baron 20.07.2006 23:21:32 | |
---|
Tä? Keikan jälkeen kamat kasaan ja himaan niin nopeasti kuin ikinä pääsee. Ryyppäämiset hoidetaan vapaa-aikana. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Keke Urlaub 21.07.2006 09:32:23 | |
---|
Kaipuu keikalle. Se on koko homman ydin, ehdottomasti hauskin homma. Soundcheck on hauskaa, säätäminen on hauskaa, odottaminen (ei aina hauskaa?), hengennostatus bändin kavereiden kanssa on hauskaa ja sitten kun pääsee lauteille, se on upeata. Ja se huurteinen bäkkärillä heti keikan jälkeen. Se tuntuu monasti ansaitulta. Muutoin keikoilla tulee oltua kyllä suht. selvinpäin - hauskempaa niin, kun soittokin kulkee paremmin. What's this funk that you call junk - To me it's just monkey business |
Guitar Hero 21.07.2006 12:40:24 (muokattu 21.07.2006 12:41:10) | |
---|
Tä? Keikan jälkeen kamat kasaan ja himaan niin nopeasti kuin ikinä pääsee. Ryyppäämiset hoidetaan vapaa-aikana. Je, samoilla linjoilla.. Kyllä mä yleensä neitokaiseni viereen ajan samana yönä nukkumaan. edit: taip ou. Come to the dark side. We have cookies
http:\www.sweetmoses.net |
musatuukka 21.07.2006 14:29:41 | |
---|
Keikan jälkeen tietysti keitolle.. Selevä ku bläkki tämä homma. Jazz se on saatanan musiikkia! |
Epämuusikko 21.07.2006 18:11:29 | |
---|
No, toihan oli niille oikein! Ei kai musaa sibiksen tyypeille soiteta, varsinkaan selvinpäin. Voi kuin se olisikin niin... -Toisaalta tuo ei välttämättä olekkaan mitään kuuntelumusiikkia.
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
kivi 21.07.2006 18:37:44 (muokattu 21.07.2006 18:38:09) | |
---|
Je, samoilla linjoilla.. Kyllä mä yleensä neitokaiseni viereen ajan samana yönä nukkumaan. Heh, about joka 20. keikka on sellainen että on mahdollisuus päästä omaan sänkyyn nukkumaan, tai ylipäätään kotiin. Se on se kun ei asu yliopistokaupungissa tai edes sellaisen lähellä, eli siellä missä keikat on. |
Guitar Hero 21.07.2006 21:00:47 (muokattu 21.07.2006 21:01:31) | |
---|
Heh, about joka 20. keikka on sellainen että on mahdollisuus päästä omaan sänkyyn nukkumaan, tai ylipäätään kotiin. Se on se kun ei asu yliopistokaupungissa tai edes sellaisen lähellä, eli siellä missä keikat on. Mä asun yliopistokaupungissa (Lappeenranta), mutta harvemmin täällä niitä keikkoja on. Yleensä Stadista tai Tampersterista yöllä kotiin porhallan - riippuen tietysti, olenko omalla autolla matkassa. |
ganesha 21.07.2006 21:21:11 | |
---|
Tällanen tuli mieleen, sulla on keikkaileva bändi, sanotaan vaikka jotain 1keikka/kk, ni kumpaa kaipaat noissa väleissä enemmän, sitä että pääset soittaan yleisölle vai sitä, että pääset keikan jälkeen hikisenä ja kaikkes antaneena juomaan kylmää olutta tuoppi tolkulla ja poriseen kavereiden kanssa. ovatko nämä kaksi vaihtoehtoa sitten toisensa poissulkevia? :D viina. hanuri. ja naiset. |
TanoshiiMoominIkka 22.07.2006 08:56:01 | |
---|
ovatko nämä kaksi vaihtoehtoa sitten toisensa poissulkevia? :D Ei, mutta kumpi on parempaa? |
baron 22.07.2006 14:12:26 | |
---|
ovatko nämä kaksi vaihtoehtoa sitten toisensa poissulkevia? :D Ryyppääminen on kivaa, keikkailu on kivaa. Kun nämä kaksi kivaa harrastusta sotkee, lopputulos ei olekaan enää kiva. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Lennu 22.07.2006 14:36:27 | |
---|
Ryyppääminen on kivaa, keikkailu on kivaa. Kun nämä kaksi kivaa harrastusta sotkee, lopputulos ei olekaan enää kiva. Aijaa? Mä aattelin tänään vähän kokeilla. |
arppah8 22.07.2006 15:05:49 (muokattu 22.07.2006 15:06:36) | |
---|
Kyllähän se yleensä menee oluen maisteluksi keikan jälkeen, keikkaliksaan kun useinkin kuuluu muutama huurteinen. Näin harrastelupohjalla tuota keikkaa on sen verran vähän, ettei vetoja tule (yleensä) perättäisille päiville, joten sen suhteen ei hirveästi tarvitse skarpata. Ja ennen keikkaa ei pysty/huvita juoda kahta olutta enempää. Siinä toisessakin on yleensä puolet liikaa. Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Keikka on se joka tien päälle vetää. Sellaista euforiaa mikä lavalla tulee ei sopalla saa aikaan. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Lennu 22.07.2006 16:41:41 | |
---|
