Aihe: Sting Porissa, oletko sinä?
1 2 3 4
Kumiankka
22.07.2006 12:55:04
Yleensä vaihdan radiosta kanavaa erittäin nopeasti, jos Sting pääseen ääneen
R.Syke
22.07.2006 13:22:53
-Stink, stink, Brüderlein, stink.
työläinen
23.07.2006 13:54:51
Minä olen festari-ihminen. Menen ensikuussa soittamaankin festareille.
Kyllä oli tosi mahtavaa ollakin festareilla viime kesänä, kun ne kaikista raskaimman sarjan pojat soitti minulle Keitele Jatsissa.

Mä olin kans soittamassa festareilla. Tornion humppa- ja tangofestareilla.
"Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... "
Tankoprinssi
23.07.2006 16:09:32

No nyt tuli sekin ihme koettua, että yksi basisti houkutti kirjurinluotoon 35 000 henkeä, jossa oli paikkaan nähden 10 000 ihmistä liikaa. Tuhansia ihmisiä ei nähnyt edes screeneltä puhumattakaan näkemisestä livenä. Mielenkiintoista seurata koska alkaa kritisointi yleisönosastoilla? Lipunhinta kuitenkin tungokseen pääsystä oli 63 euroa.

Itse menin 5 tuntia ennen Stingin vetoa ja pääsin vielä näköalapaikalle. Fiilis, ilma ja "eväät" oli hyvät. Ja kyllä se Sting 1,5 tunnin siellä setin heitti mutta parempiakin on nähty ja kuultu.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Fuzzy Boner
23.07.2006 16:14:15
No nyt tuli sekin ihme koettua, että yksi basisti houkutti kirjurinluotoon 35 000 henkeä, jossa oli paikkaan nähden 10 000 ihmistä liikaa. Tuhansia ihmisiä ei nähnyt edes screeneltä puhumattakaan näkemisestä livenä. Mielenkiintoista seurata koska alkaa kritisointi yleisönosastoilla? Lipunhinta kuitenkin tungokseen pääsystä oli 63 euroa.

Itse menin 5 tuntia ennen Stingin vetoa ja pääsin vielä näköalapaikalle. Fiilis, ilma ja "eväät" oli hyvät. Ja kyllä se Sting 1,5 tunnin siellä setin heitti mutta parempiakin on nähty ja kuultu.

Sting oli todella kova. Abe on hurja rumpali. Parasta antia: biisit (vetivät pelkkiä hittejä käytännössä (policea + stingin soolotuotantoa) Rumpali Abe Laboriel JR on MIELETÖN. Dannyllä itsellään ääni parhaassa kunnossa vuosiin; tuli puhtaasti ja hyvällä soundilla ja ohan se hurja basisti. Toimi. Hyvät soundit! Kitaristit oli vähän mitä oli mutta ei se menoa haitannut yhtään!

Joo jengiä oli liikaa selkeesti, mut tulipa hyvät lipputulot.
MÖLLISTY
Tankero
23.07.2006 16:28:19
Sting oli todella kova. Abe on hurja rumpali. Parasta antia: biisit (vetivät pelkkiä hittejä käytännössä (policea + stingin soolotuotantoa) Rumpali Abe Laboriel JR on MIELETÖN. Dannyllä itsellään ääni parhaassa kunnossa vuosiin; tuli puhtaasti ja hyvällä soundilla ja ohan se hurja basisti. Toimi. Hyvät soundit! Kitaristit oli vähän mitä oli mutta ei se menoa haitannut yhtään!

Joo jengiä oli liikaa selkeesti, mut tulipa hyvät lipputulot.

Stinghän tykkää pitää bändisään raskaimman sarjan rumpaleita kuten Abe, Vinnie, Josh, Manu, Omar, Keith ym.
Varmasti, vissiin.
Tankero
23.07.2006 16:29:54 (muokattu 23.07.2006 19:04:16)
Mä olin kans soittamassa festareilla. Tornion humppa- ja tangofestareilla.

Minne lie sitten häippäsit, kun ei näkynyt illemmalla? Olis voinut vaihtaa sanaparin esim ensi talven hiihtonäkymistä.
Aika lämmin oli siellä sisällä tykittää.
Varmasti, vissiin.
DVD
23.07.2006 17:14:20
Sting oli todella kova. Abe on hurja rumpali...

Eikö tuo ole se sama runpali joka oli soittamassa Paulin kanssa, oliko se nyt viimekesänä tuolla meidän pesäpallokentällä.
paice60
23.07.2006 17:40:05
Eikö tuo ole se sama runpali joka oli soittamassa Paulin kanssa, oliko se nyt viimekesänä tuolla meidän pesäpallokentällä.

Sama mies ja hurja rumpali joka vielä laulaa hyvin, kova jätkä ja vielä hurjan näköinen.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
half
23.07.2006 18:16:27
Stinghän tykkää pitää bändisään raskaimman sarjan rumpaleita kuten Abe, Vinnie, Josh, Manu, Omar, Keith ym.

Se onkin basisti.
DVD
23.07.2006 18:28:07 (muokattu 23.07.2006 18:28:51)
Sama mies ja hurja rumpali joka vielä laulaa hyvin, kova jätkä ja vielä hurjan näköinen.

Niin, sitten isänsä, Abe vanhempi on kovanluokan basisti. Soittanut m.m. Koinoniassa.

http://www.angelfire.com/music/worldpop/MU110/
Tankero
23.07.2006 19:03:49
Niin, sitten isänsä, Abe vanhempi on kovanluokan basisti. Soittanut m.m. Koinoniassa.

Ja mm muittenkin kans kuten sivuilta näkyy. Superbasisti. Olikohan niin, että Abe soittaa Jarreaun Spain-versiolla bassoa?
Varmasti, vissiin.
paice60
23.07.2006 21:08:02

Onneksi poika tuli järkiinsä ja aloitti rumpujen soiton.
DVD
23.07.2006 21:44:14 (muokattu 23.07.2006 21:44:28)
Onneksi poika tuli järkiinsä ja aloitti rumpujen soiton.

No kyllä se vielä alkaa soittamaan jotain oikeeta soitinta kunhan kasvaa isoks. Minäkin soitin rumpuja melkein 10v kun olin vielä nuori ja ymmärtämätön.
Tankero
23.07.2006 21:52:09
No kyllä se vielä alkaa soittamaan jotain oikeeta soitinta kunhan kasvaa isoks. Minäkin soitin rumpuja melkein 10v kun olin vielä nuori ja ymmärtämätön.
Eikä taittunut.
Abe jr on aika iso.
Varmasti, vissiin.
paice60
24.07.2006 01:23:34

Ai sulla kesti niinkauan ennenkuin ymmärsit ettet osaa soittaa rumpuja. Bassoon sitten kelpasit, joo joo.
KoskPaavo
24.07.2006 10:46:29
Ai sulla kesti niinkauan ennenkuin ymmärsit ettet osaa soittaa rumpuja. Bassoon sitten kelpasit, joo joo.

Hohoo, jatketaan leikkimielisesti, kysymys; Minkä biisin rumpali voi soittaa yksinään ja yleisö varmasti tietää mikä se on?
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
DVD
24.07.2006 10:50:13
Hohoo, jatketaan leikkimielisesti, kysymys; Minkä biisin rumpali voi soittaa yksinään ja yleisö varmasti tietää mikä se on?

Oisko se Caravan?
KoskPaavo
24.07.2006 10:52:25
Oisko se Caravan?

No ei ole, paljon selkeämpi juttu
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)