ollikainen 23.07.2006 20:35:31 | |
---|
Vaikka hakua olenkin käyttänyt ja (netistä) metsästänyt, en ole löytänyt kuin yhden wilkinson tallan omaavan kitaran, joka sopii budjettiin, kyseinen kitara on Framuksen diablo custom. Kuitenkin toivoisin mahonkibodya jota tuossa kitarassa ei ole. Pitäiskö vain suostua metsästämään käytettynä? Mitään muita kriteereitä ei oikeastaan ole kuin wilkinson ja mahonkirunko. Myös hyvä vinategekin voisi kelvata. http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/diablo_custom.phtml Ja tuossa on kitara.. Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
BoNey 23.07.2006 20:38:05 (muokattu 23.07.2006 20:43:23) | |
---|
hairspray killer |
P-Nut 23.07.2006 20:58:15 | |
---|
Ennen kuin kerkesin lukea viestin loppuun niin tuli itsellänikin mieleen heti tuo Framuksen Diablo Custom, joka kiinnostaa itseäni kans kovasti. Jos satut tuon hankkimaan niin kiinnostaisi kovasti kuulla mielipiteitä. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Roitto 23.07.2006 21:01:11 | |
---|
Yamahan pacifican paremmissa malleissa pitäisi olla wilkinsonit... Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Geoff 23.07.2006 21:05:25 | |
---|
Itse kääntäisin katseeni esim. Ibanezin SA-sarjalaisia kohti. Ainakin SA2120 vaikuttaisi hyvältä mahonkirunkoineen, vaikka talla onkin Ibanezin oma, joka tosin vastaa aika lailla Wilkinsonia. Levytukusta kannattaa kysellä, yleensä ovat olleet Ibanezit ainakin pienellä tinkimisellä siellä halvempia kuin Thomannilla. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-189354.html |
LaXu 23.07.2006 21:32:57 | |
---|
Yamahan pacifican paremmissa malleissa pitäisi olla wilkinsonit... Ei ole enää Wilkinsonia niissä, vaan hyvin samanlainen Yamahan oma malli. Kaivattua mahonkirunkoakaan ei löydy. |
Roitto 23.07.2006 21:43:58 | |
---|
Ei ole enää Wilkinsonia niissä, vaan hyvin samanlainen Yamahan oma malli. Kaivattua mahonkirunkoakaan ei löydy. Mut sitähän voisi ottaa sen vanhan rungon irti siitä kaulasta, säilyttää kaiken elektroniikan siitä pacificasta ja tehdä uuden rungon. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Miksi muuten pitää olla juuri Wilkinson tallana? Tai juuri tuo tietty malli? 1000-1200e budjettiin: Music Man Silhouette Special käytettynä. Siinä on Wilkinsonin VSV-talla - toimii. Nimim. kokemusta on ;-) Edit: Eikun saamari, halusit mahonkirungon. No sitten ei kai Musaria... Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
maxillaris 23.07.2006 23:14:24 | |
---|
Patrick Eggle Berlin pro käytettynä. |
ollikainen 24.07.2006 02:27:21 (muokattu 24.07.2006 02:48:51) | |
---|
Ennen kuin kerkesin lukea viestin loppuun niin tuli itsellänikin mieleen heti tuo Framuksen Diablo Custom, joka kiinnostaa itseäni kans kovasti. Jos satut tuon hankkimaan niin kiinnostaisi kovasti kuulla mielipiteitä. No kokeillut olen, hemmetin hyvä. Jeff Becki ei ole kyllä mielestäni maailman paras, mutta senhän voi vaihtaa. Itse kääntäisin katseeni esim. Ibanezin SA-sarjalaisia kohti. Ainakin SA2120 vaikuttaisi hyvältä mahonkirunkoineen, vaikka talla onkin Ibanezin oma, joka tosin vastaa aika lailla Wilkinsonia. Levytukusta kannattaa kysellä, yleensä ovat olleet Ibanezit ainakin pienellä tinkimisellä siellä halvempia kuin Thomannilla. Kaikki muu paitsi väri :) Mut sitähän voisi ottaa sen vanhan rungon irti siitä kaulasta, säilyttää kaiken elektroniikan siitä pacificasta ja tehdä uuden rungon. Vähän liikaa minulle... Patrick Eggle Berlin pro käytettynä. Kun vaan löytäisi. Mites jos metsästäisin kunnon Prs:än käytettynä? Ei ole wilkinsonia mutta muuten täydellisiä. Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
