Aihe: Gibson Sg special Faded wc
1
Nixzar
22.10.2003 17:10:50
Onko kellään kokemuksia tollasesta kepistä.? Ei pahan hintainen Gibsoniksi..

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153687.html
*Keep on rocking in the free world*
Nixzar
22.10.2003 17:13:19
Onko kellään kokemuksia tollasesta kepistä.? Ei pahan hintainen Gibsoniksi. ja mitkä mikit tossa on kiinni.?

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153687.html
p130
22.10.2003 17:22:14

Eikös tuo koesoitettu jossakin kohtuullisen tuoreessa Riffissä? Tai jossakin muussa kotimaisessa lehdessä...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Nixzar
22.10.2003 17:23:50
Eikös tuo koesoitettu jossakin kohtuullisen tuoreessa Riffissä? Tai jossakin muussa kotimaisessa lehdessä...

Saiskohan ton arvostelun kaivettua jostain.?
JM
22.10.2003 17:30:56
Ite oon katellut kanssa tuota, ei olis kovin pahan hintainenkaan. SG:t vaa sattuu olemaan kaulapainoisia, mikä ei mun mielestä oo hyvä juttu mut kai tuolla soittelis. Ei muute tule ilmeisesti kovaa laukkua tuon kanssa, paha juttu sitä postitusta ajatellen..
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
Sammakko
22.10.2003 17:31:28

EI mikään kovin hyvä kitara. Siis ainakaan se mitä minä testasin musakaupassa.
The Banton Kun Kui Experience
p130
22.10.2003 17:34:44

Saiskohan ton arvostelun kaivettua jostain.?

Kirjastosta?

Ei kai se iso homma ole muutama numero taaksepäin Riffit, Rumbat jne. selata.

On kyllä hinta kohdallaan. Pitäisiköhän omaa lähikauppiasta hätyytellä ja kysellä mihin hintaan irtoaa. Tähän mennessä on aina pystynyt vastaamaan Thomannin hintoihin. Joskus alittanutkin ihan pyytämättä.
p130
22.10.2003 17:37:51

EI mikään kovin hyvä kitara. Siis ainakaan se mitä minä testasin musakaupassa.

Kerrohan tarkemmin, miksi ei ollut esimerkiksi SG specialiin/standardiin verrattuna hyvä. Tuohan on kai special eri viimeistelyllä ja otelautamerkeillä... Vai siis vain huono yksilö?
Sammakko
22.10.2003 17:39:20

Kerrohan tarkemmin, miksi ei ollut esimerkiksi SG specialiin/standardiin verrattuna hyvä. Tuohan on kai special eri viimeistelyllä ja otelautamerkeillä... Vai siis vain huono yksilö?

Osittain vaikutti paskat säädöt. Emmä muista muutaku että ei se hyvä ollu. Kai sen hyväks sais ku vaan laittais.
The Banton Kun Kui Experience
JLM
22.10.2003 17:56:07

Kovasti ihmiset maailmalla puhuvat että faded mallit olisivat hiukan heikosti viimeisteltyjä. Törröttävistä nauhojen päistä ja muista puhuvat... Omakohtaista kokemusta ei ole.

Tuo hinta alkaa olla jo lähellä järkevää. Silti vieläkin kismittää että jenkit saavat tuollaisen alle viidellä sadalla dollarilla.
SURf
23.10.2003 07:31:20
Tuolta löytyy jotain arvostelua/testiä:

http://www.rytmi.com/rytmi303/303gibson1.html
Get a haircut and get a real job.
PIM
23.10.2003 08:54:38
Kovasti ihmiset maailmalla puhuvat että faded mallit olisivat hiukan heikosti viimeisteltyjä. Törröttävistä nauhojen päistä ja muista puhuvat... Omakohtaista kokemusta ei ole.

Tähänhän niiden edullinen hinta juuri perustuukin eli tehtaalla kiinnitetään vähemmän huomiota (lue: työtunteja) viimeistelyyn mikä siis käytännössä jätetään ostajan harteille ja joka samalla näkyy sitten suoraan hinnassa. Säästö vaan hukkuu aika lailla samantien siihen että kitaran joutuu viemään soitinkorjaajalle trimmattavaksi jos itse ei hommasta suoriudu.
JLM
23.10.2003 14:32:19

Tähänhän niiden edullinen hinta juuri perustuukin eli tehtaalla kiinnitetään vähemmän huomiota (lue: työtunteja) viimeistelyyn mikä siis käytännössä jätetään ostajan harteille ja joka samalla näkyy sitten suoraan hinnassa. Säästö vaan hukkuu aika lailla samantien siihen että kitaran joutuu viemään soitinkorjaajalle trimmattavaksi jos itse ei hommasta suoriudu.

Juuri näin... Mieluummin ostaisin samanhintaisen mutta eri merkkisen kitaran joka olisi hyvässä kuosissa jo kaupassakin. Intonaation ja kielten korkeuden säädön siedän mutta jos lavassa lukee Gibson ja silti kitara kaipaa esim. nauhojen viimeistelyä, niin ei tule kyllä kauppoja. Toisaalta jos sattuu löytämään hyvän kipaleen niin mikä ettei.
outo_O
23.10.2003 14:53:00

en tiedä missä päin suomea kitaran säädöt maksaa yli 700€, mutta 750€ gibsonin päälle about 80€ nauhahionta ja muut perussäädöt on ihan kohtuuden rajoissa..
B L A C K E N E D ! ! !
PIM
23.10.2003 15:03:59
en tiedä missä päin suomea kitaran säädöt maksaa yli 700€, mutta 750€ gibsonin päälle about 80€ nauhahionta ja muut perussäädöt on ihan kohtuuden rajoissa..

Mistäs hihasta tämän 700e vetäsit?
outo_O
23.10.2003 16:31:50
Mistäs hihasta tämän 700e vetäsit?

eikös ne gibson sg t maksa about 1500€?

Säästö vaan hukkuu aika lailla samantien siihen että kitaran joutuu viemään soitinkorjaajalle trimmattavaksi jos itse ei hommasta suoriudu.

tosta vaan kävin miettimään
B L A C K E N E D ! ! !
Niskamies
23.10.2003 16:58:40
eikös ne gibson sg t maksa about 1500€?
tosta vaan kävin miettimään

tosta sun viestistä vain sai semmosen kuvan että pelkät säädöt olisi yli 700 euroa.
Hanki presari ja ole tosimies!
PIM
23.10.2003 17:00:09
Älä nyt vertaa sitä mihinkään SG Standardiin vaan lähinnä vastaava kunnolla vimeistelty SG on Special, mikä Thomannilla maksaa 200 e enemmän kuin tuo Faded.
Tinmo
28.10.2003 20:13:45
Gibsonit on nyt aivan sikaylihintaisia! Luin juuri olisko ollu 2000 vuoden Riffiä, jossa oli SG Standardin testi. Siinä ilmoitettu hinta oli euroiksi käännettynä alle 1200€ UUTENA. Nyt pitäisi maksaa Intosedälle 1895€ SG:stä, ei vetele!
GIN - Driver´s choice
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)