Alpha 23.07.2006 01:24:20 | |
---|
elä hauku. :( Soli kohteliaisuus. Varmaan osaa ees mitään soittaa. Ihan huono kaveri. Ei vaan...hänen kuvauksestaan tuo löytyy. |
Magiz 23.07.2006 01:24:59 | |
---|
No joku joskus tuolla Yleisissä riehu että "vitun "muusikot" jotka runkkaatte vintage-paskallenne, nehän on vaan vanhoja soittimia vittu"... Joku oli kyllä tallentanu sen kuvaukseensa. noh, minen kuitenkaan "runkkaa vintagepaskalla" :D Keep it Fresh |
south_of_heaven 23.07.2006 01:30:09 (muokattu 23.07.2006 01:30:17) | |
---|
Soli kohteliaisuus. Varmaan osaa ees mitään soittaa. Ihan huono kaveri. Ei vaan...hänen kuvauksestaan tuo löytyy. joo ei... Kyllä mä tiesin että se on yksi käyttäjä täälä...:) itki south_of_heaven |
south_of_heaven 23.07.2006 01:30:51 | |
---|
noh, minen kuitenkaan "runkkaa vintagepaskalla" :D En mäkään, eikä siinä tainnut sanantarkasti niin lukea, mutta jotain sen tapaista :) itki south_of_heaven |
Nolte 23.07.2006 10:19:28 | |
---|
Mä en tajua miks aina jauhetaan speed kingistä onko siinä jotain erikoista? Mun mielestä se on kaikeen paskin pedali mitä olen ikinä kokeillu! heilu joka suuntaan vaikka oli ihan uusi. Mutta ehkä siinä on sitten joku huima juttu mitä en vaan ole ymmärtänyt. Kaipa se on joillekin vaan niin selkeästi se paras, mitä voi olla. Mutta tuo heiluminen joka suuntaan on kyllä outoa. Minullakin oli vähän aikaa vanha SK, eikä se heilunut juuri mihinkään. Oikeastaan ulkonäköön nähden sanoisin sitä aika tukevaksi vehkeeksi. Mitäköhän romua olet oikein polkenut...? ;) Hyvät kamat - huono soittaja! |
Youni 23.07.2006 11:31:12 | |
---|
Irtoaakos uusissa Kuninkaissa myös se pedaaliosa rungosta ihan osia kääntämällä? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Mä en tajua miks aina jauhetaan speed kingistä onko siinä jotain erikoista? Mun mielestä se on kaikeen paskin pedali mitä olen ikinä kokeillu! heilu joka suuntaan vaikka oli ihan uusi. Mutta ehkä siinä on sitten joku huima juttu mitä en vaan ole ymmärtänyt. Siinä pedaalissa on idiksenä se, että siinä on yhtenäinen jalkalauta. Sarana on sijoitettu noin viisi senttiä pedaalin takaosasta, niin kun sitä soittaa kantapää alhaalla, pedaali toimii ikäänkuin kiikkulauta ja seuraa täsmälleen jalan liikkeitä. Aivan ylivoimainen pedaali kun siihen pääsee sisälle. More is more. |
Niskamies 23.07.2006 12:07:55 | |
---|
Irtoaakos uusissa Kuninkaissa myös se pedaaliosa rungosta ihan osia kääntämällä? Tottakai irtoaa. Uudet SK:t eivät eroa vanhoista kuin värin puolesta ja niissä on yksi laakeri jota vanhoista ei löydy. More is more. |
Keppikeksi 23.07.2006 13:01:58 | |
---|
Pistänpä tähän. Piekseekö dw:n 5000 mielestänne IC:n tai Eliminatorin?? Hinta on ainakin kalliimpi tossa DW:ssä Minun jalkoihini ainakin DW5000 tuntuu parhaimmalta. Cobrat on ehkä turhan jäykät ja raskaat polkea verrattuna niihin. Vaikka nuija onkin suhteellisen painava verrattuna muihin niin omissa Turbo Driveissä en edes huomaa sitä. Cobrat ovat sitten heti raskaammat. Eliminatorista nyt ei ole muuta kokemusta kuin liikkeessä joskus hieman kokeillut. Vaikuttivat myös hyviltä vaihtoehdoilta nekin. A Nightmare awakes me, blinking light! There's no guide, blind ships in the night |
HeavyMachinery 23.07.2006 13:26:17 | |
---|
Cobrassa on kyllä klappia jo heti kun otat paketista ulos uutena. :) Mites ellut laukesi? Kasasin ne takaisin tupliksi ja sit tehdessä toinin hihnan kiinnike mureni käsiin.... Mä en tajua miks aina jauhetaan speed kingistä onko siinä jotain erikoista? Mun mielestä se on kaikeen paskin pedali mitä olen ikinä kokeillu! heilu joka suuntaan vaikka oli ihan uusi. Mutta ehkä siinä on sitten joku huima juttu mitä en vaan ole ymmärtänyt. Soitatko kenties jäykillä jousilla ? Jos näin teet ei uppoa yhtää , jos soittelisin umppa umppaa niin voisin harkita speedkingiä muuten en sen päälle perusta..... Pedaalit ne on kuin värit, kukin tykkää omastaan... Oman kokemuksen perusteella kaikissa on omat vikansa kestävyyden suhteen. DW9000 = välitanko väänty 2kk mutkalle.... Ironcobra Flexi= välitanko klappi jo parissa viikossa... välitangon ruuvit lenteli helvettihin koko ajan... Eliminator hihna= Välitanko 4kk jälkeen akseli tappi tuli pihalle. powershifteristä korkkasi kierteet, nyt hajosi toinen hihnan kiinnike.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Paas 23.07.2006 13:58:14 | |
