Aihe: Sukka kitaristi tiluttajaksi
1 2 3 4
koff666
25.05.2006 12:05:41
Älkää kuunnelko tätä miestä. Hän ei tiedä mistä puhuu:)

Kuunnelkaa ennemmin minua,kun sanon,että jättäkää aloittelijat ne bodomit rauhaan. Keskittykää oikeisiin asioihin. Kerkeätte kyllä vielä myöhemmin niitä Bodomeitakin soittamaan.

Lake bodomis on oikeasti hyvää ja helppoa treeniä.. niin komppausta kuin tiluaki
gorgonoidi
25.05.2006 13:03:07

Älkää kuunnelko tätä miestä. Hän ei tiedä mistä puhuu:)

Kuunnelkaa ennemmin minua,kun sanon,että jättäkää aloittelijat ne bodomit rauhaan. Keskittykää oikeisiin asioihin. Kerkeätte kyllä vielä myöhemmin niitä Bodomeitakin soittamaan.

Näin juuri! Sitä Bodomia kerkee myöhemminkin harjoitella. Aloittelijat siis, harjoitelkaa jotakin kehittävää. Mäkin oon iha täys aloittelija ja aloitin kyllä hevistä, mutta en ole koskaan soittanut Bodomia. Ei oikeastaan kiinnosta yhtään, mutta kannattaisis siis aloittaa jostain muusta kuin siitä BODOMISTA!!!!11!
Jzci
25.05.2006 13:05:56

Lake bodomis on oikeasti hyvää ja helppoa treeniä.. niin komppausta kuin tiluaki

Mielelläni tahtoisin kuulla että mikä on mielestäsi vaikeaa jos tuon luokittelet helpoksi?
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
-Prokitaristi-
25.05.2006 14:36:59
Mielelläni tahtoisin kuulla soittonäytettä.
Roitto
25.05.2006 14:56:10
Mielelläni tahtoisin kuulla että mikä on mielestäsi vaikeaa jos tuon luokittelet helpoksi?

No siis totta kai osaa sen. Mäki harjottelin neeblet 45/9:n ekal kerral. Soolot ja kaikki. Oli ihan iisi.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Volcom
25.05.2006 15:18:36 (muokattu 25.05.2006 17:21:33)

Ääninäytettä odotellessa...

ps. Tyypillinen 16-vuotias wnb-Laiho
"Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara
L4t3
25.05.2006 18:27:46
Bill-papan ja komeettojen Rock around the clockissa on hyvä "tilusoolo". pesee 10-0 nuo kaikenmaailman Ynkät ja Laihot.

Oletteko muut huomanneet, että "tilutus" on maailman ärsyttävin termi?
"Elämä on vain M-netin korvike." (Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
-Prokitaristi-
25.05.2006 21:02:53
Ääninäytettä odotellessa...

ps. Tyypillinen 16-vuotias wnb-Laiho

Jep.

Tuo käsite "osaaminen" on kyllä aika moniselitteinen. Yleensä ne, jotka kehoavat osaavansa kaiken maailman biisit, eivät oikeasti osaa nuotilleenkaan mitään oikein.
Rypsolisti
25.05.2006 23:35:38
Oletteko muut huomanneet, että "tilutus" on maailman ärsyttävin termi?

Oon muuten samaa mieltä! Kuulostaa jotenkin tyhmältä.
ankkiz
23.07.2006 19:38:30

Öö tota esitämpä kysymykseni tähän topicciin kun en parempaa haulla löytänyt eli:

A) Mitä parempaa alternatessa on economyyn verrattuna?

B) Onko mitään hyötyä opetella economy pickingiä jos "hallitsee" jo alternaten ja on tottunut sillä soittamaan (eikä ranteeseenkaan käy niin ei vähemmästä työstäkään hyödy (kai?) mitään)

C) Miksi useat ihmiset sanoo että kannattaa opetella molemmat? (jos alternatesta ei löydy mitään parempaa) Itse olisin ainakin sitä mieltä että economy olis kannattanu alussa opetella, mutta nyt se on todella vaikeaa kun se alternate on "lihasmuistissa"
ankkiz
23.07.2006 20:39:55

tolla B) - kohdalla lähinnä hain sitä että voiko se olla kehittymisen esteenä jos väännän alternatella (Toki täppi täppinä ja pitkäkestoiset/nopeat sweepit sweeppinä)
Roitto
23.07.2006 20:49:48
tolla B) - kohdalla lähinnä hain sitä että voiko se olla kehittymisen esteenä jos väännän alternatella (Toki täppi täppinä ja pitkäkestoiset/nopeat sweepit sweeppinä)

En kyllä ymmärrä että miten se tapa jolla soitat voisi hidastaa kehitystäsi jos se kuulostaa hyvältä ja soitat oikein.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Kampela77
23.07.2006 21:12:45

Jos tarkoitat esteenä pilitysnopeudelle, niin ei ole ainakaan John Petruccin ja Paul Gilbertin kohdalla menoa hidastanut.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lennu
23.07.2006 21:16:45

Jos tykkää opetella tilua ja ynkkää, niin opetelkaa vaan. Nuorena voi harrastukset vaihtua tiuhaankin ja toisaalta sitä blyyssiäkin ehtii sitten renkuttamaan. En mä ymmärrä mitä nillittämistä kenelläkin voi olla siitä, mitä toinen tahtoo tehdä?
Jake.e
23.07.2006 23:50:03
Moodit on ihan hyvä osata.
Jerk.
zille
24.07.2006 00:16:18
Ja muista se metronomi kun vedät mitä ikänä vedätkään! Ja vaikka vetäisit Lake Bodomeja sun muita normitemmolla Guitar Pron tahissa, ni kuitenki kehottasin pelkästään metronomin säestyksellä ja melkee puolel temmolla harjotella sitä ja pikkuhiljaa nostaa. Ja itte ainakin käytän kliiniä, vaikka biisissä ois säröt. Suurimmaksi osaksi ainakin.
Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo.
Tony Narrows
26.07.2006 13:27:10
Itse olen viimeaikoina keskittynyt enemmän siihen mitä soittaa kuin miten nopeaa soittaa ja olen huomannut, että paljon fiksumpaa tulee soiteltua ja eihän tämä nyt tarkoita, ettäkö ei voisi soittaa nopeatempoista musaa :) Omien juttujen soittaminenkin tuntuu opettavan enemmän ku muilta kopioiminen, koska silloin joudut myös miettimään, mitä soitat.
Alias Tonza^^
frozen inside
31.08.2006 10:35:01
LAke bodomissa,silent night,bodom nightissa ja deadnight warriorin likit on helppoja aloittlijoille!! ainaki hyvää sweep treeniä

Ja vitut ole..en tiiä kauan oot ite soittanu, mutta muistatko minkälaista oli kun sai ekan kerran kitaran käteen? Ite oon soittanu nyt n 5 vuotta ja silloin ku aloitin nii oli tosi vaikeaa ees vaihtaa sointuja asemasta toiseen. Ite olen tyytyväinen että aloitin soittelun iron maidenien, blacksabbathien, metallicojen ja joittenki punkkibändien mukana niitä riffejä treenaten. Siinä kehitty kädet ja koordinaatio ja sitte pikkuhiljaa jotaki sooloihin liittyviä likkejä. Joskus on tullu soitettua jotain aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa itelle, mutta niihän se toisaalta joskus pitääkin. Siinä olen huomannut miten olen kehittynyt kun joskus joku asia tuntui todella vaikealta ja sitten oivalluksen kautta muutamaa kuukautta myöhemmin huomannut että näinhän tämä meneekin. Mutta ei tosiaan mitään tuollaisia kannata alussa soittaa kun ei silloin vielä oo oivaltanu miten se pitää soittaa, vaikka tietäiski sormien järjestyksen, mutta ei välttämättä sitä tekniikkaa miten sen saa kuulostamaan hyvältä. Eli ensin opetellaan tarvittava tekniikka ja sitten soitetaan. Hosumalla tullee vain kuspäämukuloita
mitä ei muista ei ole edes tapahtunut..drunk n roll
aziztcf
31.08.2006 10:44:37
aloittlijoille!! ainaki hyvää sweep treeniä

Aloittelijat, sweep treeni? Terfe.
musiikki on ku paskantamine
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)