Jag 24.07.2006 07:51:13 | |
---|
http://www.makesmusic.net/product_details.php?p=32 siinä olisi käytetty Diablo Custom. ja tämän kuukauden ajan saisi vielä -30% kun tuo kyseinen liike lopettaa liiketoimintansa. Eli siis Kajaanin musiikissa kyseinen kitara. Kohta siirtyvät pelkkään nettimyyntiin ja vielä heinäkuun ajan on kaikki tuotteet -30% 22.05.2006 - Kajaanin Musiikki kiittää kaikkia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Valitettavasti olemme muutosten edessä. Kajaanin Musiikki lopettaa toimintansa välikatu 3:ssa 31.7.2006. Siihen asti kaikki tuotteet poistotarjouksin -30% Toiminta jatkuu vielä netissä. Siirrymme verkkokauppaan 1.8.2006 lähtien osoitteeseen www.makesmusic.net eli ole nopea :) "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
ollikainen 24.07.2006 15:35:31 (muokattu 24.07.2006 15:36:08) | |
---|
http://www.makesmusic.net/product_details.php?p=32 siinä olisi käytetty Diablo Custom. ja tämän kuukauden ajan saisi vielä -30% kun tuo kyseinen liike lopettaa liiketoimintansa. Eli siis Kajaanin musiikissa kyseinen kitara. Kohta siirtyvät pelkkään nettimyyntiin ja vielä heinäkuun ajan on kaikki tuotteet -30% 22.05.2006 - Kajaanin Musiikki kiittää kaikkia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Valitettavasti olemme muutosten edessä. Kajaanin Musiikki lopettaa toimintansa välikatu 3:ssa 31.7.2006. Siihen asti kaikki tuotteet poistotarjouksin -30% Toiminta jatkuu vielä netissä. Siirrymme verkkokauppaan 1.8.2006 lähtien osoitteeseen www.makesmusic.net eli ole nopea :) Pitääpä käydä katsastamassa. Väri vään ei ole niin ihQ :) Ja sanokaa mitä sanotte, värillä on väliä! E: Tai... Ei tuo niin kamala olekkaan. Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
P-Nut 24.07.2006 15:46:46 | |
---|
Pitääpä käydä katsastamassa. Väri vään ei ole niin ihQ :) Ja sanokaa mitä sanotte, värillä on väliä! Varsinkin kun tuo Custom malli on tarkoituksella tehty perusmallista hienommaksi niin kyllä sitä sillon saa jo väri olla oikeasti itselle mieluinen :) Vaan prkl kertokaas kokemuksia jos teillä on tuosta Diablo Customista ! Kiinnostaa kovasti tuo Ovangol-kaulamateriaalin vaikutus soundin tummuuteen/kirkkauteen. Itse tilaan tuon testattavasti parin viikon päästä niin sittenhän sen saa itse selville, mutta joo Niin ja sori kun änkeän samaan ketjuun :) Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
ollikainen 24.07.2006 16:00:28 | |
---|
Vaan prkl kertokaas kokemuksia jos teillä on tuosta Diablo Customista ! Kiinnostaa kovasti tuo Ovangol-kaulamateriaalin vaikutus soundin tummuuteen/kirkkauteen. Kaula oli muuten todella hyvän tuntuinen, kitaran soundi oli todella maittava. Wilkinsoni oli mukava lelu, puut olivat upeat (Suosaarni selkä ja 20mm vaahterakansi) Vaahtera toi sitä kirkkautta lisää peliin mukavasti. Mikit oli hyvät, paitsi Jb. Viimeistely oli huippuluokkaa, ei mikään yllätys. Ovangol oli muistaakseni kohtuu tumma soundiltaan, hieno puu sekin muuten. Kitara oli muuten bolt-in?!?! Kokeilemassani yksilössä oli värinä upea almond. Vaahterakansi oli bookmatched. http://www.framus.de/modules/frameset/frameset.php Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
Wolfer 24.07.2006 16:31:32 | |
---|
1000 - 1200eurolla saat jo tilattua Warmoth.com:sta wilkinsonin omaavan mahonkikitaran =) |
ollikainen 24.07.2006 16:33:54 | |
---|
1000 - 1200eurolla saat jo tilattua Warmoth.com:sta wilkinsonin omaavan mahonkikitaran =) Hyvä idea muuten! Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
P-Nut 24.07.2006 19:42:31 (muokattu 24.07.2006 19:44:05) | |
---|
