Kertokaas kokemuksia kyseisestä paikasta. Kaikki tieto on tervetullutta :D Kuinka vaikea sinne on päästä ja mitä pääsykokeissa kysytään? Onhan sinne suht vaikea päästä.. varmaan toisiks vaikein, Kaarti on vaikein..=I Mun aikana kysyttiin, "vapaata sooloilua ja komppailua" muutama minuutti.. Sitten oli jotain komppistemma lappua, missä oli vähä erityylejä.. (soitin sen vielä yksin, ei ollu muuta bändiä) sitten oli primavista juttu pikku rummulle.. eipä tainnu olla muuta.. Sillon se paikka oli ihan mukava, mutta nykysin siellä taitaa olla vähä enemmän armeijan (eli tiukempi) meininki..=I Mut ehkä paras paikka mun mielestä soittokuntana..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Itse olin Niinisalossa, Satakunnan Sotilassoittokunnassa. Sinne oli aika helppo päästä, ja minä pääsin sinne Lahden pääsykokeista. Vähän primavistaa (jazz, funk, helppoja fillejä, .....ja tietysti pakollinen bossanova...). Niinisalon soittokunnan henkilöstö oli tosi rentoa porukkaa, suosittelen ilman muuta. Olen myös kuullut että Lahdessa on nykyään aika tiukkaa. Niinisalossa ei ollut. :) |