Aihe: ESP LTD mh250
1
Frgt
24.07.2006 01:14:53
Eli tarkotus olis ostaa tollane http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/mh250.phtml
Että kertokaas kokemukset ja laatu tohon hintaan että kannattaako ostaa?
Geoff
24.07.2006 03:05:21
Itselleni ei jäänyt kovin hyvää kuvaa kitarasta sitä kokeillessani. Puut ovat sieltä halvemmasta päästä laadultaan ja soinniltaan ja tallana olevan lisenssifloikan vireenpito alkaa iän ja käytön myötä heikkenemään hyvinkin nopeassa ajassa. Mikit ovat tämän vuoden mallissa ESP:n omat, jotka tosin ovat saundiltaan aika lailla vastaavat kuin nuo EMG:t. Hintaansa nähden silti ihan OK kitara, vaikka itse valitsisin tuon huonon floikan takia floikattoman NT-mallin. Tosin jos käytetty kelpaa, saa tuohon hintaan tai jopa halvemmalla huomattavasti parempia kitaroita. Näitä ovat esim. 80-luvun lopun ja 90-luvun alun japanilaiset Charvelit ja Ibanezin RG-sarjalaiset mallista RG502 eteenpäin.
Novac
24.07.2006 08:31:27

Kyllähän noilla LTD:illä ihan oikeasti soittelee. Hyviä kitaroita. Muusikoiden.net on vaan niin kyyninen mesta että kaikki pitää olla vähintään 1500 euroa ennen kuin alkaa olla "hyvä kitara". Itse en ainakaa ole noissa LTD:eissä ole vikoihin törmännyt, vaikka en suosittele että halvinta mahdollista kannattaisi ostaa. Mutta kyllähän tuohon hintaluokkaan saa jo laatua. Suosittelen. Sanokaa mitä sanotte.
mikä on olutta on nyt mennyttä...
anssopikasso
24.07.2006 10:54:22
kyllähä mie suosittelen, floikkarihan tuosta vaihtoon menee ajan kanssa, mutta eiköhän se pelaa nyt sen vuoden-pari kumminkin kohtuudella. itsellä on hyvät kokemukset entisestä mh 300 mallista, joka nyt löytyy itseltä mh-customina. :D emg:n aktiivimikit tilalle, ja orgifloikka lisenssinpaikalle ja kerta ei enää uutenakaan saa niin ristin sen customiksi. :D
saastara
24.07.2006 11:30:32
En näe oikein mitään järkeä ostaa noin hintavaa kitaraa jossa lähes kaikki on enemmän tai vähemmän halpista.. Huonot mikit, huono floikka, kehnot puut ja omaan kokemukseen nojaten en menisi viimeistelynkään varaan laskemaan..

Sinuna etsisin enemmin noita käytettyjä laatukitaroita.. harmittaa muuten jälkeenpäin kun on tullut b-luokan leluun sijoitettua.
Lisää middleä.
Frgt
24.07.2006 11:45:12
Käytetyt ei ole vaihtoehto mulle.. ostan uutena..
saastara
24.07.2006 12:06:56
Käytetyt ei ole vaihtoehto mulle.. ostan uutena..

Miksi ihmeessä, jos saa kysyä..? Hinta / laatu - suhde on kuitenkin käytetyissä lähes aina parempi.. Jos on tarjolla kallista nojaata ja halpaa käytettyä laatua, niin kyllä minä aina sen laatukepin ottaisin..

Mutta kukin smurffaa tavallaan ja idiotismi on tunnetusti suomessa rehottava kansantauti..

E: pahoittelen.. Paha päivä.
Lisää middleä.
Frgt
24.07.2006 12:44:32
Mistä noita käytettyjä vois katella ?
meitu
24.07.2006 12:55:30

Mistä noita käytettyjä vois katella ?

Vaikkapa Muusikoiden.netin torilta tai sitten lähimmän musaliikkeen hyllyiltä.
Ne jotka soittaa ne tietää.
saastara
24.07.2006 12:56:55
M.net Tori, Huuto.net, eBay, Musakauppojen käytettyjä ymv.

Aloitas vaikka tuolta: http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … n=&price_max=&x=29&y=13

Onnea metsästykselle..
Lisää middleä.
Buffa D
24.07.2006 13:33:04
Siinä tapauksessa suosittelen ruinaamaan perheeltä parisataa lisää ja sijoittamaan 400-sarjalaiseen. Niillä soittelee pidempäänkin eikä kaikki ole niin halpista. Mutta miksi juuri LTD? Samaan hintaan saisit Schecteriltä varmasti paljon laadukkaampia keppejä laadukkaammilla lisenssitalloilla. Esimerkiksi tuo Hellraiserin kuusikielinen floikallinen versio tai vaikka Damien 6 FR voisi olla? Schecter on ainakin omasta mielestäni yksi hintalaatusuhteeltaan parhaista valmistajista so far. Seuraavat kitarani tulevat todennäköisesti olemaan kuitenkin Schectereitä. :)

Et kai ole päässyt testaamaan noita Damien-malleja? Itte olisin erittäinkin kiinnostunu just noista, mutta niitä ei viimeksi ollu Soundatassa.
Eikä muuten ollu sinne edes tilattu yhtään. Onko sitten kellään hajuakaan millaset kaulat noissa on?
Tossa Hellraiserissa oli nääs pikkasen turhan paksu mun makuun..
Juustonaksu
24.07.2006 14:01:23
Et kai ole päässyt testaamaan noita Damien-malleja? Itte olisin erittäinkin kiinnostunu just noista, mutta niitä ei viimeksi ollu Soundatassa.
Eikä muuten ollu sinne edes tilattu yhtään. Onko sitten kellään hajuakaan millaset kaulat noissa on?
Tossa Hellraiserissa oli nääs pikkasen turhan paksu mun makuun..

Damienin kaula oli aika sama kuin Hellraiser. Pistin itseasiassa tässä 15 min sitten Soundatan Pupelle mailia ja vastaus oli, että Damienit on loppu ja EHKÄ tulee elokuussa. Hän korosti sanaa ehkä, koska he eivät aina saa samaan lähetykseen kaikkia tilattuja soittimia. Hellraiseria kuitenkin löytyy Black Cherry värityksellä ja taitaa olla se, kun meikäläiselle mukaan tarttuu. Sormet syyhyää. :) Olisipa vaan jo rahaa riittävästi.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Frgt
25.07.2006 00:17:16
Vai kannattaisko hommata tosta NT versio? siinähän ei oo floikkaa ?
Frgt
25.07.2006 13:11:53
kiitos kaikille kommenteista ostin esp ltd jh-200:) hyvältä tuntu heti kun sain tämän käteen.
Buffa D
25.07.2006 14:14:19 (muokattu 25.07.2006 14:14:46)
Damienin kaula oli aika sama kuin Hellraiser. Pistin itseasiassa tässä 15 min sitten Soundatan Pupelle mailia ja vastaus oli, että Damienit on loppu ja EHKÄ tulee elokuussa. Hän korosti sanaa ehkä, koska he eivät aina saa samaan lähetykseen kaikkia tilattuja soittimia. Hellraiseria kuitenkin löytyy Black Cherry värityksellä ja taitaa olla se, kun meikäläiselle mukaan tarttuu. Sormet syyhyää. :) Olisipa vaan jo rahaa riittävästi.

Onkos sulla muuten hajuakaan, että onko noita Schecterin uusia malleja tulossa Lähiaikoina?
Toi C-1 SheDevil ja etenkin toi floikaton C-1 iski silmään. Tos vois todellakin olla mun seuraava kitara.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)