Kaula oli muuten todella hyvän tuntuinen, kitaran soundi oli todella maittava. Wilkinsoni oli mukava lelu, puut olivat upeat (Suosaarni selkä ja 20mm vaahterakansi) Vaahtera toi sitä kirkkautta lisää peliin mukavasti. Mikit oli hyvät, paitsi Jb. Viimeistely oli huippuluokkaa, ei mikään yllätys. Ovangol oli muistaakseni kohtuu tumma soundiltaan, hieno puu sekin muuten. Kitara oli muuten bolt-in?!?! Kokeilemassani yksilössä oli värinä upea almond. Vaahterakansi oli bookmatched. Huoh ei tämä hirveesti mun gäässiä helpottanu :D Vaan joo sehän on pulttikaula, mutta se tosiaan menee suht syvälle runkoon ja on yhteensä 4 ruuvilla kiinni. Kaksi niistä on näkyvillä rungon takana ja kaksi muuta näkyy kun ruuvaa kaulamikin irti, jonka alla ne ovat kiinnittyneinä runkoon ja kaulaan. Eli ei siis ihan perus pulttikaularatkaisu. Tuo Warmoth on varmasti pätevä ratkaisu ja merkkikitaroiden hinnalla saa jos melkolailla sellaisen kuin itse oikeasti haluaa. Toimitukset suomeen eivät päätä huimaa vaan siinä on sitten vain tiedettävä millaisen paketin sitä ottaa, että osat sopivat yhteen kun pakettia alkaa kokoamaan. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Aki 25.07.2006 00:57:55 | |
---|
Tosiaan tuossa Framuksessa on suosaarnirunko. Soundi on hyvin tumma, mutta hienostunut ja tyylikäs. Itse en tummasoundista kitaraa halunnut, joten päästin ohi. Carvin The Bolt sijoittuu Wilkinsoninsa kanssa tuohon hintahaarukkaan, mutta runko ei kyllä ole Mahonkia. Ellei sitten tilaa maahantuojan (Silfverberg) kautta ihan omaa Custom-mallia. Hinta tosin taitaa silloin vähän nousta. Mutta Warmothille myös suositus. Kaikki testaamani Warmothilta kotoisin olevat palat ja kitarat ovat olleet kerrankin sitä mitä laatuasioilta voi odottaa. Fenderillä, Gibsonilla yms kovin usein näin ei ole. Hieman olen kummissani että tallalla ja rungon materiaalilla on kovasti väliä, mutta mikityksellä ei tunnu olevan... :oP Mulla menee yleensä toisinpäin. Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
ollikainen 25.07.2006 01:17:48 (muokattu 25.07.2006 01:25:36) | |
---|
Hieman olen kummissani että tallalla ja rungon materiaalilla on kovasti väliä, mutta mikityksellä ei tunnu olevan... :oP Mulla menee yleensä toisinpäin. Ihan oikeasti... Mulle on aivan sama kunhan vaan miellyttää omaa korvaa. E: Oikeastaan, ei se mahonki ole kriteeri. Soundin pitää vain olla tumma ja byöreä, elikkä alapäätä reilusti. Tosiaan tuossa Framuksessa on suosaarnirunko. Soundi on hyvin tumma, mutta hienostunut ja tyylikäs. Itse en tummasoundista kitaraa halunnut, joten päästin ohi. Carvin The Bolt sijoittuu Wilkinsoninsa kanssa tuohon hintahaarukkaan, mutta runko ei kyllä ole Mahonkia. Ellei sitten tilaa maahantuojan (Silfverberg) kautta ihan omaa Custom-mallia. Hinta tosin taitaa silloin vähän nousta. Mutta Warmothille myös suositus. Kaikki testaamani Warmothilta kotoisin olevat palat ja kitarat ovat olleet kerrankin sitä mitä laatuasioilta voi odottaa. Fenderillä, Gibsonilla yms kovin usein näin ei ole. Nyt on vakvasti harkinnassa, Framus, Carvin ja warmoth. Myös joku lerpsukka voisi käydä, Gibsonilta tai tokailta. Carvinilla ja Framuksella näyttäisi muuten olevan hinnat kohdallaan. P.S: En jaksa ottaa selvää, mistä tuo Carvin on tehty? Katsoin vain kuvan nopeasti. Onko leppää? Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |
kimurantti1 25.07.2006 01:23:04 | |
---|
Ihan oikeasti... Mulle on aivan sama kunhan vaan miellyttää omaa korvaa. E: Oikeastaan, ei se mahonki ole kriteeri. Soundin pitää vain olla tumma ja byöreä, elikkä alapäätä reilusti. Eikö silloin olisi nimenomaan syytä kiinnittää huomiota mikkivalintoihin? Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |