voi pistää sen piikkiin, että kuulin kitarani vain akustisesti. Mutta enemmät selittelyt sikseen! Kiitokset erittäin asiallisesta kommentistasi, antoi paljon. Saat oikein plussan. + "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
arc 24.07.2006 16:53:17 | |
---|
Here goes: kivat kitarasoundit ensimmäinen huomio, mutta miksaus poukkoilee vähintäänkin kummallisesti ja aiheuttaa jossain määrin päänsärkyä mulle. Liian vaikeaa musaa ollakseen noin perusjuttua. :) Rumpuraidat on jotenkin vähän outoja, ärsyttää mua. Heheh, kiitoksia kommenteista. Miksauksesta ei ole oikeastaan yhtään kokemusta, joten tuo nyt on vaan jotain "haitsu vasuriin ja ride oikealle" -tyyliin :D Tuplasin pari noista kitararaidoista ihan vaan sen takia, että tuo on äänitetty 10e pc mikillä, joten äänenlaatu on suht hirveä ilman tuplauksia ja paranee kun pistää toisen raidan ihan vasuriin ja toisen oikealle. Nuo rummut ovat tosiaan aika kauheat. Suorastaan vihaan komppien tekemistä fruityloopsilla, mutta tuo on olevinaan jokin tommonen "70s tomi-komppi à la Nick Mason" :) |
Bald Anus 24.07.2006 17:02:22 | |
---|
Täällä olisi yksi bändini biisi yksinsoitettuna (paskoilla samplerummuilla ja ilman bassoa). Itse tykkään tästä, vaikka joissain kohdissa tökkiikin hieman. Olen soittanut kohta 3 vuotta. Olen(ko) aloittelija, joka on ammattilainen keikkailujen ja muiden bändihommien takia.(?) Niin ja enkös keksinytkin itselleni hienon latinosaksalaisen taiteilijanimen? Äänenlaatu on sitten perseestä, koska tämä on nauhoitettu munahikisellä paskamikillä: www.mikseri.net/samulip EDIT: Soiton tökkiminen taitaa johtua osittain yön ajasta, jolloin tuon äänitin. mullekki kommenttia :( Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
jyri.salonen 24.07.2006 20:10:34 | |
---|
Et taida _ihan_ aloittelija olla. Soundeista en tykännyt, mutta soitto potki lujaa. Mukavan kuuloinen tatsi. Nopeat kohdatkin meni ilman suurempaa röytöä. Kiitokset kommenteista! |
speech 26.07.2006 02:18:30 | |
---|
Hyviä rykäisyä löytyi, monella on hieno tulevaisuus kitaransoiton parissa. Itse jätän laittamatta mitään näytteitä, niin ei tarvitse hävetä edes sitä pientä hetkeä. There he goes --- one of God's own prototypes --- a high powered mutant of some kind never even considered for mass production. |
zuppermuhle 26.07.2006 08:35:42 | |
---|
mullekki kommenttia :( Ihan vähän epävarman kuuloista soittoa. Paremmin kuin minulla jokatapauksessa. Näppäilyt meni ihan hyvin. Lopun soolossa kuulosti välillä siltä että väärin menee. "By bashing his music, you only prove your own ignorance and stupidity. If you don't understand virtuoso-style guitar playing, too bad for you.
tommiot 26.07.2006 09:32:53 | |
---|
Minunkin soittoani saa kommentoida, heitin aika monelle kuitenkin palautetta :) Tosin se nyt on huono demo, ens kuussa olis reissu studioon. Allekirjoituksessa on linkki. |