Aihe: Paljonko maksaa Tama Swingstarit?
1
Juhav
23.07.2006 16:48:59

Oisin vaan kysässy tietäviltä, paljonko tuommosista kannattais maksaa? Rummut luultavasti jostain 80-luvun lopulta tai 90-luvun alusta(?). Mukana ois powerbeat-merkkinen hihatti + lautanen, sekä Pearlin jotku tuplat. Kaikki lyöntikalvot menis uusiks. Rummut tulis enimmäkseen nauhotuskäyttöön, että onko järkeä ees miettiä?
Nolte
23.07.2006 19:22:01
Ei niistä paljoakaan kannata maksaa. Kannattaako ostaa ylipäätään, on tietysti jokaisen itse päätettävä. Riippuu vähän, miten iso setti se on, mutta joku 250e lienee jo lähellä maksimia, mitä kannattaisi maksaa. Jos ovat kunnossa.

Jos tarkoitat treenikämppänauhoituksia itseä varten, niin siihen käyvät kyllä.
Hyvät kamat - huono soittaja!
Juhav
23.07.2006 23:14:45

Setti oli muistaakseni 12",14",16" virppa 16"(?) ja basari + hihatti ja lautanen. Pyynti oli 400€.

Ei liene järkevä sijoitus kun nimenomaan nauhotteluun ajattelin...treenikämppä-nauhotteluun nyt tietysti, mut tarkotus ois parantaa soundia pikkuhiljaa. Traxit löytyy kaapista, mut niitten "nauhottelupotentiaali" on aika p:stä. =D

Taman superstareilla on nyt nauhoteltu, taitaa Swingstarit jäädä ainaki niille kakkosiks vaikka vireissä oisivatkin.
Jeltz
23.07.2006 23:27:18
Setti oli muistaakseni 12",14",16" virppa 16"(?) ja basari + hihatti ja lautanen. Pyynti oli 400€.

Ei liene järkevä sijoitus kun nimenomaan nauhotteluun ajattelin...treenikämppä-nauhotteluun nyt tietysti, mut tarkotus ois parantaa soundia pikkuhiljaa. Traxit löytyy kaapista, mut niitten "nauhottelupotentiaali" on aika p:stä. =D

Taman superstareilla on nyt nauhoteltu, taitaa Swingstarit jäädä ainaki niille kakkosiks vaikka vireissä oisivatkin.

Joo, ei kannata noin vähäistä päivitystä tehdä. Säästää mielummin kauemmin ja ostaa kunnolla hyvät pöntöt, Swingstar kun kuitenkin on aloittelijatason setti.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)