Kyllähän se yleensä menee oluen maisteluksi keikan jälkeen, keikkaliksaan kun useinkin kuuluu muutama huurteinen. Näin harrastelupohjalla tuota keikkaa on sen verran vähän, ettei vetoja tule (yleensä) perättäisille päiville, joten sen suhteen ei hirveästi tarvitse skarpata. Ja ennen keikkaa ei pysty/huvita juoda kahta olutta enempää. Siinä toisessakin on yleensä puolet liikaa. Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Keikka on se joka tien päälle vetää. Sellaista euforiaa mikä lavalla tulee ei sopalla saa aikaan. Hoho, tulipa sopivasti. Lähen kohta keikkapaikalle ja kävin ottamassa yhen tuopin ja pullon. Eli puoltoista. Keikkamestalla on kuulemma tarjoilut kunnossa, että eiköhän ainakin vikan setin voi dokaa pystyyn. Ei vaan, vitsillähän minä. Jos tuntee rajansa, niin kyllä sitä voi rentoutua vaikka oluellakin keikyn ohessa, sikälikin kun se ei muita musisoijia häiritse. Ja tänään ei tarvii ite ajaa, niin turhaan rupeen kärvistelemään. Ei siinä soittaessa ehdi edes kaksin käsin vetämäänkään, joka mulle on se "anglia metsään" kompastuskivi. Ei tarvii tulla sanomaan, että meidän pändissä vedetään vesilinjalla. En mä oo tulossa semmoseen bändiin soittamaan. Siinä kumpikin osapuoli voittaa. |
Fuzzy Boner 23.07.2006 23:11:22 | |
---|
Tällanen tuli mieleen, sulla on keikkaileva bändi, sanotaan vaikka jotain 1keikka/kk, ni kumpaa kaipaat noissa väleissä enemmän, sitä että pääset soittaan yleisölle vai sitä, että pääset keikan jälkeen hikisenä ja kaikkes antaneena juomaan kylmää olutta tuoppi tolkulla ja poriseen kavereiden kanssa. Juomista tietty. 5kertaa viikossa jos vaikka sattuu olemaan keikka niin viidet pleksit kaikilla mausteilla. MÖLLISTY |
jogo3000 24.07.2006 07:18:41 | |
---|
Juomista tietty. 5kertaa viikossa jos vaikka sattuu olemaan keikka niin viidet pleksit kaikilla mausteilla. Tätä olen miettinyt jonkin verran. Jos on jonkinlaista haavetta edes alkaa tekemään enemmän keikkaa kuin kerran kuussa, niin voi olla riski opetella keikkakäyttäytymiseensä juopotteleminen. Yhtään tiheämmällä keikkatahdilla alkaa olla terveysriski. |
Tätä olen miettinyt jonkin verran. Jos on jonkinlaista haavetta edes alkaa tekemään enemmän keikkaa kuin kerran kuussa, niin voi olla riski opetella keikkakäyttäytymiseensä juopotteleminen. Yhtään tiheämmällä keikkatahdilla alkaa olla terveysriski. Ammatinvalintakysymys. hoho. No ei, mut oon mä lomalla selkeesti paremmassa hapessa ku rundiaikoina. Ei jaksa vapaalla ottaa ikinä yhtään MÖLLISTY |
Lennu 24.07.2006 11:37:18 | |
---|
Ammatinvalintakysymys. hoho. No ei, mut oon mä lomalla selkeesti paremmassa hapessa ku rundiaikoina. Ei jaksa vapaalla ottaa ikinä yhtään Joutuu vielä ite maksamaan. |
Fuzzy Boner 24.07.2006 12:49:41 | |
---|
Joutuu vielä ite maksamaan. Ellei ota aina bäkäreiltä yhtä jallua reppuun ja vie kotiin. Kertyy kova varasto vuosien varrella. MÖLLISTY |
Tympee Huttunen 24.07.2006 12:57:59 | |
---|
Niillä muutamilla keikoillani, en ole koskaan päässy oikein keiton makuun. Aina pitänyt lähteä heti keikan jälkeen vahvari kädessä kirkuvan yleisön läpi. Aina ollut seuraavana päivänä töitä tai jotain näyttökokeita tms. |
doremi 25.07.2006 12:24:51 (muokattu 25.07.2006 12:28:58) | |
---|
Tällanen tuli mieleen, sulla on keikkaileva bändi, sanotaan vaikka jotain 1keikka/kk, ni kumpaa kaipaat noissa väleissä enemmän, sitä että pääset soittaan yleisölle vai sitä, että pääset keikan jälkeen hikisenä ja kaikkes antaneena juomaan kylmää olutta tuoppi tolkulla ja poriseen kavereiden kanssa. Just eilen totesin ikälopulle bändikaverilleni, että enpä taida jaksaa syyskuussa mahdollisesti olevalle keikalle. Peruttiin ajatus yhteistuumin. Pari viikkoa sitten soitettiin ihan ok, mut se oheistoiminta roudauksineen ja bakkanaaleineen jälkikäteen. Lomallahan tässä tietysti ollaan. Olen vanha pieru ja kaiken pitäisi olla valmista: joku roudais ja sitten soittais setin ja sen jälkeen pääsis kotiin tutimaan. Mut eihän se koskaan niin mene. Sitä, erittäin harvakseltaan keikkailevana, yrittää ottaa kaiken irti tilanteesta, mikä rasittaa elimistöä ja psyykettä. Kerrassaan epäammattimaista! |