---|
Oman kokemuksen perusteella kaikissa on omat vikansa kestävyyden suhteen. Näinhän se näyttää olevan(myös omien kokemuksien perusteella). DW9000 = välitanko väänty 2kk mutkalle.... Oho. Mun kokemuksien perusteella(kahdet 9002 tuplat) dw:n välitanko olisi ihan hyvä verrattuna esim. cobriin ja muihin. Ei esim. mitään tahmeutta tai klappia normaalissa soitossa. Mulla vaan alkoi se slavepuolen välitangon nivel jumittaa kun oli vetänyt pari tuntia jotain Gamma Ray tribuutti bändin treenejä. Kuumuuden aiheuttamaa metallin laajenemista se vissiin oli. Voitelemalla se kuitenkin palutui taas normaaliksi. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
markkuliini 23.07.2006 17:56:11 | |
---|
mun pearlin satasissa ei oo ollu mitään ongelmia kolmeen vuoteen, ja ovat olleen ahkerassa käytössä. ainoa mitä olen viimepäivinä huomannut on masterpedaalin alaosan klappi, joka on vähän aikaa sitten ilmaantunut. miten hitossa tuon saisi pois, kun ei siellä ole mitään millä sitä kiristää.. auttaisiko rasvaus? Juu, rasvallahan se klappi lähtee... www.vasamayhtye.com |
Pieni rumpalipoika 23.07.2006 20:29:25 | |
---|
Juu, rasvallahan se klappi lähtee... Ja sit jos tuntuu, et spedu tarvii rasvausta, ni kantsii laittaa plastik paddingia... Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
markkuliini 23.07.2006 21:52:07 (muokattu 23.07.2006 21:52:16) | |
---|
Ja sit jos tuntuu, et spedu tarvii rasvausta, ni kantsii laittaa plastik paddingia... Mut jos käyttääkin sellaista kovia rasvahappoja vai mitä ne olikaan.... www.vasamayhtye.com |
Youni 23.07.2006 21:52:54 | |
---|
Tottakai irtoaa. Uudet SK:t eivät eroa vanhoista kuin värin puolesta ja niissä on yksi laakeri jota vanhoista ei löydy. Ok. Yyberroudattavuus säilytetty. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Niskamies 23.07.2006 21:53:32 | |
---|
Ok. Yyberroudattavuus säilytetty. Jep. Pedaali osiin, taskuun ja menoks! More is more. |
Jupi57 23.07.2006 22:27:03 | |
---|
S K ei sovi suoraan esim Yamahan vanteeseen. Tiedän kun on molemmat. Aiheeseen sanon, että kumma vertaus. |
Niskamies 23.07.2006 22:31:41 | |
---|
S K ei sovi suoraan esim Yamahan vanteeseen. Tiedän kun on molemmat. Aiheeseen sanon, että kumma vertaus. Ainakin mun Oak Customin vanteeseen SK sopii erittäin iloisesti. More is more. |
HeavyMachinery 24.07.2006 00:01:31 | |
---|
Näinhän se näyttää olevan(myös omien kokemuksien perusteella).
Oho. Mun kokemuksien perusteella(kahdet 9002 tuplat) dw:n välitanko olisi ihan hyvä verrattuna esim. cobriin ja muihin. Ei esim. mitään tahmeutta tai klappia normaalissa soitossa. Mulla vaan alkoi se slavepuolen välitangon nivel jumittaa kun oli vetänyt pari tuntia jotain Gamma Ray tribuutti bändin treenejä. Kuumuuden aiheuttamaa metallin laajenemista se vissiin oli. Voitelemalla se kuitenkin palutui taas normaaliksi. Siis se meni banaaniksi en käsitä miten.... Se vain taipui... Nivelet pysy kyllä ehjänä.... Kahta basaria suunnittelen juurikin noiden väli tankojen takia... Mitenkähän ton axisis universal shaftin kanssa kävis.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Paas 24.07.2006 08:22:04 | |
---|
Siis se meni banaaniksi en käsitä miten.... Se vain taipui... Nivelet pysy kyllä ehjänä.... Kahta basaria suunnittelen juurikin noiden väli tankojen takia... Mitenkähän ton axisis universal shaftin kanssa kävis.... No, tuo homma menee takuuseen. Uutta tankoa tilalle. Mutta kyllähän se on niin että välitangot on saatanasta. Ei täydellistä välitankoa keksitä varmaan koskaan. Axiksen välitanko vaikuttaa perstuntumalla hyvältä peliltä(omistin sellaisen niin vähän aikaa etten osaa tarkemmin arvioida). The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |