hörhö 18.10.2003 16:46:23 | |
---|
Ei sillä biisivalinnalla ole paljoa merkitystä. Kyllähän soittajan valmiudet kuulee melkein mistä vaan. Jazz standardit ja funkki/groove jutut ovat vissiin niitä soitetuimpia. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
purtsi666 23.10.2003 14:51:49 | |
---|
Sibelius lukiossa on armoton basistipula. eli jos olet basisti ja osaat soiton alkeet, etkä teoriasta vittuakaan sinulle sanotaan, että ilmoitamme postissa kirjeellä mahdollisesta valinnasta. poistuttua huoneesta valintakomitea tanssii katossa ripaskaa ja huutaa ylistyksiä korkeimmille tahoille. Uskomatonta mutta totta. Purtsi |
sikanaama 23.10.2003 21:00:35 | |
---|
Mä en mee sinne ellei herra Jean Sibelius opeta mua. Aveikkapatahelluvanoois! |
Cletus Awreetus 23.10.2003 21:29:50 | |
---|
Mulla oli pääsykokeissa prima vista -koe, biisi ykkössoitimellani kitaralla (kappale oli Tolosen "Django") ja kakkossoittimellani bassolla (biisi oli Ian Duryn "Hit Me With Your Rhythm Stick"). Sitten pyydettiin soittamaan joitain riffejä kun satuin sanomaan että soitan parissa metalliyhtyeessä. Mitään Paganinia tahi Bachia ei varmaankaan kannata sähköskeballa lähteä skulaamaan, koska joka toinen niitä siellä kokeissa hakkaa. Tolosesta sanottiin mulle, että "heti tuli iso plussa". Sibiksessä on paljon hyviä soittajia mutta myös jonkun verran niitä, jotka osaavat ehkä soittaa Smoke On The Waterin kitaralla mutta yläasteen pääsytodistuksessa on ollut 9.9999 keskiarvo. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Ville81 29.10.2003 00:10:50 | |
---|
Sibiksessä on paljon hyviä soittajia mutta myös jonkun verran niitä, jotka osaavat ehkä soittaa Smoke On The Waterin kitaralla mutta yläasteen pääsytodistuksessa on ollut 9.9999 keskiarvo. No ei se näin mene. Meidän luokallamme ei ainakaan ollut yhtään heikkoa kitaristia, kaikki seittemän me vedettiin ihan fuusiokamaakin sen kolmen vuoden aikana. Eli mun mielestä toi on potaskaa. Sen sijaan tiedän monia jotka eivät sinne päässeet. Keskiarvo heillä siinä ysin pinnassa. Ja nyt siis kyse musiikkilinjasta. |
Itse menin tossa 96 sinne tosi huonolla keskiarvolla. Mulla oli toki jo aika paljon saavutusta ns musan tiimoilta. Ei sinne muuten olis ollu mulla mitään asiaa. Hyvä koulu oli ainakin siihen aikaan. Paljon on tullut ihan maailmaa niittämään poppareita munkin koulukavereista. Ennenkaikkea yhteishenki oli meidän aikaan mitä parasta. Kaikki puhalsi yhteen hiileen ja oli omalta osaltaan ns oman lajin friikkejä. Nyt oon kuullu että ei voi puhua samasta asiasta. Harmi vaan! Mulla meni suurin osa kouluajasta studiossa duuneja tehdessä ja musaa vääntäessä. Joten se itse koulu jäi toissijalle. Nyt koulu on rempattu kuulemma vielä tosi kivaksi joten täsillä vaan puristamaan kokeisiin. |